Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 915, 916, 917, 918, 919, 920, 921 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 15:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hebben jullie ook problemen met MSN? Ik kan niet inloggen

edit: Wtf ik wil aanmelden op hotmail, staat er dat mn account geblokkeerd is, en dat ze een code verzenden naar m'n hotmail om dat te verhelpen, maar ik kom er toch niet in >.< Hoe dom zijn die mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen enkel probleem, ben gewoon online!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hebben jullie ook problemen met MSN? Ik kan niet inloggen

edit: Wtf ik wil aanmelden op hotmail, staat er dat mn account geblokkeerd is, en dat ze een code verzenden naar m'n hotmail om dat te verhelpen, maar ik kom er toch niet in >.< Hoe dom zijn die mensen

misschien is je hotmail bevroren omdat ze denken dat iemand anders er doormiddel van jou account spam mee verstuurd? heb namelijk wel een spam mail van jou gekregen laatst! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hebben jullie ook problemen met MSN? Ik kan niet inloggen

edit: Wtf ik wil aanmelden op hotmail, staat er dat mn account geblokkeerd is, en dat ze een code verzenden naar m'n hotmail om dat te verhelpen, maar ik kom er toch niet in >.< Hoe dom zijn die mensen

https://security.live.com/acsr.aspx
Misschien lukt t hier mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 15:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
Pommer schreef:
Hebben jullie ook problemen met MSN? Ik kan niet inloggen

edit: Wtf ik wil aanmelden op hotmail, staat er dat mn account geblokkeerd is, en dat ze een code verzenden naar m'n hotmail om dat te verhelpen, maar ik kom er toch niet in >.< Hoe dom zijn die mensen

misschien is je hotmail bevroren omdat ze denken dat iemand anders er doormiddel van jou account spam mee verstuurd? heb namelijk wel een spam mail van jou gekregen laatst! xd


Kan ik er nog wel in? Alles staat erin, schoolwerk, kaartjes voor feesten, noem maar op...

ff proberen Parvuz
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 15:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jah dan sturen ze dus ook een mail naar je >.< Zijn ze achterlijk ofzo, ik kan mn hotmail toch niet in
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Jah dan sturen ze dus ook een mail naar je >.< Zijn ze achterlijk ofzo, ik kan mn hotmail toch niet in

uhm ik heb dat een keer gehad en toen heb ik van die stappen gevolgd, mobiele nummer ingevoerd, sturen ze een code naar je mobiel en kun je met die code je wachtwoord veranderen. maar weet niet of je naar oplossingen zoeken hebt ingeklikt? of dat die optie er uberhaupt was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 15:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

qlimax 2009 dvd terug kijken (l)

Blijft het beste feest ooit (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
qlimax 2009 dvd terug kijken (l)

Blijft het beste feest ooit (L)


Ik vind de 2008 dvd fijner :D
Hellaas geen herinneringen aan die 2 edities
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
qlimax 2009 dvd terug kijken (l)

Blijft het beste feest ooit (L)

Mijn eerste feest. :D
de poster hangt nog steeds aan mn deur. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 15:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
roberttt schreef:
qlimax 2009 dvd terug kijken (l)

Blijft het beste feest ooit (L)

Mijn eerste feest. :D
de poster hangt nog steeds aan mn deur. :P


Ook mijn eerste feest (L) Sinds dien verslaafd :)

Ben benieuwd of qlimax 2011 er over heen gaat XD Qlimax 2010 was echt weer slecht :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 15:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
Pommer schreef:
Jah dan sturen ze dus ook een mail naar je >.< Zijn ze achterlijk ofzo, ik kan mn hotmail toch niet in

uhm ik heb dat een keer gehad en toen heb ik van die stappen gevolgd, mobiele nummer ingevoerd, sturen ze een code naar je mobiel en kun je met die code je wachtwoord veranderen. maar weet niet of je naar oplossingen zoeken hebt ingeklikt? of dat die optie er uberhaupt was?

Heb dat nu gevonden na lang gezoek, hopen dat het wat wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 16:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gvd ook al niet :/ Ik wordt echt gek als ik er niet meer in kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Haha gebruik geen drugs :p


:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
qlimax 2009 dvd terug kijken (l)

Blijft het beste feest ooit (L)



2006 jonge!!!! qua qlimax feesten :D
maar 2009 was de bijna beste qlimax party

beste voor mij hardbass 2006 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 18:22 
 

Turn the lights out, and listen to your radio
you've gotta live in this world for (?)
turn the lights out, guerrila radio
Turn that shit off/on

Turn the lights out, not the lights of your heart
start to reject the sound of the barking dog "in a loo"?
The government will send the troops to the operation and they will find you
turn the lights out, but reject them and don't accept them
till those walls with your dogs are running and guess
and ... bombs are still falling will you respect those people who will kill people with the lights out
and listen to your radio you gotta live in this radio for ?
turn the lights out, guerrilla radio,
turn that shit on/off

Verder kom ik niet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 19:02 
 
Artiest

Britt in de playboy?! Like wtf... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te guur gewoon, dat wil toch niemand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Te guur gewoon, dat wil toch niemand.


Ik wel hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Britt wie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Britt wie?


Google Britt playboy ... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pics?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Steffnov schreef:
Britt wie?


Google Britt playboy ... >.<

Waarschuw mij de vorige keer even voordat ik weer een dergelijk iets doe :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Google Britt playboy ... >.<


Afbeelding
Vorige  1 ... 915, 916, 917, 918, 919, 920, 921 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic