Spannend, vnv misschien wel m'n iPhone ophalen in de stad. Staat een iPhone tekoop voor €380 zonder boekjes, bonnetje etc, puur alleen een iPhone. M'n vader gaat met een vriend even het IMEI nr vergelijken en het serie nr en als deze kloppen nemen ze hem gewoon mee. Staan ook 2 agenten stand-by om de hoek in burger want je weet niet wat voor types het zijn. De aanbieder heet A (privacy dit dat) en ik heb tijdens aangifte stiekem meegekeken naar het proces verbaal van zaterdagnacht en heb de naam gauw in m'n oude telefoon gezet en hem op hyves gezet. Toen ik bij B zijn vrienden keek stond aanbieder A er ook tussen (hij had in ieder geval dezelfde voornaam). Hoop dat m'n speurwerk wat oplevert, zou wel tof zijn

2 agenten wtf.. Koop gewoon een echte :p