Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 918, 919, 920, 921, 922, 923, 924 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Zit niks intressants tussen voor mij op IK - X Bass, Incoming en Motherfuck na.. :P

Hebben jullie dit trouwens al gezien? :woot: http://www.junodownload.com/products/99 ... 581955-02/
Samen 10.48, zo'n 10,5 cent per track. :thumbsup: En t/m vandaag 20% korting op alles voor July 2011, dus dat betekent 8,4 cent per track! Nice.



sommige tracks zal k ook niet wegdoen

bv motherfuck :P
en the prophecy
picture discs hou ik sowieso:P
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Edwinn schreef:
Zit niks intressants tussen voor mij op IK - X Bass, Incoming en Motherfuck na.. :P

Hebben jullie dit trouwens al gezien? :woot: http://www.junodownload.com/products/99 ... 581955-02/
Samen 10.48, zo'n 10,5 cent per track. :thumbsup: En t/m vandaag 20% korting op alles voor July 2011, dus dat betekent 8,4 cent per track! Nice.



sommige tracks zal k ook niet wegdoen

bv motherfuck :P
en the prophecy
picture discs hou ik sowieso:P

Doe je IK - X Bass wel weg? Die zou ik namelijk wel willen, maar dan haal ik hem wel een keer op als ik in de buurt ben. Met verzendkosten (7) erbij wordt het me namelijk te veel.. :P
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraag & Aanbod topic? :$
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maak een lekkere Pannegies met gebakken krieltjes en een groente naar keuze!

150 gram lamsbout
1 potje(s) shoarmakruiden
40 gram ghee
10 gram geraspte ui
3 stuk(s) ringetjes spaanse peper
1 stuk(s) cm geraspte gember
120 milliliter boerenyoghurt
0,25 teentje(s) geraspte knoflook
6 takje(s) peterselie
3 takje(s) munt
1 snufje(s) zout
1 snufje(s) peper


Bereiden
1. laat de yoghurt een paar uur in kaasdoek in een zeef uithangen en maak zo een hangop.
2. snijd de lamsbout in dunne reepjes van 4 x 4 cm
3. maak een marinade van shoarmakruiden, ghee, geraspte ui, Spaanse peper en gember en marineer hier de lapjes kort in
3. steek de lapjes als een saté op een metalen spies (voor het grillen is het bevorderlijk om de zijkanten gelijk te houden)
4. meng hangop van yoghurt met knoflook, blaadjes peterselie en blaadjes munt. Breng op smaak met zout en peper
5. grill de spies, hangend tussen 2 aardappels, rondom à point in de oven onder de grill. Snijd het
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

of Lam met risotto van koolrabi, krokante aardappel en dragon
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 17:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Edwinn schreef:
Draidy schreef:
vanavond vol op branden :P

Ben ik ook mee bezig, alles op label aan 't branden. Wat een pokke-werk.

das kut he.
altijd met midi controller gedraaid dus mag nu in 1x alles wat ik heb gaan branden.


Tsjah als je alles in 1x moet branden dan is het wel een pokke-werkje.
Ik was op het begin ook heel erg geordend met mijn nummers, maar tegenwoordig gewoon standaard 6 of 7 nieuwe nummers die gaaf zijn op 1 cd knallen.
Anders worden het gewoon teveel cd's en dat is totaal niet praktisch ^^ .

Wel een tip: brand op een lage snelheid ;) .
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat heb ik gehoord ja.
Maar heb volgende week vakantie dus genoeg tijd om zo'n 200 releases en nog wel wat albums te branden *kuch*
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Edwinn schreef:
Zit niks intressants tussen voor mij op IK - X Bass, Incoming en Motherfuck na.. :P

Hebben jullie dit trouwens al gezien? :woot: http://www.junodownload.com/products/99 ... 581955-02/
Samen 10.48, zo'n 10,5 cent per track. :thumbsup: En t/m vandaag 20% korting op alles voor July 2011, dus dat betekent 8,4 cent per track! Nice.



sommige tracks zal k ook niet wegdoen

bv motherfuck :P
en the prophecy
picture discs hou ik sowieso:P


Da Boy Tommy - Kol Nedra 2005 (Jumper Records, JP 9060) 12" 2005
DJ Massiv vs. The Rebel - Maniac (Jumper Records, JP 9062) 12" 2005
Polycarpus - Endless Fantasy (Jumper Records, JP 9067) 12" 2006
Polycarpus - Haunted Ghost (Jumper Records, JP 9074) 12" 2006
Franky Dux* & Mindplayer, The - Check This Out (Jumper Records, JP 9075)

:lol:
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
The Anim0l schreef:
Edwinn schreef:
Zit niks intressants tussen voor mij op IK - X Bass, Incoming en Motherfuck na.. :P

Hebben jullie dit trouwens al gezien? :woot: http://www.junodownload.com/products/99 ... 581955-02/
Samen 10.48, zo'n 10,5 cent per track. :thumbsup: En t/m vandaag 20% korting op alles voor July 2011, dus dat betekent 8,4 cent per track! Nice.



sommige tracks zal k ook niet wegdoen

bv motherfuck :P
en the prophecy
picture discs hou ik sowieso:P


Da Boy Tommy - Kol Nedra 2005 (Jumper Records, JP 9060) 12" 2005
DJ Massiv vs. The Rebel - Maniac (Jumper Records, JP 9062) 12" 2005
Polycarpus - Endless Fantasy (Jumper Records, JP 9067) 12" 2006
Polycarpus - Haunted Ghost (Jumper Records, JP 9074) 12" 2006
Franky Dux* & Mindplayer, The - Check This Out (Jumper Records, JP 9075)

:lol:



duidelijk nog voor jouw tijd :D
want dat was in de periode dat jump nog WEL leuk was voordat het commercieel werd uitgemolken door geld trekkende noob dj's
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond jumpstyle een tijd geleden echt vet hoor! :P
Toen zat ik nog op de basisschool!
Maar nu is het veel te soft! >.<
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Ik vond jumpstyle een tijd geleden echt vet hoor! :P
Toen zat ik nog op de basisschool!
Maar nu is het veel te soft! >.<


Het was leuk totdat kindernet jumphits for kids met sinterklaas uitbracht
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Aardappelkroketjes, hoef je alleen maar in de oven te pleuren.
Vlees naar eigen keuze, gewoon iets wat je ff in de pan gooit en paar keer draait.
Groente... Leg gewoon een krop sla op je bord en een tomaat.

Klaar.


Hier heb ik me vanavond ook maar aan gehouden :lol:
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 18:38 
 
Artiest

Ja... de zakkenaardappelkroketjes zijn altijd fuckin huuuuge, en ik heb geen vriezer dus... dat werd hem niet :(
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
duidelijk nog voor jouw tijd :D
want dat was in de periode dat jump nog WEL leuk was voordat het commercieel werd uitgemolken door geld trekkende noob dj's


Nee hoor dit is toch echt ook mijn tijd :D Ik kan niet zeggen dat ik er van hield maar aangezien iedereen om me heen het helemaal geweldig vond begon ik het wel steeds meer te waarderen :P

DJ Fox & Chicago zone - Just A Melody
Dj Massive vs The Rebel - High Volume
Dj Fox & Chicago Zone - Against A Melody

Deze 3 vergeet ik dus niet meer :P
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 18:52 
 

D-Nemacyst schreef:
Hardtraxx knokploeg :P

+1
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
The Anim0l schreef:
duidelijk nog voor jouw tijd :D
want dat was in de periode dat jump nog WEL leuk was voordat het commercieel werd uitgemolken door geld trekkende noob dj's


Nee hoor dit is toch echt ook mijn tijd :D Ik kan niet zeggen dat ik er van hield maar aangezien iedereen om me heen het helemaal geweldig vond begon ik het wel steeds meer te waarderen :P

DJ Fox & Chicago zone - Just A Melody
Dj Massive vs The Rebel - High Volume
Dj Fox & Chicago Zone - Against A Melody

Deze 3 vergeet ik dus niet meer :P

Just A Melody :worship: Krijg nu ineens weer zin om die ouwe jump plaatjes weer te beluisteren hehe
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
DJ Fox & Chicago zone - Just A Melody
Dj Massive vs The Rebel - High Volume
Dj Fox & Chicago Zone - Against A Melody


:worship:
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of nog zo'n mooie; DJ Greg C - Drum Line :loving:
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 19:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Besloten om toch maar zelf (met behulp van mijn vader natuurlijk :P ) een dj-meubel/kast te gaan maken.
Heb je tenminste iets wat aan je wensen voldoet.


The Anim0l schreef:
duidelijk nog voor jouw tijd
want dat was in de periode dat jump nog WEL leuk was voordat het commercieel werd uitgemolken door geld trekkende noob dj's


Ik ben afgelopen paar maanden een aantal keer in de eqlipse in tilburg geweest (weet niet of die ondertussen alweer open is??), daar draaien ze ook heel de avond jump/zino style. Erg vet hoor! ^^
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff, houdoe HT! Ik kap er weer mee voor vandaag, nog even huiswerk maken en dan heerlijk lekker vroeg en lang gaan slapen :sleep: Tot morgen! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Pff, houdoe HT! Ik kap er weer mee voor vandaag, nog even huiswerk maken en dan heerlijk lekker vroeg en lang gaan slapen :sleep: Tot morgen! :thumbsup:

Je bent er vroeg bij ;)

Mooi ff Thunderdome Radio luisteren, vnv onder andere Tha Playah, Neophyte en Frank Kvita...promising enough
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nja dat huiswerk duurt een uurtje of 2-3 waarschijnlijk :P Nu ben ik echt weg haha. Loetah!
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cds branden :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 20:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zo ook een keer weer een post van mij :P
mijn eigen laptop is kapot dus nu maar ff op die van mijn ma ;)
Bericht Geplaatst op 19 okt 2011 21:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

na lange tijd weer op hardtraxx haha

niewe klus er bij opbouwen bij slotconert van rowwen heze ^^
Vorige  1 ... 918, 919, 920, 921, 922, 923, 924 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic