Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 983, 984, 985, 986, 987, 988, 989 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had 3 jointjes op mijn bureau liggen, was vergeten ze weg te leggen na een weekendje Amsterdam met vrienden.
Komt m'n moeder op de kamer >.<

'Davey, wat is dat?'

- 'Wat denk je dat het is?'

'Dan weet ik het wel, maar doe het niet te vaak hé? :P '

- 'Oké ^^ '
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Haha mooi toch :D Maar ik denk dat de kwestie iets anders ligt als je 14 bent xd

Waarom the fuck blow je als je 14 bent?

Als mijn kind 14 is, hij blowt en rookt sigaretten, dan is hij binnen de kortste keren zijn kop kwijt.
Je wacht maar tot je 18e met al die klotezooi.
Daveytl schreef:
Ik had 3 jointjes op mijn bureau liggen, was vergeten ze weg te leggen na een weekendje Amsterdam met vrienden.
Komt m'n moeder op de kamer >.<

'Davey, wat is dat?'

- 'Wat denk je dat het is?'

'Dan weet ik het wel, maar doe het niet te vaak hé? :P '

- 'Oké ^^ '

Haha, preciessss :P
Al word er in de achterhoek nog best veel geblowed valt mij op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Olijfboompje schreef:
Project 141 schreef:
Haha mooi toch :D Maar ik denk dat de kwestie iets anders ligt als je 14 bent xd

Waarom the fuck blow je als je 14 bent?

Als mijn kind 14 is, hij blowt en rookt sigaretten, dan is hij binnen de kortste keren zijn kop kwijt.
Je wacht maar tot je 18e met al die klotezooi.


Agree, ik vind 14 ook erg jong om te blowen. Toen ik 14 was had ik nog geeneens bier op.

Same here.
Ik ben pas aan al die zooi begonnen toen ik 18 was.
Blowen deed ik pas na mijn eerste keer XTC en dat was toen ik 19 was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is ook echt niet zo dat ik elke week blow ofso.
Maar er toen 1 op mijn kamer liggen, mijn allereerste. Vinden ze hem >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:27 
 

Hoezo blow jij op je 14e al man.
-.- Beetje triest dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Alcohol vanaf 15, blowen & lachgas vanaf 16, de rest vanaf ... :P Ben sowieso absoluut geen zwaar gebruiker.

Haha, ik wel hoor.
Grootverbruiker.
Kilo's per week.

Lachgas is leuk spul :P
Draidy schreef:
Het is ook echt niet zo dat ik elke week blow ofso.
Maar er toen 1 op mijn kamer liggen, mijn allereerste. Vinden ze hem >.<

Dat is wel vervelend ja.
Naja, gewoon mooi verhaaltje erom heen bouwen.

''Ik wilde proberen''.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ff duidelijkheid:

Ik ben heus niet zo'n 14 jarig drugaddictje, maar op mijn leeftijd wil je vanalles uitproberen, dus doe ik dat een keer....

XTC, speed etc. wacht ik nog wel even mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Ff duidelijkheid:

Ik ben heus niet zo'n 14 jarig drugaddictje, maar op mijn leeftijd wil je vanalles uitproberen, dus doe ik dat een keer....

XTC, speed etc. wacht ik nog wel even mee.

Voor mij kwam dat pas op mijn 18e, maar dat ben ik.

Ik denk ook dat niet dat je een drugsaddictje bent, maar wel dat je er vroeg bij bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:33 
 

KSwoosh schreef:
Hoezo blow jij op je 14e al man.
-.- Beetje triest dit.

You do it wrong....

Drugs gebruiken... -.- triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Ff duidelijkheid:

Ik ben heus niet zo'n 14 jarig drugaddictje, maar op mijn leeftijd wil je vanalles uitproberen, dus doe ik dat een keer....

XTC, speed etc. wacht ik nog wel even mee.


nu ze het toch weten :lol: zeg dan nu alvast, dat je over 4 jaar je 1e pilletje gaat nemen, en vertel ze ook gelijk dat je van plan bent om een x een lijntje weg te happen.. dan heb je dat gezeur over 4 jaar niet meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
KSwoosh schreef:
Hoezo blow jij op je 14e al man.
-.- Beetje triest dit.

You do it wrong....

Drugs gebruiken... -.- triest.

Shut you're mouth, my young padawan.

You know I got some intel. :P

Project 141 schreef:
Olijfboompje schreef:
Lachgas is leuk spul :P


Lachgas is zeker leuk :D Waarschijnlijk vier ik dit jaar oudjaar met ballonnen ^^

Ik vier dit jaar met wat XTC.
Qountdown wordt heel mooi! :D
Nu al 4 maanden pauze achter de rug :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ballonnen zijn leuk. Hebben genoten ervan dit weekend. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik had 3 jointjes op mijn bureau liggen, was vergeten ze weg te leggen na een weekendje Amsterdam met vrienden.
Komt m'n moeder op de kamer >.<

'Davey, wat is dat?'

- 'Wat denk je dat het is?'

'Dan weet ik het wel, maar doe het niet te vaak hé? :P '

- 'Oké ^^ '

Haha, preciessss :P
Al word er in de achterhoek nog best veel geblowed valt mij op :P[/quote]
Ooh, dat weet ik niet ;)
Het is wél zo dat bijna iedereen die ik ken wel eens blowt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ballonnen zijn leuk. Hebben genoten ervan dit weekend. :)

Rotjong... :(

Wanneer koop jij eens een slagroomspuit :P
Ik kan hem namelijk niet goed kwijt bij mij thuis :innocent:
Ik koop die vaporizer dan wel :innocent:

Daveytl schreef:
Ooh, dat weet ik niet ;)
Het is wél zo dat bijna iedereen die ik ken wel eens blowt.

Dat is het eerste wat mij opviel toen ik hier kwam.
Blowen kende iedereen wel.
Terwijl uit statistisch onderzoek blijkt dat het toch allemaal wel mee valt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 20:01 
 
Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Ik vier dit jaar met wat XTC.
Qountdown wordt heel mooi! :D
Nu al 4 maanden pauze achter de rug :)


En q base dan :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik vier dit jaar met wat XTC.
Qountdown wordt heel mooi! :D
Nu al 4 maanden pauze achter de rug :)


En q base dan :nono:


Meph telt uiteraard niet mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Hoofdcoach schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik vier dit jaar met wat XTC.
Qountdown wordt heel mooi! :D
Nu al 4 maanden pauze achter de rug :)


En q base dan :nono:


Meph telt uiteraard niet mee.

Oke, maar met Qountdown 4 maanden pauze achter de rug, dus ik ben trots op mezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Oke, maar met Qountdown 4 maanden pauze achter de rug, dus ik ben trots op mezelf.


Ik ook hoor :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

goh, ik ga denk ik zodalijk maar op bed liggen, van een leuke idiote dag, tot een zwaar verneukte totaal overbodige kutzondag :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Olijfboompje schreef:
Lachgas is leuk spul :P


Lachgas is zeker leuk :D Waarschijnlijk vier ik dit jaar oudjaar met ballonnen ^^


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Olijfboompje ik snap dat jou ouders het net zo goed niet willen als de mijne, maar het licht toch een klein beetje anders, jij bent namelijk 20.


EDIT: Project 141 is me net voor.

Ik ken erger, jongetje van 11 die gaat blowen met mensen bij ons op school :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat gaat mij dan zelfs te ver.
Toen kreeg ik het niet in me kop om ook maar te denken en/of praten over roken. laat staan blowen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ergste is dat hij het over had om met zn vader op vakantie te waterpijpen.
Vrienden van mij weten ook dat hij ziek rondjes kan maken met rook enzo, driehoekjes, 2 rondjes te gelijkertijd, te erg eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, dat hij het met zijn vader doet is nog wel het ergste, daar verbaas ik mij echt over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit hier ga ik sowieso naartoe:

Genres: Drum & Bass, Dubstep, Frenchcore, Hardcore, Speedcore, Tekno, Terror
https://­partyflock.­nl/­party/­212169:Dr_­Terror_­s.­html

mag ik dan zelfs officieel naartoe :)


iemand mee?
Vorige  1 ... 983, 984, 985, 986, 987, 988, 989 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic