Project 141 schreef:
Haha mooi toch

Maar ik denk dat de kwestie iets anders ligt als je 14 bent

Waarom the fuck blow je als je 14 bent?
Als mijn kind 14 is, hij blowt en rookt sigaretten, dan is hij binnen de kortste keren zijn kop kwijt.
Je wacht maar tot je 18e met al die klotezooi.
Daveytl schreef:
Ik had 3 jointjes op mijn bureau liggen, was vergeten ze weg te leggen na een weekendje Amsterdam met vrienden.
Komt m'n moeder op de kamer
'Davey, wat is dat?'
- 'Wat denk je dat het is?'
'Dan weet ik het wel, maar doe het niet te vaak hé?

'
- 'Oké

'
Haha, preciessss

Al word er in de achterhoek nog best veel geblowed valt mij op
