Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 913, 914, 915, 916, 917, 918, 919 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 17:11 
 

roberttt schreef:
The Anim0l schreef:
Almighty schreef:
ff de ramptoerist uitgehangen, huis achter ons stond in de hens. Kreeg allemaal hete stukken dakpan in mijn nek, omdat ik moest helpen voor de brandweer er was >.<


dus jij stond daar lekker met je slang te spuite


pics oreeeee

http://www.gelderlander.nl/voorpagina/b ... ebrand.ece :P
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Spannend, vnv misschien wel m'n iPhone ophalen in de stad. Staat een iPhone tekoop voor €380 zonder boekjes, bonnetje etc, puur alleen een iPhone. M'n vader gaat met een vriend even het IMEI nr vergelijken en het serie nr en als deze kloppen nemen ze hem gewoon mee. Staan ook 2 agenten stand-by om de hoek in burger want je weet niet wat voor types het zijn. De aanbieder heet A (privacy dit dat) en ik heb tijdens aangifte stiekem meegekeken naar het proces verbaal van zaterdagnacht en heb de naam gauw in m'n oude telefoon gezet en hem op hyves gezet. Toen ik bij B zijn vrienden keek stond aanbieder A er ook tussen (hij had in ieder geval dezelfde voornaam). Hoop dat m'n speurwerk wat oplevert, zou wel tof zijn :P

En daar gaat ons belastinggeld heen.. Naar iemand die kijken of die goedkoop een iPhone op de kop kan tikken.
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
En daar gaat ons belastinggeld heen.. Naar iemand die kijken of die goedkoop een iPhone op de kop kan tikken.


Huh?
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
En daar gaat ons belastinggeld heen.. Naar iemand die kijken of die goedkoop een iPhone op de kop kan tikken.


Het is zijn Iphone die gestolen is alsgoedis haha :D
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Edwinn schreef:
En daar gaat ons belastinggeld heen.. Naar iemand die kijken of die goedkoop een iPhone op de kop kan tikken.


Het is zijn Iphone die gestolen is alsgoedis haha :D


Idd, denkt Edwin nou echt dat de politie mee gaat als je een iPhone 2e hands gaat kopen :lol:
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 18:11 
 

Hoofdcoach schreef:
patrickjeb schreef:
Edwinn schreef:
En daar gaat ons belastinggeld heen.. Naar iemand die kijken of die goedkoop een iPhone op de kop kan tikken.


Het is zijn Iphone die gestolen is alsgoedis haha :D


Idd, denkt Edwin nou echt dat de politie mee gaat als je een iPhone 2e hands gaat kopen :lol:

Natuurlijk, het kan zomaar zijn dat ie niet voldoet aan de omschrijving van de advertentie. Dan is het natuurlijk beter voor je eigen veiligheid om 2 politieagenten achter de hand te hebben.
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

of achter de ellebogen..
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 18:14 
 

Ruubiie schreef:
of achter de ellebogen..

Ja, want dan zijn ze natuurlijk nog sneller bij je om te helpen.
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Spannend, vnv misschien wel m'n iPhone ophalen in de stad. Staat een iPhone tekoop voor €380 zonder boekjes, bonnetje etc, puur alleen een iPhone. M'n vader gaat met een vriend even het IMEI nr vergelijken en het serie nr en als deze kloppen nemen ze hem gewoon mee. Staan ook 2 agenten stand-by om de hoek in burger want je weet niet wat voor types het zijn. De aanbieder heet A (privacy dit dat) en ik heb tijdens aangifte stiekem meegekeken naar het proces verbaal van zaterdagnacht en heb de naam gauw in m'n oude telefoon gezet en hem op hyves gezet. Toen ik bij B zijn vrienden keek stond aanbieder A er ook tussen (hij had in ieder geval dezelfde voornaam). Hoop dat m'n speurwerk wat oplevert, zou wel tof zijn :P

Let me know! :D
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
STAN- schreef:
M-arijn schreef:
Spannend, vnv misschien wel m'n iPhone ophalen in de stad. Staat een iPhone tekoop voor €380 zonder boekjes, bonnetje etc, puur alleen een iPhone. M'n vader gaat met een vriend even het IMEI nr vergelijken en het serie nr en als deze kloppen nemen ze hem gewoon mee. Staan ook 2 agenten stand-by om de hoek in burger want je weet niet wat voor types het zijn. De aanbieder heet A (privacy dit dat) en ik heb tijdens aangifte stiekem meegekeken naar het proces verbaal van zaterdagnacht en heb de naam gauw in m'n oude telefoon gezet en hem op hyves gezet. Toen ik bij B zijn vrienden keek stond aanbieder A er ook tussen (hij had in ieder geval dezelfde voornaam). Hoop dat m'n speurwerk wat oplevert, zou wel tof zijn :P

Let me know first! :D
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut, kijk net naar buiten en zie dat er twee wouten zich een beetje verdacht gedragen, proberen zich te verbergen enzo. Hopen dat dit niets met die iPhone te maken heeft die ik zo verkoop...nah, vast niet, zal wel weer voor Hassan en zijn wietteelt zijn.
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Kut, kijk net naar buiten en zie dat er twee wouten zich een beetje verdacht gedragen, proberen zich te verbergen enzo. Hopen dat dit niets met die iPhone te maken heeft die ik zo verkoop...nah, vast niet, zal wel weer voor Hassan en zijn wietteelt zijn.

:lol:
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Kut, kijk net naar buiten en zie dat er twee wouten zich een beetje verdacht gedragen, proberen zich te verbergen enzo. Hopen dat dit niets met die iPhone te maken heeft die ik zo verkoop...nah, vast niet, zal wel weer voor Hassan en zijn wietteelt zijn.


:worship:
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Kut, kijk net naar buiten en zie dat er twee wouten zich een beetje verdacht gedragen, proberen zich te verbergen enzo. Hopen dat dit niets met die iPhone te maken heeft die ik zo verkoop...nah, vast niet, zal wel weer voor Hassan en zijn wietteelt zijn.


:lol: :worship:
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 19:16 
 
Hardtraxx Addict

Jammer maar helaas, niet mijn iPhone, agent die aanbelde had zelf ook een iPhone en heeft IMEI en serial gecheckt, was hem niet, balen :(
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm sucks big time man, wellicht kun je hem bij iemand anders terugvinden!
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 19:33 
 

M-arijn schreef:
Jammer maar helaas, niet mijn iPhone, agent die aanbelde had zelf ook een iPhone en heeft IMEI en serial gecheckt, was hem niet, balen :(

IMEI?
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen 'Zoek mijn iphone' ingesteld?
Gewoon me.com ff checken
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 19:37 
 

patrickjeb schreef:
Geen 'Zoek mijn iphone' ingesteld?
Gewoon me.com ff checken

ja dat snap ik dus ook nooit xd
als je dat aan hebt kan je dat gewoon supermakkelijk verwijderen via Instellingen > Mail & accounts enzo > MobileMe > Verwijder account

tenzij je een codeslot erop hebt, maar das gewoon gay
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha idd, is ook bagger geregeld :D
Weet niet of ook nog je password van Apple ID moet invullen...
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 tracklists ingeleverd bij Draidy, ben benieuwd of er iets uitkomt :thumbup:
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat ga ik vanaaf is doen dan
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 19:50 
 
Hardtraxx Addict

Nee wist niet van het bestaan van die functie af. Had net 1 dag iOS 5 erop staan maar had iCloud niet aangezet omdat ik dat een onzin functie vond (de helft van m'n foto's die ik maak zijn onzin :p meestal in beschonken of stonede bui) maar via iCloud kon je hem dus ook terugvinden. Zet wel zo'n app op m'n volgende iPhone en zet iCloud ook aan! Misschien ook wel een schermvergrendel code al vind ik dat echt irritant.
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Nee wist niet van het bestaan van die functie af. Had net 1 dag iOS 5 erop staan maar had iCloud niet aangezet omdat ik dat een onzin functie vond (de helft van m'n foto's die ik maak zijn onzin :p meestal in beschonken of stonede bui) maar via iCloud kon je hem dus ook terugvinden. Zet wel zo'n app op m'n volgende iPhone en zet iCloud ook aan! Misschien ook wel een schermvergrendel code al vind ik dat echt irritant.

Went ontzettend snel. Op Android is het nog makkelijker, ipv één keer sliden, een figuurtje sliden en klaar. Nu is het nog een code, wat trager, maar altijd beter...ook leuk als je vrienden denken je SMSjes door te kunnen lezen xd
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
patrickjeb schreef:
Geen 'Zoek mijn iphone' ingesteld?
Gewoon me.com ff checken

ja dat snap ik dus ook nooit xd
als je dat aan hebt kan je dat gewoon supermakkelijk verwijderen via Instellingen > Mail & accounts enzo > MobileMe > Verwijder account

tenzij je een codeslot erop hebt, maar das gewoon gay


Ik heb een codeslot erop :) waarom zou je dat niet hebben... Je kan anders zo op mail/Facebook/whatever, daar heb je normaal toch ook een password op :thumbup:
Vorige  1 ... 913, 914, 915, 916, 917, 918, 919 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic