true, maar dat cijferslot is zo graf traagHoofdcoach wrote:Ik heb een codeslot eropKSwoosh wrote:ja dat snap ik dus ook nooitpatrickjeb wrote:Geen 'Zoek mijn iphone' ingesteld?
Gewoon me.com ff checken
als je dat aan hebt kan je dat gewoon supermakkelijk verwijderen via Instellingen > Mail & accounts enzo > MobileMe > Verwijder account
tenzij je een codeslot erop hebt, maar das gewoon gaywaarom zou je dat niet hebben... Je kan anders zo op mail/Facebook/whatever, daar heb je normaal toch ook een password op
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Met jailbreak kan je die dot figures doenKSwoosh wrote:true, maar dat cijferslot is zo graf traagHoofdcoach wrote:Ik heb een codeslot eropKSwoosh wrote: ja dat snap ik dus ook nooit
als je dat aan hebt kan je dat gewoon supermakkelijk verwijderen via Instellingen > Mail & accounts enzo > MobileMe > Verwijder account
tenzij je een codeslot erop hebt, maar das gewoon gaywaarom zou je dat niet hebben... Je kan anders zo op mail/Facebook/whatever, daar heb je normaal toch ook een password op
ze moeten gewoon die dot figures zoals op android erbij doen!
Maar die 2 seconden van dat slot maken mij weinig uit hoor
Zoiets vaags meegemaakt vanavond onderweg naar de Fysio.. sta je bij Ster voor het stoplicht te wachten, staat er een politie mtb naast je .. Ik wilde snel naar fysio gaan omdat het nogal druk kan zijn op dat tijdstip. Dus ik fiets best hard.. ja.. Ben ik aangekomen bij de Fysio staat ineens die politieman naast me .. ik dacht van wtf, heb ik te snel gereden of door rood ofzo? haha.. hij zegt.. zo jij kan hard fietsen? Ik zo.. nja valt mee toch, doe wel wielrennen als hobbie.. Hij: Nou ik kon je niet bijhouden, hoe erg ik me best ook deed haha. Eerst dacht ik dat je iets te verbergen had of me uit zat te lokken zo hard fietste je, maar toen je het zo lang volhield had ik door dat je misschien altijd wel zo hard fietst. Zulke jongens als jou zien we graag bij de Fiets-Politie. Ik zo haha.. nou ik hou het bij een hobbie. Stond met bek vol tanden joh
.. dacht wat heb ik nou weer gedaan.. hehe.
Ik heb zelf niet zoveel vertrouwen in die dot figure... 
Wattan? Ok, 10 getallen vs 9 punten, en je kunt alleen de punt naast je kiezen, en ook niet 2 keer dezelfde, maar doordat de lengte willekeurig is (met een minimum van 4 punten), krijg je genoeg opties.oostzaner wrote:Ik heb zelf niet zoveel vertrouwen in die dot figure...
Met cijferslot heb je 10.000 optiesSteffnov wrote:Wattan? Ok, 10 getallen vs 9 punten, en je kunt alleen de punt naast je kiezen, en ook niet 2 keer dezelfde, maar doordat de lengte willekeurig is (met een minimum van 4 punten), krijg je genoeg opties.oostzaner wrote:Ik heb zelf niet zoveel vertrouwen in die dot figure...
-
G
edit: fuck die opdracht ik ga nu slapenEl Mare wrote:Opdracht voor school afronden en dan: Slapen!
Goeiemorgen allemaal! Ben alweer op school, pff veel te vroeg 
zoooo, heb net even Google Chrome erop gegooid, en iTunes, is toch best een fijn programmaatje 
-
D
voor wat?Steffnov wrote:3 tracklists ingeleverd bij Draidy, ben benieuwd of er iets uitkomt
Eventuele guestmixen. Draaien kan ik niet, maar de lijstjes + bijgevoegde tracks zijn goed ontvangen, misschien dat iemand er wat mee kan :pDarkestSymphony wrote:voor wat?Steffnov wrote:3 tracklists ingeleverd bij Draidy, ben benieuwd of er iets uitkomt
Bak een taart en vier hetThe Anim0l wrote:bijna een veteran
roberttt wrote:Bak een taart en vier hetThe Anim0l wrote:bijna een veteran
kan geen taart bakken en geen zin om er 1 te kopen xD
vier t straks wel met een peukie
haha ik heb een lichte variant van een longontsteking, mag nu niet meer roken XDThe Anim0l wrote:roberttt wrote:Bak een taart en vier hetThe Anim0l wrote:bijna een veteran
kan geen taart bakken en geen zin om er 1 te kopen xD
vier t straks wel met een peukie
Maar doe t lekker toch nananana
roberttt wrote:
haha ik heb een lichte variant van een longontsteking, mag nu niet meer roken XD
Maar doe t lekker toch nananana
heb ook al 3 weken last van me keel maar een peukiej moet gewoon ff
jaja haha :p hoort er gewoon bijThe Anim0l wrote:roberttt wrote:
haha ik heb een lichte variant van een longontsteking, mag nu niet meer roken XD
Maar doe t lekker toch nananana![]()
heb ook al 3 weken last van me keel maar een peukiej moet gewoon ff
roberttt wrote:jaja haha :p hoort er gewoon bijThe Anim0l wrote:roberttt wrote:
heb ook al 3 weken last van me keel maar een peukiej moet gewoon ffHoest me wel helemaal dood dan
een blow werkt nog beter
Sowieso dat wij donderdag even een peukie gaan roken!roberttt wrote:jaja haha :p hoort er gewoon bijThe Anim0l wrote:roberttt wrote:
heb ook al 3 weken last van me keel maar een peukiej moet gewoon ffHoest me wel helemaal dood dan
LOL , nice fail.. kom er zojuist achter dat mn avatar van loudness van vorig jaar december was
even gecorrigeerd dan maar!
-
C
Ja schijtschool.. wat denken hun wel niet
eerst het een zeggen en dan het ander zeggen en dan weten ze het niet meer.
Probleem is dat ik switch van creatief naar management.. dus moet leerkring brands volgen om studieachterstand in te halen.
nu zeggen ze: nee, je hoeft dat niet maar je volgt nu zowel brands als creatief als pr...
dus 3 leerkringen..
ik heb echt van.. Hell no, jullie zeggen eerst alleen leerkring brands, nu 3 leerkringen en nu weten ze het zelf niet meer :|
eerst het een zeggen en dan het ander zeggen en dan weten ze het niet meer.
Probleem is dat ik switch van creatief naar management.. dus moet leerkring brands volgen om studieachterstand in te halen.
nu zeggen ze: nee, je hoeft dat niet maar je volgt nu zowel brands als creatief als pr...
dus 3 leerkringen..
ik heb echt van.. Hell no, jullie zeggen eerst alleen leerkring brands, nu 3 leerkringen en nu weten ze het zelf niet meer :|