Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 985, 986, 987, 988, 989, 990, 991 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hallo, vrienden, kenissen en ander gespuis.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 23:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hallo
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 23:40 
 

Hallo meneer de Mod! :D
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

we houden het rustig hé heren. Tussen 22:00 en 8:00 respecteren wij de nachtrust.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 23:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
we houden het rustig hé heren. Tussen 22:00 en 8:00 respecteren wij de nachtrust.

chaos jonge
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 23:50 
 

oostzaner schreef:
we houden het rustig hé heren. Tussen 22:00 en 8:00 respecteren wij de nachtrust.

tijdens evenementen helaas niet daar wij een vergunning hiervoor hebben om op de volgende gevel max 70 dB(a) overlast mogen veroorzaken.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die vergunning heeft u niet gekregen van mij of van één van mijn collega's. Ik moet u vragen om zo snel mogelijk op te houden met die herrie. Anders riskeert u een boede van vijfduizend euro.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 23:57 
 

HERRIE
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

*oproep aan Hardtraxx HQ, we hebben hier last van een paar herrieschoppers. Onmiddellijke assistentie aub*
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 00:20 
 

S.W.A.T. unit 4-27 reporting. We have a situation here and request the use of extremely loud music.
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 00:26 
 

Wiewiewiewiewiewiewiewiew, S.W.A.T. unit 4-28 assisting.
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 00:27 
 

Afbeelding
SWAT unit 4-26 reporting in.
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De herrieschoppers zijn begonnen met het bouwen van een kamp op Zeverplein. Haal ze hier weg!
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 00:55 
 

Zoo... weer mijn weekend terugverdient..
morgen heerlijk vrij =)
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 01:02 
 

rebellion unit D.O.N.K.E.Y. reporting

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Occupy Hardtraxx
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 01:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afgelopen middag voor de eerste keer gedraaid voor publiek, op de complicated dj contest.
Heb ik nog gewonnen ook :D :woot: !! Ben echt super blij heel de dag al :yay: .
Daarna lekker uit eten geweest met mijn meisje en vriendjes en vriendinnetjes :P (tappas eten :drool: ).
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 01:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Afgelopen middag voor de eerste keer gedraaid voor publiek, op de complicated dj contest.
Heb ik nog gewonnen ook :D :woot: !! Ben echt super blij heel de dag al :yay: .
Daarna lekker uit eten geweest met mijn meisje en vriendjes en vriendinnetjes :P (tappas eten :drool: ).

Gefeliciteerd :thumbup:
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 01:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bedankt man! Vind het echt zo vet haha :P .
Ga nu maar eens lekker slapen, truste HT!
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 02:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ook maar eens slapie doen. Gelukkig kan ik uitslapen. ^^
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 09:30 
 

-0,4 graden op de skoewtor naar school >.<
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 09:44 
 
Hardtraxx Veteran

Laat het maar ff flink sneeuwen
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 09:48 
 

Vanmiddag tandarts, binnenkant van me wang kapot, way to go! :P
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Vanmiddag tandarts, binnenkant van me wang kapot, way to go! :P

Ik ben dus niet de enige die dat heeft, doet me goed :)
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 12:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen
Vorige  1 ... 985, 986, 987, 988, 989, 990, 991 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic