Zoiets vaags meegemaakt vanavond onderweg naar de Fysio.. sta je bij Ster voor het stoplicht te wachten, staat er een politie mtb naast je .. Ik wilde snel naar fysio gaan omdat het nogal druk kan zijn op dat tijdstip. Dus ik fiets best hard.. ja.. Ben ik aangekomen bij de Fysio staat ineens die politieman naast me .. ik dacht van wtf, heb ik te snel gereden of door rood ofzo? haha.. hij zegt.. zo jij kan hard fietsen? Ik zo.. nja valt mee toch, doe wel wielrennen als hobbie.. Hij: Nou ik kon je niet bijhouden, hoe erg ik me best ook deed haha. Eerst dacht ik dat je iets te verbergen had of me uit zat te lokken zo hard fietste je, maar toen je het zo lang volhield had ik door dat je misschien altijd wel zo hard fietst. Zulke jongens als jou zien we graag bij de Fiets-Politie. Ik zo haha.. nou ik hou het bij een hobbie. Stond met bek vol tanden joh

.. dacht wat heb ik nou weer gedaan.. hehe.