Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 963, 964, 965, 966, 967, 968, 969 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 22:09 
 

STAN- schreef:
Hahahahahahahaha, ik heb het net met een vage kennis (meisje) over muziek.
Zegt ze; Ja hardstyle vind ik soms wel vet!
Ik: Oh echt? Welke artiesten dan ongeveer?
Zeg ze; Ja, euh. Endymion ofzo geloof ik dat ie heet? Broken vind ik wel leuk!


Het feit dat Endymion hardstyle wordt genoemd, onbetaalbaar :worship:

ik iemand en daar is het precies anders om xd die noemt harstyle hardcore :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
STAN- schreef:
Hahahahahahahaha, ik heb het net met een vage kennis (meisje) over muziek.
Zegt ze; Ja hardstyle vind ik soms wel vet!
Ik: Oh echt? Welke artiesten dan ongeveer?
Zeg ze; Ja, euh. Endymion ofzo geloof ik dat ie heet? Broken vind ik wel leuk!


Het feit dat Endymion hardstyle wordt genoemd, onbetaalbaar :worship:

ik iemand en daar is het precies anders om xd die noemt harstyle hardcore :lol:

Ik ken lui die noemen Hardstyle al Terror...so don't get me started xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helden moment bij VI net. haha.
Johan 250x positief over van Marwijk! :P
Ging opeens het licht uit en trom geroffel. Logotje met johan's kop en 250X erbij op de schermen. Haha. Geniaal.
Deden ze als reactie op dit:
http://nos.nl/video/311248-jack-van-gel ... equiz.html
:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Helden moment bij VI net. haha.
Johan 250x positief over van Marwijk! :P
Ging opeens het licht uit en trom geroffel. Logotje met johan's kop en 250X erbij op de schermen. Haha. Geniaal.
Deden ze als reactie op dit:
http://nos.nl/video/311248-jack-van-gel ... equiz.html
:P


Ja was echt waardeloos gister XD Ging het eindelijk echt over voetbal krijg je die onzin weer die niemand boeit. Wel mooi toen hij zei dat er een dancetrack naar van gelder zou komen op de radio. Ik was even aan het open :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht ook gelijk aan 2-1! maar die kans was wel 0,0001% haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
KSwoosh schreef:
STAN- schreef:
Hahahahahahahaha, ik heb het net met een vage kennis (meisje) over muziek.
Zegt ze; Ja hardstyle vind ik soms wel vet!
Ik: Oh echt? Welke artiesten dan ongeveer?
Zeg ze; Ja, euh. Endymion ofzo geloof ik dat ie heet? Broken vind ik wel leuk!


Het feit dat Endymion hardstyle wordt genoemd, onbetaalbaar :worship:

ik iemand en daar is het precies anders om xd die noemt harstyle hardcore :lol:

Ik ken lui die noemen Hardstyle al Terror...so don't get me started xD


Ja die kennen we....
Ik ben redelijk hardcore, op de manier dat zon beetje alle kleren die ik draag(op een paar na ofc) iets met hardcore erop hebben, petje, bomber, classics etc.
Komen er altijd van die mensen naar me toe. Jaa ik luister ook hardcore, soms ook wel speedcore enzo, laten ze wasted penguinz ofso horen, altijd leuk om de gezichtsuitdrukking van hen te zien als ik ze dan echte teror laat horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 23:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
op de manier dat zon beetje alle kleren die ik draag(op een paar na ofc) iets met hardcore erop hebben, petje, bomber, classics etc.


Die tijd heb ik ook ooit gehad :P , alleen de classics zijn gebleven. Blijven toch de meest heerlijke schoenen voor op een feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja. Krijg wel veel reacties erop, gebeurt stuk of 5x op een dag dat er op school iemand langsloopt en dan roept: boem boem boem en dan gaat hakken.
Maar ze zijn er nu "aan gewend" dat ik die hardcore kleren draag. In het begin kreeg ik deze reacties stuk of 30x op een dag. Leuke is wel: ben bekend bij hele school. Altijd als mijn naam valt is het gelijk van: oh de gabber, je snapt het wel.
Wel 1 nadeeltje, de docenten krijgen een slechte indruk van me. Maar gelukkig ben ik een vrij goeie leerling :$ dus dat compenseert het:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha grappig soms hoe onwetend sommige mensen zijn over de hardere stijlen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 00:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
gebeurt stuk of 5x op een dag dat er op school iemand langsloopt en dan roept: boem boem boem en dan gaat hakken.

>.< >.< >.< Kan er niks anders van maken :P !

Wel weer typisch dat mensen je beoordelen op de kleding van de hardere stijlen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 00:22 
 

Steffnov schreef:
Ik ken lui die noemen Hardstyle al Terror...so don't get me started xD

we hebben het maar zwaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik steek al niet meer tijd in dat soort gasten....
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 03:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha nice, ik bekijk even mijn cijferlijst. En ik heb in totaal 62 toetsen afgerond in mijn hele HvA-periode (inclusief herkansingen) en ik sta gemiddeld een 5,6 met alle resultaten meegerekend :D

Maar was is dat nieuwe HvA-systeem ruk zeg. Handmatig je toetscode opzoeken en dan aanmelden. Blegh! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 09:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goeiemorgen HT, lees net een mailtje dat ik bij de laatste 6 zit van een dj contest bij de ingezonden sets.
Dus komende zondag voor de eerste keer voor publiek draaien, op de contest zelf :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 09:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

alloh.voor t eerst optijd wakker muahahhahahababababahahagahabavaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Goeiemorgen HT, lees net een mailtje dat ik bij de laatste 6 zit van een dj contest bij de ingezonden sets.
Dus komende zondag voor de eerste keer voor publiek draaien, op de contest zelf :D !

Dat is wel vet!
Gefeliciteerd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@dreamchaser Succes man! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Goeiemorgen HT, lees net een mailtje dat ik bij de laatste 6 zit van een dj contest bij de ingezonden sets.
Dus komende zondag voor de eerste keer voor publiek draaien, op de contest zelf :D !

Nice man, gefeliciteerd! :D

Vandaag laatste dag van mn examens, alleen even 50 minuutjes Nederlands dus moet wel goed komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 09:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thanks!! Vind het zelf ook echt super gaaf.
Wordt een leuk weekend, zaterdag pussy lounge en zondag zelf draaien. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 09:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Draai je let the bass kick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 10:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

standaard afsluiter, die plaat is hard jwz!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 10:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
standaard afsluiter, die plaat is hard jwz!!

naise
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo, gvd.. wil ik eindelijk weer naar school, wekker gezet om half 8... slaap ik dwars door mn wekker heen.. dus vandaag alsnog niet naar school. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 12:18 
 
Hardtraxx Veteran

Pfffffffff zo rijexamen :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
zo, gvd.. wil ik eindelijk weer naar school, wekker gezet om half 8... slaap ik dwars door mn wekker heen.. dus vandaag alsnog niet naar school. :lol:

Ik had hetzelfde :P
Maar heb nog wel genoeg voor school te doen, dus dan thuis maar aan de slag
Vorige  1 ... 963, 964, 965, 966, 967, 968, 969 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic