Geprobeerd een mashup te maken van Wildstylez - A Complexe Situation, Figure - Werewolf (VIP Edit) en Alpha² - Unleashed (Psyko Punkz Remix) 
View on SoundCloud
View on SoundCloud
The Cycle en Kings Of The Underground zijn nog niet eens uit!
Uit = Fulladdiction wrote:wel op het album XXlerator
ben nog aan het twijfelen of ik Unleashed Psyko Punkz Remix erin houd of de original mixCase Dj wrote:leip gedaan
Doe maar het origineel ... geen moeilijke keuze lijkt meHardphonic wrote:ben nog aan het twijfelen of ik Unleashed Psyko Punkz Remix erin houd of de original mixCase Dj wrote:leip gedaan
Haha, ja dat dacht ik alD-Inventz wrote:Doe maar het origineel ... geen moeilijke keuze lijkt meHardphonic wrote:ben nog aan het twijfelen of ik Unleashed Psyko Punkz Remix erin houd of de original mixCase Dj wrote:leip gedaan
Overigens hebben we dit al veranderd, is te horen in me laatste set. Hij komt binnenkort (met nog meer mashups) online.Intervention wrote:klinkt erg lekker...kvind alleen ook dat die overgang van sleepwalker naar magic niet helemaal lekker klinkt maar voor de rest erg fijne mash
Heb je ze beide tegelijk aangezet in VDJ en met de crossfader zitten spelen ofzo?
Kippevel kreeg ik zojuist, echt deftig gedaan, wil heb hem hebbe