Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 912, 913, 914, 915, 916, 917, 918 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 15:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Spannend, vnv misschien wel m'n iPhone ophalen in de stad. Staat een iPhone tekoop voor €380 zonder boekjes, bonnetje etc, puur alleen een iPhone. M'n vader gaat met een vriend even het IMEI nr vergelijken en het serie nr en als deze kloppen nemen ze hem gewoon mee. Staan ook 2 agenten stand-by om de hoek in burger want je weet niet wat voor types het zijn. De aanbieder heet A (privacy dit dat) en ik heb tijdens aangifte stiekem meegekeken naar het proces verbaal van zaterdagnacht en heb de naam gauw in m'n oude telefoon gezet en hem op hyves gezet. Toen ik bij B zijn vrienden keek stond aanbieder A er ook tussen (hij had in ieder geval dezelfde voornaam). Hoop dat m'n speurwerk wat oplevert, zou wel tof zijn :P

Hmmmkay xd 2 agenten wtf.. Koop gewoon een echte :p
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 15:54 
 

Chukkels schreef:
M-arijn schreef:
Spannend, vnv misschien wel m'n iPhone ophalen in de stad. Staat een iPhone tekoop voor €380 zonder boekjes, bonnetje etc, puur alleen een iPhone. M'n vader gaat met een vriend even het IMEI nr vergelijken en het serie nr en als deze kloppen nemen ze hem gewoon mee. Staan ook 2 agenten stand-by om de hoek in burger want je weet niet wat voor types het zijn. De aanbieder heet A (privacy dit dat) en ik heb tijdens aangifte stiekem meegekeken naar het proces verbaal van zaterdagnacht en heb de naam gauw in m'n oude telefoon gezet en hem op hyves gezet. Toen ik bij B zijn vrienden keek stond aanbieder A er ook tussen (hij had in ieder geval dezelfde voornaam). Hoop dat m'n speurwerk wat oplevert, zou wel tof zijn :P

Haha vet! Je zou dit moeten laten verfilmen man :D

en peter R de vries is er ook bij? :lol:
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helden actie. haha. Succes man!
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 15:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
M-arijn schreef:
Spannend, vnv misschien wel m'n iPhone ophalen in de stad. Staat een iPhone tekoop voor €380 zonder boekjes, bonnetje etc, puur alleen een iPhone. M'n vader gaat met een vriend even het IMEI nr vergelijken en het serie nr en als deze kloppen nemen ze hem gewoon mee. Staan ook 2 agenten stand-by om de hoek in burger want je weet niet wat voor types het zijn. De aanbieder heet A (privacy dit dat) en ik heb tijdens aangifte stiekem meegekeken naar het proces verbaal van zaterdagnacht en heb de naam gauw in m'n oude telefoon gezet en hem op hyves gezet. Toen ik bij B zijn vrienden keek stond aanbieder A er ook tussen (hij had in ieder geval dezelfde voornaam). Hoop dat m'n speurwerk wat oplevert, zou wel tof zijn :P

Hmmmkay xd 2 agenten wtf.. Koop gewoon een echte :p



nvm, bedenk me nu pas dat het jou iphone is XD
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Spannend, vnv misschien wel m'n iPhone ophalen in de stad. Staat een iPhone tekoop voor €380 zonder boekjes, bonnetje etc, puur alleen een iPhone. M'n vader gaat met een vriend even het IMEI nr vergelijken en het serie nr en als deze kloppen nemen ze hem gewoon mee. Staan ook 2 agenten stand-by om de hoek in burger want je weet niet wat voor types het zijn. De aanbieder heet A (privacy dit dat) en ik heb tijdens aangifte stiekem meegekeken naar het proces verbaal van zaterdagnacht en heb de naam gauw in m'n oude telefoon gezet en hem op hyves gezet. Toen ik bij B zijn vrienden keek stond aanbieder A er ook tussen (hij had in ieder geval dezelfde voornaam). Hoop dat m'n speurwerk wat oplevert, zou wel tof zijn :P


Succes man wel baas dat je dit gedaan heb :worship:
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 16:14 
 

M-arijn schreef:
Spannend, vnv misschien wel m'n iPhone ophalen in de stad. Staat een iPhone tekoop voor €380 zonder boekjes, bonnetje etc, puur alleen een iPhone. M'n vader gaat met een vriend even het IMEI nr vergelijken en het serie nr en als deze kloppen nemen ze hem gewoon mee. Staan ook 2 agenten stand-by om de hoek in burger want je weet niet wat voor types het zijn. De aanbieder heet A (privacy dit dat) en ik heb tijdens aangifte stiekem meegekeken naar het proces verbaal van zaterdagnacht en heb de naam gauw in m'n oude telefoon gezet en hem op hyves gezet. Toen ik bij B zijn vrienden keek stond aanbieder A er ook tussen (hij had in ieder geval dezelfde voornaam). Hoop dat m'n speurwerk wat oplevert, zou wel tof zijn :P

En wat als die gozer nou op Hardtraxx zit?
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 16:16 
 

wesskeej schreef:
M-arijn schreef:
Spannend, vnv misschien wel m'n iPhone ophalen in de stad. Staat een iPhone tekoop voor €380 zonder boekjes, bonnetje etc, puur alleen een iPhone. M'n vader gaat met een vriend even het IMEI nr vergelijken en het serie nr en als deze kloppen nemen ze hem gewoon mee. Staan ook 2 agenten stand-by om de hoek in burger want je weet niet wat voor types het zijn. De aanbieder heet A (privacy dit dat) en ik heb tijdens aangifte stiekem meegekeken naar het proces verbaal van zaterdagnacht en heb de naam gauw in m'n oude telefoon gezet en hem op hyves gezet. Toen ik bij B zijn vrienden keek stond aanbieder A er ook tussen (hij had in ieder geval dezelfde voornaam). Hoop dat m'n speurwerk wat oplevert, zou wel tof zijn :P

En wat als die gozer nou op Hardtraxx zit?

heeft ie een probleem want dan komt de Hardtraxx knokploeg langs
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 16:17 
 

Dan weet hij wel van heel de operatie af.
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 16:19 
 

ff de ramptoerist uitgehangen, huis achter ons stond in de hens. Kreeg allemaal hete stukken dakpan in mijn nek, omdat ik moest helpen voor de brandweer er was >.<
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 16:20 
 
Hardtraxx Addict

Achja heb naam van de dader en 06 en naam en adress van die gast die die iPhone verkoopt dus daar komen ze dan wel achter :p
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
ff de ramptoerist uitgehangen, huis achter ons stond in de hens. Kreeg allemaal hete stukken dakpan in mijn nek, omdat ik moest helpen voor de brandweer er was >.<


dus jij stond daar lekker met je slang te spuite
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 16:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Almighty schreef:
ff de ramptoerist uitgehangen, huis achter ons stond in de hens. Kreeg allemaal hete stukken dakpan in mijn nek, omdat ik moest helpen voor de brandweer er was >.<


dus jij stond daar lekker met je slang te spuite


pics oreeeee
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 16:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Thrillogy nog maar 2 weken joh. :D
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joh marc ik ben zelfs met Leroy Fer uitgeweest... haha
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Balen dat Gijpje vanavond nog steeds niet bij VI terug keert. :( Ik mis die vent. :(
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Joh marc ik ben zelfs met Leroy Fer uitgeweest... haha


gefeliciteerd
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 16:41 
 

p-stylez schreef:
Joh marc ik ben zelfs met Leroy Fer uitgeweest... haha

Wie? xd
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Spannend, vnv misschien wel m'n iPhone ophalen in de stad. Staat een iPhone tekoop voor €380 zonder boekjes, bonnetje etc, puur alleen een iPhone. M'n vader gaat met een vriend even het IMEI nr vergelijken en het serie nr en als deze kloppen nemen ze hem gewoon mee. Staan ook 2 agenten stand-by om de hoek in burger want je weet niet wat voor types het zijn. De aanbieder heet A (privacy dit dat) en ik heb tijdens aangifte stiekem meegekeken naar het proces verbaal van zaterdagnacht en heb de naam gauw in m'n oude telefoon gezet en hem op hyves gezet. Toen ik bij B zijn vrienden keek stond aanbieder A er ook tussen (hij had in ieder geval dezelfde voornaam). Hoop dat m'n speurwerk wat oplevert, zou wel tof zijn :P


Held :worship:
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
er achter komen dat je vroeger met leroy fer gevoetbalt/getraind hebt :D

gefeliciteerd
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
M-arijn schreef:
Spannend, vnv misschien wel m'n iPhone ophalen in de stad. Staat een iPhone tekoop voor €380 zonder boekjes, bonnetje etc, puur alleen een iPhone. M'n vader gaat met een vriend even het IMEI nr vergelijken en het serie nr en als deze kloppen nemen ze hem gewoon mee. Staan ook 2 agenten stand-by om de hoek in burger want je weet niet wat voor types het zijn. De aanbieder heet A (privacy dit dat) en ik heb tijdens aangifte stiekem meegekeken naar het proces verbaal van zaterdagnacht en heb de naam gauw in m'n oude telefoon gezet en hem op hyves gezet. Toen ik bij B zijn vrienden keek stond aanbieder A er ook tussen (hij had in ieder geval dezelfde voornaam). Hoop dat m'n speurwerk wat oplevert, zou wel tof zijn :P


Held :worship:
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 16:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Balen dat Gijpje vanavond nog steeds niet bij VI terug keert. :( Ik mis die vent. :(

Is er al een nieuwe datum dan?
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
The Anim0l schreef:
er achter komen dat je vroeger met leroy fer gevoetbalt/getraind hebt :D

gefeliciteerd



verzin zelf is iets :P
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 17:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Joh marc ik ben zelfs met Leroy Fer uitgeweest... haha

Ben je homo?
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
p-stylez schreef:
Joh marc ik ben zelfs met Leroy Fer uitgeweest... haha

Ben je homo?



:worship:
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Parvuz schreef:
Balen dat Gijpje vanavond nog steeds niet bij VI terug keert. :( Ik mis die vent. :(

Is er al een nieuwe datum dan?

Nope. Die komt er ook niet. Hij zal weer aanschuiven als hij zich weer helemaal top voelt. En blijkbaar is dat nog niet zo.
Vorige  1 ... 912, 913, 914, 915, 916, 917, 918 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic