http://www.gelderlander.nl/voorpagina/b ... ebrand.eceroberttt wrote:pics oreeeeeThe Anim0l wrote:dus jij stond daar lekker met je slang te spuiteAlmighty wrote:ff de ramptoerist uitgehangen, huis achter ons stond in de hens. Kreeg allemaal hete stukken dakpan in mijn nek, omdat ik moest helpen voor de brandweer er was
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
En daar gaat ons belastinggeld heen.. Naar iemand die kijken of die goedkoop een iPhone op de kop kan tikken.M-arijn wrote:Spannend, vnv misschien wel m'n iPhone ophalen in de stad. Staat een iPhone tekoop voor €380 zonder boekjes, bonnetje etc, puur alleen een iPhone. M'n vader gaat met een vriend even het IMEI nr vergelijken en het serie nr en als deze kloppen nemen ze hem gewoon mee. Staan ook 2 agenten stand-by om de hoek in burger want je weet niet wat voor types het zijn. De aanbieder heet A (privacy dit dat) en ik heb tijdens aangifte stiekem meegekeken naar het proces verbaal van zaterdagnacht en heb de naam gauw in m'n oude telefoon gezet en hem op hyves gezet. Toen ik bij B zijn vrienden keek stond aanbieder A er ook tussen (hij had in ieder geval dezelfde voornaam). Hoop dat m'n speurwerk wat oplevert, zou wel tof zijn
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Huh?Edwinn wrote: En daar gaat ons belastinggeld heen.. Naar iemand die kijken of die goedkoop een iPhone op de kop kan tikken.
Het is zijn Iphone die gestolen is alsgoedis hahaEdwinn wrote:En daar gaat ons belastinggeld heen.. Naar iemand die kijken of die goedkoop een iPhone op de kop kan tikken.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Idd, denkt Edwin nou echt dat de politie mee gaat als je een iPhone 2e hands gaat kopenpatrickjeb wrote:Het is zijn Iphone die gestolen is alsgoedis hahaEdwinn wrote:En daar gaat ons belastinggeld heen.. Naar iemand die kijken of die goedkoop een iPhone op de kop kan tikken.
-
B
Natuurlijk, het kan zomaar zijn dat ie niet voldoet aan de omschrijving van de advertentie. Dan is het natuurlijk beter voor je eigen veiligheid om 2 politieagenten achter de hand te hebben.Hoofdcoach wrote:Idd, denkt Edwin nou echt dat de politie mee gaat als je een iPhone 2e hands gaat kopenpatrickjeb wrote:Het is zijn Iphone die gestolen is alsgoedis hahaEdwinn wrote:En daar gaat ons belastinggeld heen.. Naar iemand die kijken of die goedkoop een iPhone op de kop kan tikken.
-
B
Ja, want dan zijn ze natuurlijk nog sneller bij je om te helpen.Ruubiie wrote:of achter de ellebogen..
Let me know!M-arijn wrote:Spannend, vnv misschien wel m'n iPhone ophalen in de stad. Staat een iPhone tekoop voor €380 zonder boekjes, bonnetje etc, puur alleen een iPhone. M'n vader gaat met een vriend even het IMEI nr vergelijken en het serie nr en als deze kloppen nemen ze hem gewoon mee. Staan ook 2 agenten stand-by om de hoek in burger want je weet niet wat voor types het zijn. De aanbieder heet A (privacy dit dat) en ik heb tijdens aangifte stiekem meegekeken naar het proces verbaal van zaterdagnacht en heb de naam gauw in m'n oude telefoon gezet en hem op hyves gezet. Toen ik bij B zijn vrienden keek stond aanbieder A er ook tussen (hij had in ieder geval dezelfde voornaam). Hoop dat m'n speurwerk wat oplevert, zou wel tof zijn
Project 141 wrote:STAN- wrote:Let me know first!M-arijn wrote:Spannend, vnv misschien wel m'n iPhone ophalen in de stad. Staat een iPhone tekoop voor €380 zonder boekjes, bonnetje etc, puur alleen een iPhone. M'n vader gaat met een vriend even het IMEI nr vergelijken en het serie nr en als deze kloppen nemen ze hem gewoon mee. Staan ook 2 agenten stand-by om de hoek in burger want je weet niet wat voor types het zijn. De aanbieder heet A (privacy dit dat) en ik heb tijdens aangifte stiekem meegekeken naar het proces verbaal van zaterdagnacht en heb de naam gauw in m'n oude telefoon gezet en hem op hyves gezet. Toen ik bij B zijn vrienden keek stond aanbieder A er ook tussen (hij had in ieder geval dezelfde voornaam). Hoop dat m'n speurwerk wat oplevert, zou wel tof zijn
Kut, kijk net naar buiten en zie dat er twee wouten zich een beetje verdacht gedragen, proberen zich te verbergen enzo. Hopen dat dit niets met die iPhone te maken heeft die ik zo verkoop...nah, vast niet, zal wel weer voor Hassan en zijn wietteelt zijn.
Steffnov wrote:Kut, kijk net naar buiten en zie dat er twee wouten zich een beetje verdacht gedragen, proberen zich te verbergen enzo. Hopen dat dit niets met die iPhone te maken heeft die ik zo verkoop...nah, vast niet, zal wel weer voor Hassan en zijn wietteelt zijn.
Steffnov wrote:Kut, kijk net naar buiten en zie dat er twee wouten zich een beetje verdacht gedragen, proberen zich te verbergen enzo. Hopen dat dit niets met die iPhone te maken heeft die ik zo verkoop...nah, vast niet, zal wel weer voor Hassan en zijn wietteelt zijn.
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Jammer maar helaas, niet mijn iPhone, agent die aanbelde had zelf ook een iPhone en heeft IMEI en serial gecheckt, was hem niet, balen 
Hmm sucks big time man, wellicht kun je hem bij iemand anders terugvinden!
-
G
IMEI?M-arijn wrote:Jammer maar helaas, niet mijn iPhone, agent die aanbelde had zelf ook een iPhone en heeft IMEI en serial gecheckt, was hem niet, balen
Geen 'Zoek mijn iphone' ingesteld?
Gewoon me.com ff checken
Gewoon me.com ff checken
-
G
ja dat snap ik dus ook nooitpatrickjeb wrote:Geen 'Zoek mijn iphone' ingesteld?
Gewoon me.com ff checken
als je dat aan hebt kan je dat gewoon supermakkelijk verwijderen via Instellingen > Mail & accounts enzo > MobileMe > Verwijder account
tenzij je een codeslot erop hebt, maar das gewoon gay
Haha idd, is ook bagger geregeld 
Weet niet of ook nog je password van Apple ID moet invullen...
Weet niet of ook nog je password van Apple ID moet invullen...
3 tracklists ingeleverd bij Draidy, ben benieuwd of er iets uitkomt 
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Nee wist niet van het bestaan van die functie af. Had net 1 dag iOS 5 erop staan maar had iCloud niet aangezet omdat ik dat een onzin functie vond (de helft van m'n foto's die ik maak zijn onzin :p meestal in beschonken of stonede bui) maar via iCloud kon je hem dus ook terugvinden. Zet wel zo'n app op m'n volgende iPhone en zet iCloud ook aan! Misschien ook wel een schermvergrendel code al vind ik dat echt irritant.
Went ontzettend snel. Op Android is het nog makkelijker, ipv één keer sliden, een figuurtje sliden en klaar. Nu is het nog een code, wat trager, maar altijd beter...ook leuk als je vrienden denken je SMSjes door te kunnen lezenM-arijn wrote:Nee wist niet van het bestaan van die functie af. Had net 1 dag iOS 5 erop staan maar had iCloud niet aangezet omdat ik dat een onzin functie vond (de helft van m'n foto's die ik maak zijn onzin :p meestal in beschonken of stonede bui) maar via iCloud kon je hem dus ook terugvinden. Zet wel zo'n app op m'n volgende iPhone en zet iCloud ook aan! Misschien ook wel een schermvergrendel code al vind ik dat echt irritant.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ik heb een codeslot eropKSwoosh wrote:ja dat snap ik dus ook nooitpatrickjeb wrote:Geen 'Zoek mijn iphone' ingesteld?
Gewoon me.com ff checken
als je dat aan hebt kan je dat gewoon supermakkelijk verwijderen via Instellingen > Mail & accounts enzo > MobileMe > Verwijder account
tenzij je een codeslot erop hebt, maar das gewoon gay