Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 914, 915, 916, 917, 918, 919, 920 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 20:26 
 

Hoofdcoach schreef:
KSwoosh schreef:
patrickjeb schreef:
Geen 'Zoek mijn iphone' ingesteld?
Gewoon me.com ff checken

ja dat snap ik dus ook nooit xd
als je dat aan hebt kan je dat gewoon supermakkelijk verwijderen via Instellingen > Mail & accounts enzo > MobileMe > Verwijder account

tenzij je een codeslot erop hebt, maar das gewoon gay


Ik heb een codeslot erop :) waarom zou je dat niet hebben... Je kan anders zo op mail/Facebook/whatever, daar heb je normaal toch ook een password op :thumbup:

true, maar dat cijferslot is zo graf traag -.- ze moeten gewoon die dot figures zoals op android erbij doen!
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 20:59 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:
KSwoosh schreef:
ja dat snap ik dus ook nooit xd
als je dat aan hebt kan je dat gewoon supermakkelijk verwijderen via Instellingen > Mail & accounts enzo > MobileMe > Verwijder account

tenzij je een codeslot erop hebt, maar das gewoon gay


Ik heb een codeslot erop :) waarom zou je dat niet hebben... Je kan anders zo op mail/Facebook/whatever, daar heb je normaal toch ook een password op :thumbup:

true, maar dat cijferslot is zo graf traag -.- ze moeten gewoon die dot figures zoals op android erbij doen!


Met jailbreak kan je die dot figures doen :P
Maar die 2 seconden van dat slot maken mij weinig uit hoor
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoiets vaags meegemaakt vanavond onderweg naar de Fysio.. sta je bij Ster voor het stoplicht te wachten, staat er een politie mtb naast je .. Ik wilde snel naar fysio gaan omdat het nogal druk kan zijn op dat tijdstip. Dus ik fiets best hard.. ja.. Ben ik aangekomen bij de Fysio staat ineens die politieman naast me .. ik dacht van wtf, heb ik te snel gereden of door rood ofzo? haha.. hij zegt.. zo jij kan hard fietsen? Ik zo.. nja valt mee toch, doe wel wielrennen als hobbie.. Hij: Nou ik kon je niet bijhouden, hoe erg ik me best ook deed haha. Eerst dacht ik dat je iets te verbergen had of me uit zat te lokken zo hard fietste je, maar toen je het zo lang volhield had ik door dat je misschien altijd wel zo hard fietst. Zulke jongens als jou zien we graag bij de Fiets-Politie. Ik zo haha.. nou ik hou het bij een hobbie. Stond met bek vol tanden joh :P.. dacht wat heb ik nou weer gedaan.. hehe.
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zelf niet zoveel vertrouwen in die dot figure... :/
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Ik heb zelf niet zoveel vertrouwen in die dot figure... :/

Wattan? Ok, 10 getallen vs 9 punten, en je kunt alleen de punt naast je kiezen, en ook niet 2 keer dezelfde, maar doordat de lengte willekeurig is (met een minimum van 4 punten), krijg je genoeg opties.
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
oostzaner schreef:
Ik heb zelf niet zoveel vertrouwen in die dot figure... :/

Wattan? Ok, 10 getallen vs 9 punten, en je kunt alleen de punt naast je kiezen, en ook niet 2 keer dezelfde, maar doordat de lengte willekeurig is (met een minimum van 4 punten), krijg je genoeg opties.


Met cijferslot heb je 10.000 opties :D
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slapen!
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 00:17 
 

El Mare schreef:
Opdracht voor school afronden en dan: Slapen!


edit: fuck die opdracht ik ga nu slapen xd
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 07:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veeeulste vroeg.. :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 09:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goeiemorgen allemaal! Ben alweer op school, pff veel te vroeg >.<
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoooo, heb net even Google Chrome erop gegooid, en iTunes, is toch best een fijn programmaatje :D
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 12:20 
 

Steffnov schreef:
3 tracklists ingeleverd bij Draidy, ben benieuwd of er iets uitkomt :thumbup:

voor wat?
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
Steffnov schreef:
3 tracklists ingeleverd bij Draidy, ben benieuwd of er iets uitkomt :thumbup:

voor wat?

Eventuele guestmixen. Draaien kan ik niet, maar de lijstjes + bijgevoegde tracks zijn goed ontvangen, misschien dat iemand er wat mee kan :p
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bijna een veteran :$
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 13:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
bijna een veteran :$

Bak een taart en vier het
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
The Anim0l schreef:
bijna een veteran :$

Bak een taart en vier het



kan geen taart bakken en geen zin om er 1 te kopen xD
vier t straks wel met een peukie :lol:
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 13:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
roberttt schreef:
The Anim0l schreef:
bijna een veteran :$

Bak een taart en vier het



kan geen taart bakken en geen zin om er 1 te kopen xD
vier t straks wel met een peukie :lol:


haha ik heb een lichte variant van een longontsteking, mag nu niet meer roken XD

Maar doe t lekker toch nananana
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:

haha ik heb een lichte variant van een longontsteking, mag nu niet meer roken XD

Maar doe t lekker toch nananana

:D

heb ook al 3 weken last van me keel maar een peukiej moet gewoon ff :D
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 13:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
roberttt schreef:

haha ik heb een lichte variant van een longontsteking, mag nu niet meer roken XD

Maar doe t lekker toch nananana

:D

heb ook al 3 weken last van me keel maar een peukiej moet gewoon ff :D

jaja haha :p hoort er gewoon bij :lol: Hoest me wel helemaal dood dan xd
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
The Anim0l schreef:
roberttt schreef:

haha ik heb een lichte variant van een longontsteking, mag nu niet meer roken XD

Maar doe t lekker toch nananana

:D

heb ook al 3 weken last van me keel maar een peukiej moet gewoon ff :D

jaja haha :p hoort er gewoon bij :lol: Hoest me wel helemaal dood dan xd



een blow werkt nog beter :innocent:
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 13:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha gebruik geen drugs :p
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
The Anim0l schreef:
roberttt schreef:

haha ik heb een lichte variant van een longontsteking, mag nu niet meer roken XD

Maar doe t lekker toch nananana

:D

heb ook al 3 weken last van me keel maar een peukiej moet gewoon ff :D

jaja haha :p hoort er gewoon bij :lol: Hoest me wel helemaal dood dan xd

Sowieso dat wij donderdag even een peukie gaan roken! :woot:
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 14:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:thumbup: xd
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LOL , nice fail.. kom er zojuist achter dat mn avatar van loudness van vorig jaar december was :lol: even gecorrigeerd dan maar!
Bericht Geplaatst op 18 okt 2011 14:48 
 

Ja schijtschool.. wat denken hun wel niet

eerst het een zeggen en dan het ander zeggen en dan weten ze het niet meer.

Probleem is dat ik switch van creatief naar management.. dus moet leerkring brands volgen om studieachterstand in te halen.
nu zeggen ze: nee, je hoeft dat niet maar je volgt nu zowel brands als creatief als pr...
dus 3 leerkringen..

ik heb echt van.. Hell no, jullie zeggen eerst alleen leerkring brands, nu 3 leerkringen en nu weten ze het zelf niet meer :|
Vorige  1 ... 914, 915, 916, 917, 918, 919, 920 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic