HmmmkayM-arijn wrote:Spannend, vnv misschien wel m'n iPhone ophalen in de stad. Staat een iPhone tekoop voor €380 zonder boekjes, bonnetje etc, puur alleen een iPhone. M'n vader gaat met een vriend even het IMEI nr vergelijken en het serie nr en als deze kloppen nemen ze hem gewoon mee. Staan ook 2 agenten stand-by om de hoek in burger want je weet niet wat voor types het zijn. De aanbieder heet A (privacy dit dat) en ik heb tijdens aangifte stiekem meegekeken naar het proces verbaal van zaterdagnacht en heb de naam gauw in m'n oude telefoon gezet en hem op hyves gezet. Toen ik bij B zijn vrienden keek stond aanbieder A er ook tussen (hij had in ieder geval dezelfde voornaam). Hoop dat m'n speurwerk wat oplevert, zou wel tof zijn
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
en peter R de vries is er ook bij?Chukkels wrote:Haha vet! Je zou dit moeten laten verfilmen manM-arijn wrote:Spannend, vnv misschien wel m'n iPhone ophalen in de stad. Staat een iPhone tekoop voor €380 zonder boekjes, bonnetje etc, puur alleen een iPhone. M'n vader gaat met een vriend even het IMEI nr vergelijken en het serie nr en als deze kloppen nemen ze hem gewoon mee. Staan ook 2 agenten stand-by om de hoek in burger want je weet niet wat voor types het zijn. De aanbieder heet A (privacy dit dat) en ik heb tijdens aangifte stiekem meegekeken naar het proces verbaal van zaterdagnacht en heb de naam gauw in m'n oude telefoon gezet en hem op hyves gezet. Toen ik bij B zijn vrienden keek stond aanbieder A er ook tussen (hij had in ieder geval dezelfde voornaam). Hoop dat m'n speurwerk wat oplevert, zou wel tof zijn
Helden actie. haha. Succes man!
roberttt wrote:HmmmkayM-arijn wrote:Spannend, vnv misschien wel m'n iPhone ophalen in de stad. Staat een iPhone tekoop voor €380 zonder boekjes, bonnetje etc, puur alleen een iPhone. M'n vader gaat met een vriend even het IMEI nr vergelijken en het serie nr en als deze kloppen nemen ze hem gewoon mee. Staan ook 2 agenten stand-by om de hoek in burger want je weet niet wat voor types het zijn. De aanbieder heet A (privacy dit dat) en ik heb tijdens aangifte stiekem meegekeken naar het proces verbaal van zaterdagnacht en heb de naam gauw in m'n oude telefoon gezet en hem op hyves gezet. Toen ik bij B zijn vrienden keek stond aanbieder A er ook tussen (hij had in ieder geval dezelfde voornaam). Hoop dat m'n speurwerk wat oplevert, zou wel tof zijn2 agenten wtf.. Koop gewoon een echte :p
nvm, bedenk me nu pas dat het jou iphone is XD
Succes man wel baas dat je dit gedaan hebM-arijn wrote:Spannend, vnv misschien wel m'n iPhone ophalen in de stad. Staat een iPhone tekoop voor €380 zonder boekjes, bonnetje etc, puur alleen een iPhone. M'n vader gaat met een vriend even het IMEI nr vergelijken en het serie nr en als deze kloppen nemen ze hem gewoon mee. Staan ook 2 agenten stand-by om de hoek in burger want je weet niet wat voor types het zijn. De aanbieder heet A (privacy dit dat) en ik heb tijdens aangifte stiekem meegekeken naar het proces verbaal van zaterdagnacht en heb de naam gauw in m'n oude telefoon gezet en hem op hyves gezet. Toen ik bij B zijn vrienden keek stond aanbieder A er ook tussen (hij had in ieder geval dezelfde voornaam). Hoop dat m'n speurwerk wat oplevert, zou wel tof zijn
-
T
En wat als die gozer nou op Hardtraxx zit?M-arijn wrote:Spannend, vnv misschien wel m'n iPhone ophalen in de stad. Staat een iPhone tekoop voor €380 zonder boekjes, bonnetje etc, puur alleen een iPhone. M'n vader gaat met een vriend even het IMEI nr vergelijken en het serie nr en als deze kloppen nemen ze hem gewoon mee. Staan ook 2 agenten stand-by om de hoek in burger want je weet niet wat voor types het zijn. De aanbieder heet A (privacy dit dat) en ik heb tijdens aangifte stiekem meegekeken naar het proces verbaal van zaterdagnacht en heb de naam gauw in m'n oude telefoon gezet en hem op hyves gezet. Toen ik bij B zijn vrienden keek stond aanbieder A er ook tussen (hij had in ieder geval dezelfde voornaam). Hoop dat m'n speurwerk wat oplevert, zou wel tof zijn
-
E
heeft ie een probleem want dan komt de Hardtraxx knokploeg langswesskeej wrote:En wat als die gozer nou op Hardtraxx zit?M-arijn wrote:Spannend, vnv misschien wel m'n iPhone ophalen in de stad. Staat een iPhone tekoop voor €380 zonder boekjes, bonnetje etc, puur alleen een iPhone. M'n vader gaat met een vriend even het IMEI nr vergelijken en het serie nr en als deze kloppen nemen ze hem gewoon mee. Staan ook 2 agenten stand-by om de hoek in burger want je weet niet wat voor types het zijn. De aanbieder heet A (privacy dit dat) en ik heb tijdens aangifte stiekem meegekeken naar het proces verbaal van zaterdagnacht en heb de naam gauw in m'n oude telefoon gezet en hem op hyves gezet. Toen ik bij B zijn vrienden keek stond aanbieder A er ook tussen (hij had in ieder geval dezelfde voornaam). Hoop dat m'n speurwerk wat oplevert, zou wel tof zijn
-
T
Dan weet hij wel van heel de operatie af.
-
A
ff de ramptoerist uitgehangen, huis achter ons stond in de hens. Kreeg allemaal hete stukken dakpan in mijn nek, omdat ik moest helpen voor de brandweer er was 
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Achja heb naam van de dader en 06 en naam en adress van die gast die die iPhone verkoopt dus daar komen ze dan wel achter :p
dus jij stond daar lekker met je slang te spuiteAlmighty wrote:ff de ramptoerist uitgehangen, huis achter ons stond in de hens. Kreeg allemaal hete stukken dakpan in mijn nek, omdat ik moest helpen voor de brandweer er was
pics oreeeeeThe Anim0l wrote:dus jij stond daar lekker met je slang te spuiteAlmighty wrote:ff de ramptoerist uitgehangen, huis achter ons stond in de hens. Kreeg allemaal hete stukken dakpan in mijn nek, omdat ik moest helpen voor de brandweer er was
Joh marc ik ben zelfs met Leroy Fer uitgeweest... haha
Balen dat Gijpje vanavond nog steeds niet bij VI terug keert.
Ik mis die vent. 
gefeliciteerdp-stylez wrote:Joh marc ik ben zelfs met Leroy Fer uitgeweest... haha
-
T
Wie?p-stylez wrote:Joh marc ik ben zelfs met Leroy Fer uitgeweest... haha
HeldM-arijn wrote:Spannend, vnv misschien wel m'n iPhone ophalen in de stad. Staat een iPhone tekoop voor €380 zonder boekjes, bonnetje etc, puur alleen een iPhone. M'n vader gaat met een vriend even het IMEI nr vergelijken en het serie nr en als deze kloppen nemen ze hem gewoon mee. Staan ook 2 agenten stand-by om de hoek in burger want je weet niet wat voor types het zijn. De aanbieder heet A (privacy dit dat) en ik heb tijdens aangifte stiekem meegekeken naar het proces verbaal van zaterdagnacht en heb de naam gauw in m'n oude telefoon gezet en hem op hyves gezet. Toen ik bij B zijn vrienden keek stond aanbieder A er ook tussen (hij had in ieder geval dezelfde voornaam). Hoop dat m'n speurwerk wat oplevert, zou wel tof zijn
gefeliciteerdThe Anim0l wrote:er achter komen dat je vroeger met leroy fer gevoetbalt/getraind hebt
Jolle wrote:HeldM-arijn wrote:Spannend, vnv misschien wel m'n iPhone ophalen in de stad. Staat een iPhone tekoop voor €380 zonder boekjes, bonnetje etc, puur alleen een iPhone. M'n vader gaat met een vriend even het IMEI nr vergelijken en het serie nr en als deze kloppen nemen ze hem gewoon mee. Staan ook 2 agenten stand-by om de hoek in burger want je weet niet wat voor types het zijn. De aanbieder heet A (privacy dit dat) en ik heb tijdens aangifte stiekem meegekeken naar het proces verbaal van zaterdagnacht en heb de naam gauw in m'n oude telefoon gezet en hem op hyves gezet. Toen ik bij B zijn vrienden keek stond aanbieder A er ook tussen (hij had in ieder geval dezelfde voornaam). Hoop dat m'n speurwerk wat oplevert, zou wel tof zijn
Is er al een nieuwe datum dan?Parvuz wrote:Balen dat Gijpje vanavond nog steeds niet bij VI terug keert.Ik mis die vent.
p-stylez wrote:gefeliciteerdThe Anim0l wrote:er achter komen dat je vroeger met leroy fer gevoetbalt/getraind hebt
verzin zelf is iets
Ben je homo?p-stylez wrote:Joh marc ik ben zelfs met Leroy Fer uitgeweest... haha
roberttt wrote:Ben je homo?p-stylez wrote:Joh marc ik ben zelfs met Leroy Fer uitgeweest... haha
Nope. Die komt er ook niet. Hij zal weer aanschuiven als hij zich weer helemaal top voelt. En blijkbaar is dat nog niet zo.TiMOTHYb wrote:Is er al een nieuwe datum dan?Parvuz wrote:Balen dat Gijpje vanavond nog steeds niet bij VI terug keert.Ik mis die vent.