Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 965, 966, 967, 968, 969, 970, 971 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
STAN- schreef:
https://partyflock.nl/photo/684931:Fusion_2011.html

:lol: :lol: :lol:

Haha, juist. :P
Die vent heeft een discman in zn tasje zitten!

Kan 'ie lekker naar Kempi luisteren jwz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Parvuz schreef:
STAN- schreef:
https://partyflock.nl/photo/684931:Fusion_2011.html

:lol: :lol: :lol:

Haha, juist. :P
Die vent heeft een discman in zn tasje zitten!

Kan 'ie lekker naar Kempi luisteren jwz.

Niet te veel dansen want dan stopt de discman steeds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:02 
 

WHADDAFAK IS ER MET DUMPERT GEBEURD xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag stonden er net buiten onze school een stuk of 10 mannen miniversies van het nieuwe testament uit te delen, ff praatje mee gemaakt. En volgens hun was hardcore gevaarlijke muziek, want er waren in amerika jongeren uit het raam gesprongen, en dat kwam omdat er in de teksten van hardcore geheime boodschappen verstopt waren waardoor jongeren uit het raam gingen springen. Dus ik moest oppassen met hardcore luisteren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:06 
 

Draidy schreef:
Vandaag stonden er net buiten onze school een stuk of 10 mannen miniversies van het nieuwe testament uit te delen, ff praatje mee gemaakt. En volgens hun was hardcore gevaarlijke muziek, want er waren in amerika jongeren uit het raam gesprongen, en dat kwam omdat er in de teksten van hardcore geheime boodschappen verstopt waren waardoor jongeren uit het raam gingen springen. Dus ik moest oppassen met hardcore luisteren xd

jehova`s getuigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooiboy gangbang jewait toch G!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Vandaag stonden er net buiten onze school een stuk of 10 mannen miniversies van het nieuwe testament uit te delen, ff praatje mee gemaakt. En volgens hun was hardcore gevaarlijke muziek, want er waren in amerika jongeren uit het raam gesprongen, en dat kwam omdat er in de teksten van hardcore geheime boodschappen verstopt waren waardoor jongeren uit het raam gingen springen. Dus ik moest oppassen met hardcore luisteren xd

Je brengt me op ideƫen man :oh: Fuck nee, het leven is te mooi om er nu al mee stoppen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach ja, dat zijn dus diezelfde soort gasten van toen bij Ground Zero, kansloos stel mensen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ach ja, dat zijn dus diezelfde gasten van toen bij Ground Zero, kansloos stel mensen :lol:

Staan er altijd, stonden ook bij Thrillogy met hun Jezusbus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kwam een keer van die mensen tegen op het station in amersfoort!
Ik was net een joint aan het draaien!

Hij: Hallo, er is zojuist een brief van god voor je gekomen!
Ik: Ik heb mijn handen vol maat, leg maar op schoot!

Hahaha echt een half uur met die gasten gepraat! :lol:
Begonnen echt te praten over hoe lang ik het al deed en dat hij zelf vroeger ook aan de wiet zat maar dat het dodelijk was enzo, die mensen zijn helden! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Hij: Hallo, er is zojuist een brief van god voor je gekomen!
Ik: Dude. Heeft die ouwe daar boven nog steeds geen internet?

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Pioneer HDJ-500 binnen :D !


Beetje chille headphone? Heb er zelf ook over zitten twijfelen, maar uiteindelijk voor een sennheiser hd 25 II gekozen. En van die beslissing heb ik nog geen spijt gehad :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:59 
 

Project 141 schreef:
''God heeft je zojuist gepingd'' :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
WHADDAFAK IS ER MET DUMPERT GEBEURD xd



they fucked it up
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 19:54 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
El Mare schreef:
Ach ja, dat zijn dus diezelfde gasten van toen bij Ground Zero, kansloos stel mensen :lol:

Staan er altijd, stonden ook bij Thrillogy met hun Jezusbus.


Ik kreeg een lolly van ze :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
KSwoosh schreef:
WHADDAFAK IS ER MET DUMPERT GEBEURD xd



they fucked it up

Je went er wel aan -.-
En dan is het ook 10x chiller, dat is vrijwel altijd zo met dit soort updates.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jacky van that's 70 show heeft dezelfde stem als meg van family guy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
jacky van that's 70 show heeft dezelfde stem als meg van family guy?

Goh, verrassend...

Mila Kunis (oftewel Jackie) doet dan ook de stem van Meg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
En Brian en Stewie zijn allebei Seth Macfarlane ;)

Ook Quagmire, Pa Pewterschmidt, Tom Tucker, die docter (zelfde stem als Carter P. zelfs xD), upside-down face kid en die "piraat" zelfs ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
jacky van that's 70 show heeft dezelfde stem als meg van family guy?


onder een steen gelegen en eindelijk de uitgang gevonden? :P

je weet ook dat bij south park bijna alles alleen maar door 2 mensen word ingesproken? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
hardcoresjors schreef:
jacky van that's 70 show heeft dezelfde stem als meg van family guy?


onder een steen gelegen en eindelijk de uitgang gevonden? :P

je weet ook dat bij south park bijna alles alleen maar door 2 mensen word ingesproken? :D


Nooit echt opgelet, maar ik was net met mn rug naar de tv wat aant doen toen ik dacht dat er family guy op tv was, ineens zie ik jacky! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 20:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
jacky van that's 70 show heeft dezelfde stem als meg van family guy?

Onder welke steen heb jij geleefd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Steffnov schreef:
Project 141 schreef:
En Brian en Stewie zijn allebei Seth Macfarlane ;)

Ook Quagmire, Pa Pewterschmidt, Tom Tucker, die docter (zelfde stem als Carter P. zelfs xD), upside-down face kid en die "piraat" zelfs ;)


Ja wist dat ie meer deed maar deze 2 zijn natulurlijk bekenst, en had geen zin om anderen op te zoeken :P Echt grappig als in een aflevering Pewterschmidt en die dokter tegen elkaar praten over dat ze dezelfde stem hebben :lol:

Klopt ja, geniaal stukje was dat xD Sowieso geniale serie, tot en met halverwege seizoen 8 alles gezien, ben nog bezig met kijken :P laatste tijd weinig tijd though
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 20:59 
 

Jongens, even attenderen dat er weer een giga-dump is geweest in funny-pics... =)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 21:04 
 

robkuh1990 schreef:
Jongens, even attenderen dat er weer een giga-dump is geweest in funny-pics... =)

Kek
Vorige  1 ... 965, 966, 967, 968, 969, 970, 971 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic