Kan 'ie lekker naar Kempi luisteren jwz.wrote:Haha, juist.wrote:https://partyflock.nl/photo/684931:Fusion_2011.html
![]()
![]()
![]()
Die vent heeft een discman in zn tasje zitten!
Niet te veel dansen want dan stopt de discman steeds.wrote:Kan 'ie lekker naar Kempi luisteren jwz.wrote:Haha, juist.wrote:https://partyflock.nl/photo/684931:Fusion_2011.html
![]()
![]()
![]()
Die vent heeft een discman in zn tasje zitten!
G
WHADDAFAK IS ER MET DUMPERT GEBEURD 
Vandaag stonden er net buiten onze school een stuk of 10 mannen miniversies van het nieuwe testament uit te delen, ff praatje mee gemaakt. En volgens hun was hardcore gevaarlijke muziek, want er waren in amerika jongeren uit het raam gesprongen, en dat kwam omdat er in de teksten van hardcore geheime boodschappen verstopt waren waardoor jongeren uit het raam gingen springen. Dus ik moest oppassen met hardcore luisteren 
E
jehova`s getuigen.wrote:Vandaag stonden er net buiten onze school een stuk of 10 mannen miniversies van het nieuwe testament uit te delen, ff praatje mee gemaakt. En volgens hun was hardcore gevaarlijke muziek, want er waren in amerika jongeren uit het raam gesprongen, en dat kwam omdat er in de teksten van hardcore geheime boodschappen verstopt waren waardoor jongeren uit het raam gingen springen. Dus ik moest oppassen met hardcore luisteren
Je brengt me op ideëen manwrote:Vandaag stonden er net buiten onze school een stuk of 10 mannen miniversies van het nieuwe testament uit te delen, ff praatje mee gemaakt. En volgens hun was hardcore gevaarlijke muziek, want er waren in amerika jongeren uit het raam gesprongen, en dat kwam omdat er in de teksten van hardcore geheime boodschappen verstopt waren waardoor jongeren uit het raam gingen springen. Dus ik moest oppassen met hardcore luisteren
Ach ja, dat zijn dus diezelfde soort gasten van toen bij Ground Zero, kansloos stel mensen 
Staan er altijd, stonden ook bij Thrillogy met hun Jezusbus.wrote:Ach ja, dat zijn dus diezelfde gasten van toen bij Ground Zero, kansloos stel mensen
Ik kwam een keer van die mensen tegen op het station in amersfoort!
Ik was net een joint aan het draaien!
Hij: Hallo, er is zojuist een brief van god voor je gekomen!
Ik: Ik heb mijn handen vol maat, leg maar op schoot!
Hahaha echt een half uur met die gasten gepraat!
Begonnen echt te praten over hoe lang ik het al deed en dat hij zelf vroeger ook aan de wiet zat maar dat het dodelijk was enzo, die mensen zijn helden!
Ik was net een joint aan het draaien!
Hij: Hallo, er is zojuist een brief van god voor je gekomen!
Ik: Ik heb mijn handen vol maat, leg maar op schoot!
Hahaha echt een half uur met die gasten gepraat!
Begonnen echt te praten over hoe lang ik het al deed en dat hij zelf vroeger ook aan de wiet zat maar dat het dodelijk was enzo, die mensen zijn helden!
wrote: Hij: Hallo, er is zojuist een brief van god voor je gekomen!
Ik: Dude. Heeft die ouwe daar boven nog steeds geen internet?
Beetje chille headphone? Heb er zelf ook over zitten twijfelen, maar uiteindelijk voor een sennheiser hd 25 II gekozen. En van die beslissing heb ik nog geen spijt gehadwrote:Pioneer HDJ-500 binnen!
E
wrote:''God heeft je zojuist gepingd''

wrote:WHADDAFAK IS ER MET DUMPERT GEBEURD
they fucked it up
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ik kreeg een lolly van zewrote:Staan er altijd, stonden ook bij Thrillogy met hun Jezusbus.wrote:Ach ja, dat zijn dus diezelfde gasten van toen bij Ground Zero, kansloos stel mensen
Je went er wel aanwrote:wrote:WHADDAFAK IS ER MET DUMPERT GEBEURD
they fucked it up
En dan is het ook 10x chiller, dat is vrijwel altijd zo met dit soort updates.
jacky van that's 70 show heeft dezelfde stem als meg van family guy?
Goh, verrassend...wrote:jacky van that's 70 show heeft dezelfde stem als meg van family guy?
Mila Kunis (oftewel Jackie) doet dan ook de stem van Meg...
Ook Quagmire, Pa Pewterschmidt, Tom Tucker, die docter (zelfde stem als Carter P. zelfs xD), upside-down face kid en die "piraat" zelfswrote:En Brian en Stewie zijn allebei Seth Macfarlane
onder een steen gelegen en eindelijk de uitgang gevonden?wrote:jacky van that's 70 show heeft dezelfde stem als meg van family guy?
je weet ook dat bij south park bijna alles alleen maar door 2 mensen word ingesproken?
Nooit echt opgelet, maar ik was net met mn rug naar de tv wat aant doen toen ik dacht dat er family guy op tv was, ineens zie ik jacky!wrote:onder een steen gelegen en eindelijk de uitgang gevonden?wrote:jacky van that's 70 show heeft dezelfde stem als meg van family guy?![]()
je weet ook dat bij south park bijna alles alleen maar door 2 mensen word ingesproken?
Onder welke steen heb jij geleefdwrote:jacky van that's 70 show heeft dezelfde stem als meg van family guy?
Klopt ja, geniaal stukje was dat xD Sowieso geniale serie, tot en met halverwege seizoen 8 alles gezien, ben nog bezig met kijkenwrote:Ja wist dat ie meer deed maar deze 2 zijn natulurlijk bekenst, en had geen zin om anderen op te zoekenwrote:Ook Quagmire, Pa Pewterschmidt, Tom Tucker, die docter (zelfde stem als Carter P. zelfs xD), upside-down face kid en die "piraat" zelfswrote:En Brian en Stewie zijn allebei Seth MacfarlaneEcht grappig als in een aflevering Pewterschmidt en die dokter tegen elkaar praten over dat ze dezelfde stem hebben
C
Jongens, even attenderen dat er weer een giga-dump is geweest in funny-pics... =)
B
Kekwrote:Jongens, even attenderen dat er weer een giga-dump is geweest in funny-pics... =)