Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 917, 918, 919, 920, 921, 922, 923 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja idd, door zijn eigen stommiteit heeft ie het verkeerde gekocht van wat ie wou, niet door jou, dus het is geen oplichting van jou kant!
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 15:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JWij beschermen je hoor :D
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 15:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik word net gebelt door de ARBO dienst dat ik op gespek moet kopen.
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 15:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hardtraxx knokploeg :P
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 15:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hahaha. Ik moet vrijdag op gespek komen maar dan kan ik niet ivm. fysio en naar het ziekenhuis.
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Besloten mijn bescheiden verzamelingetje platen te verkopen. Draai ze toch niet meer. Ff kijken wat een mooi prijsje is.
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Besloten mijn bescheiden verzamelingetje platen te verkopen. Draai ze toch niet meer. Ff kijken wat een mooi prijsje is.

Als je voor 2003/4 hebt moet je het maar laten weten dan heb ik wel interesse. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Besloten mijn bescheiden verzamelingetje platen te verkopen. Draai ze toch niet meer. Ff kijken wat een mooi prijsje is.



heb er ook nog iets van 400/500

maar wil ze eigenlijk niet wegdoen :D
maar toch ook weer wel xD
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Besloten mijn bescheiden verzamelingetje platen te verkopen. Draai ze toch niet meer. Ff kijken wat een mooi prijsje is.

Wil je mij een PM sturen met platen die je hebt. Ik heb namelijk evt. wel interesse ;)
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 16:10 
 
Artiest

Mensen... ik vraag jullie hulp om mee te denken wat ik vanavond moet eten... keep it simple guys I'm depending on you!
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Mensen... ik vraag jullie hulp om mee te denken wat ik vanavond moet eten... keep it simple guys I'm depending on you!


niks

hoef je ook niks te doen :D

maar je zou wat kunnen bestellen
of gewoon een ei bakken
tosti maken
noodles
patat
brood
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 16:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

of je kookt gewoon rijst haalt gekruide kipfilet,
en een pot chicken tonight volledige maaltijd en zelfs een idoot kan het maken.
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 16:14 
 
Artiest

Ik mis creativiteit hier mensen... xd
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pizza, ik doe mee! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Parvuz schreef:
Besloten mijn bescheiden verzamelingetje platen te verkopen. Draai ze toch niet meer. Ff kijken wat een mooi prijsje is.



heb er ook nog iets van 400/500

maar wil ze eigenlijk niet wegdoen :D
maar toch ook weer wel xD

Heel simpel: als je ze nooit meer draait zou ik ze wegdoen.. Beetje zonde om ze in de kast te laten staan.. :P
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo denk ik er ook over. Heb 9 platenhoezen aan m'n muur, die platen verkoop ik maar niet. Zonder hoes is beetje raar haha. :P
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 16:21 
 
Artiest

Project 141 schreef:
Aardappelkroketjes, hoef je alleen maar in de oven te pleuren.
Vlees naar eigen keuze, gewoon iets wat je ff in de pan gooit en paar keer draait.
Groente... Leg gewoon een krop sla op je bord en een tomaat.

Klaar.


Loving it, absolutely loving it!
de zoektocht naar aardappelkroketjes wordt ingezet
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 16:24 
 
Artiest

Hmm... dat wordt nog een flinke zoektocht. Dingen liggen gewoon in de koeling toch? Dan grijp ik gewoon elke doos en kijk ik ff hoe het moet.
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Hardtraxx knokploeg :P

:yay:

Maar het is al opgelost, het was ook een klein beetje mijn fout, beschrijving klopte maar het plaatje was fout, daar stonden de geluids outputs enzo wel op.
dus heb ik mijn usb geluidskaart er maar bijgedaan, kostte een euro of 25 en gebruik hem nu toch niet meer.

dus cd spelers besteld. morgen binnen :yay:
vanavond vol op branden :P
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 16:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kut je goed dat je het zegt van het branden :P

Ik krijg ergens deze week ook de cdj's binnen.
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 16:30 
 
Artiest

Project 141 schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Hmm... dat wordt nog een flinke zoektocht. Dingen liggen gewoon in de koeling toch? Dan grijp ik gewoon elke doos en kijk ik ff hoe het moet.


Ja bij de jumbo waar ik werk liggen ze in de diepvriesbodembakken, bij de friet etc. En het zijn zakken ;)


Ja precies, die dingen bedoelde ik ook :lol: Anyway thanks, lekker aardappelkrokketjes ^^
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
vanavond vol op branden :P

Ben ik ook mee bezig, alles op label aan 't branden. Wat een pokke-werk.
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
The Anim0l schreef:
Parvuz schreef:
Besloten mijn bescheiden verzamelingetje platen te verkopen. Draai ze toch niet meer. Ff kijken wat een mooi prijsje is.



heb er ook nog iets van 400/500

maar wil ze eigenlijk niet wegdoen :D
maar toch ook weer wel xD

Heel simpel: als je ze nooit meer draait zou ik ze wegdoen.. Beetje zonde om ze in de kast te laten staan.. :P


ja maar dan doe je ze straks weg en dan krijg je ineens weer zin om met platen te draaie :D

dit zijn trouwens de platen die ik heb(zullen er miss een paar niet tussen staan)
http://www.discogs.com/collection?user=Terr0r-Anim0l

ja kweet t lang geleden oude naam :D
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit niks intressants tussen voor mij op IK - X Bass, Incoming en Motherfuck na.. :P

Hebben jullie dit trouwens al gezien? :woot: http://www.junodownload.com/products/99 ... 581955-02/
Samen 10.48, zo'n 10,5 cent per track. :thumbsup: En t/m vandaag 20% korting op alles voor July 2011, dus dat betekent 8,4 cent per track! Nice.
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Draidy schreef:
vanavond vol op branden :P

Ben ik ook mee bezig, alles op label aan 't branden. Wat een pokke-werk.

das kut he.
altijd met midi controller gedraaid dus mag nu in 1x alles wat ik heb gaan branden.
Vorige  1 ... 917, 918, 919, 920, 921, 922, 923 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic