Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 916, 917, 918, 919, 920, 921, 922 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag btw Ravezone hier in Nijmegen, met oa Art of Fighters :cool:
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
El Mare schreef:
Zaterdag btw Meltdown hier in Eindhoven, met oa Noize Suppressor en Tha Playah :cool:

:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

me broer gaat naar Duitsland dit weekend, dus geen feestje voor mij! :(
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 21:15 
 

Skedoedelefloeps schreef:
Britt in de playboy?! Like wtf... :lol:

waar is die teef ookalweer van?
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Fucking vet!

:thumbdown:
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Hoofdcoach schreef:
Steffnov schreef:
Britt wie?


Google Britt playboy ... >.<

Waarschuw mij de vorige keer even voordat ik weer een dergelijk iets doe :sick:


Jezus overdrijven is ook een vak xd Tuurlijk ze is niet perfect en ik zou er ook geen playboy editie voor kopen (laat staan bekijken) maar goed jij heb je playmate vast al op de bank zitten :)
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Britt in de playboy?! Like wtf... :lol:

waar is die teef ookalweer van?


echte playboys in de jungle
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zooo, mijn doelpuntjes zijn niet onopgemerkt gebleven, volgende week dinsdag met de selectie een wedstrijd meedoen :D :D :D
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 22:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

american pie op tv yay veel leuker dan dat voetbal
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 22:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
american pie op tv yay veel leuker dan dat voetbal

Welke van de zoveel?
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuw setje met alleen maar Donkey Rollers :D

hardstyle/patrickjeb-do-you-like-rollende-donkeys-t20114.html
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
KSwoosh schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Britt in de playboy?! Like wtf... :lol:

waar is die teef ookalweer van?


echte playboys in de jungle


Girlssssss bedoel je.
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 00:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar eens gaan slapen. Welterusten
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 00:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Precies 2 jaar geleden stapte ik van de tennisbaan en zag ik iedereen op de club huilen. Niemand hoefde me nog
te vertellen dat een doodzieke vriend van me was overleden. Vergeet die dag nooitmeer. Zucht, een week voor hij 15 werd. Zo oneerlijk. :cry:

Rust in vrede Lars, we love you.
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 08:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Precies 2 jaar geleden stapte ik van de tennisbaan en zag ik iedereen op de club huilen. Niemand hoefde me nog
te vertellen dat een doodzieke vriend van me was overleden. Vergeet die dag nooitmeer. Zucht, een week voor hij 15 werd. Zo oneerlijk. :cry:

Rust in vrede Lars, we love you.


Sterke vandaag man!

Zometeen naar de tandarts voor controle.. De rest van de dag lekker vrij :) .
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterkte man!

Vandaag ook weer is vaag gedroomd, BH kreeg een XQ en op hard bass kwam in team blue iemand die begon met een 'E', hopen dat het niet uitkomt :D Naja, E-Force zou nog niet zo slecht zijn :D
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 10:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
BH kreeg een XQ


Nachtmerrie inderdaad!
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:sleep: gewoon vroeg, en al in college te vinden...


Dream Chaser schreef:
patrickjeb schreef:
BH kreeg een XQ

Nachtmerrie inderdaad!

Zou me er niet druk om kunnen maken xD
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekker nog een uurtje informatica, altijd relaxte lesjes zijn het :D
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de zolder aan het opruimen, en damn, wat een dingen kom je toch tegen :lol:
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele slaapkamer op de schop. Vanavond nieuw tv-kastje halen bij Ikea en nieuwe tv bij Mediamarkt. Platenspelers gaan de kast in, gebruik ik toch niet meer. Scheelt een hoop ruimte. Ziet alles er weer spik en span uit. :P
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf, zou mijn digital jockey aan iemand verkopen, heeft het geld naar me overgemaakt, sta net op het punt cd spelers te bestellen krijg ik een mailtje dat hij zijn geld terug wil, want hij hedft op de factuur gezien dat het geen interface edition is(had ik hem nooit verteld dat dat wel zo zou zijn)
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Wtf, zou mijn digital jockey aan iemand verkopen, heeft het geld naar me overgemaakt, sta net op het punt cd spelers te bestellen krijg ik een mailtje dat hij zijn geld terug wil, want hij hedft op de factuur gezien dat het geen interface edition is(had ik hem nooit verteld dat dat wel zo zou zijn)


fokkop

kzou zeggen geen geld teruggarantie :D
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 14:50 
 
Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Wtf, zou mijn digital jockey aan iemand verkopen, heeft het geld naar me overgemaakt, sta net op het punt cd spelers te bestellen krijg ik een mailtje dat hij zijn geld terug wil, want hij hedft op de factuur gezien dat het geen interface edition is(had ik hem nooit verteld dat dat wel zo zou zijn)


Had ie maar moeten lezen, verkocht is verkocht :P
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eensch, laat ze 'm maar zelf weer doorverkopen voor die prijs ofzo en dat 'ie dan zelf mooi andere koopt :)
Vorige  1 ... 916, 917, 918, 919, 920, 921, 922 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic