M-arijn schreef:
Nee wist niet van het bestaan van die functie af. Had net 1 dag iOS 5 erop staan maar had iCloud niet aangezet omdat ik dat een onzin functie vond (de helft van m'n foto's die ik maak zijn onzin :p meestal in beschonken of stonede bui) maar via iCloud kon je hem dus ook terugvinden. Zet wel zo'n app op m'n volgende iPhone en zet iCloud ook aan! Misschien ook wel een schermvergrendel code al vind ik dat echt irritant.
Went ontzettend snel. Op Android is het nog makkelijker, ipv één keer sliden, een figuurtje sliden en klaar. Nu is het nog een code, wat trager, maar altijd beter...ook leuk als je vrienden denken je SMSjes door te kunnen lezen
