Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 964, 965, 966, 967, 968, 969, 970 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hela Ho nu pas wakker :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 12:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bleh ik ben toe aan een feest -.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ooook :). Fusion is al veel te lang geleden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoooo wat is ben en jerry's ijs toch overheerlijk op de vroege middag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Ik ooook :). Fusion is al veel te lang geleden xd

Mijne was Decibel..

Terwijl ik eerst gemiddeld 3x p/maand naar een feest ging hahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Bleh ik ben toe aan een feest -.0


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
roberttt schreef:
Bleh ik ben toe aan een feest -.0


+1


Onze eerste feesten gaan we samen heen :p

Qlimax, Qountdown :worship:

Moet je nu wel ff meeten, Decibel heb ik je gezien. Maar was ook net niks haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
The Anim0l schreef:
roberttt schreef:
Bleh ik ben toe aan een feest -.0


+1


Onze eerste feesten gaan we samen heen :p

Qlimax, Qountdown :worship:

Moet je nu wel ff meeten, Decibel heb ik je gezien. Maar was ook net niks haha



hoop dat komende 2.5 week voorbij vliegt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja idd...

Maar denk niet dat we daar kunnen meeten haha, ga sowieso mijn vrienden groep niet verlaten (hopelijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ja idd...

Maar denk niet dat we daar kunnen meeten haha, ga sowieso mijn vrienden groep niet verlaten (hopelijk)



ach je moet vast een keer zeiken denk ik :D
blijf je maar wat langer weg haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pioneer HDJ-500 binnen :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Robert, Hoezo heb je eigenlijk happy new year in je onderschrift staan xd ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
@ Robert, Hoezo heb je eigenlijk happy new year in je onderschrift staan xd ?

Heb ik al sinds het begin van dit jaar.

Geen zin om te veranderen, aangezien hij bijna weer bij de tijd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja hij geldt alweer bijna :P. Nog 2,5 week tot Klaimexzz
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Haha ja hij geldt alweer bijna :P. Nog 2,5 week tot Klaimexzz


Die van jouw geldt dus ook weer bijna Urban? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
urbandesigner schreef:
Haha ja hij geldt alweer bijna :P. Nog 2,5 week tot Klaimexzz


Die van jouw geldt dus ook weer bijna Urban? :P

Die van mij goldt vorige week donderdag nog :P ....
Die hing bij ons bij Latijn altijd in het lokaal, die uitspraak :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sorry, dubbelpost
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb maar een Mash gemaakt van Take A Trip (Degos & Re-Done) en Overtime (CO2) :D

producers-corner/mash-up-topic-t4727-700.html#p727745
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wennen aan die nieuwe dumpert shitties xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bah zit al heel de dag op school aan een fucking project te werken.
Haat aan Academische vaardigheden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 17:37 
 

Jor-D deed de regels met opzet verwijderen en weer toevoegen om ons weer een de regels duidelijk te maken!
klinkt simpel en duidelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://partyflock.nl/photo/684931:Fusion_2011.html

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wasn't me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
https://partyflock.nl/photo/684931:Fusion_2011.html

:lol: :lol: :lol:


Zon nektasje is juist chill man dan heb je tenminste geen dingen in je broekzak die eruit kunnen vallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
https://partyflock.nl/photo/684931:Fusion_2011.html

:lol: :lol: :lol:

Haha, juist. :P
Die vent heeft een discman in zn tasje zitten!
Vorige  1 ... 964, 965, 966, 967, 968, 969, 970 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic