Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 32 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 14 hours ago
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Ff wat tracklistjes uittikken voor Draidy, mixen kan ik niet maar tracklistje maken des te beter...hoop ik :P
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Steffnov wrote:Ff wat tracklistjes uittikken voor Draidy, mixen kan ik niet maar tracklistje maken des te beter...hoop ik :P
Welke richting gaat het in? Richting melodie of raw?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
dennis wrote:
Steffnov wrote:Ff wat tracklistjes uittikken voor Draidy, mixen kan ik niet maar tracklistje maken des te beter...hoop ik :P
Welke richting gaat het in? Richting melodie of raw?
Hardcore jongen ;) aan zeker aan de harde kant. Wel minder standaard dan de setjes die tegenwoordig gedraaid worden, al zeg ik het zelf.

Drie tracklists, om een klein tipje te spoilen:
De openingstracks:
Set 1: DJ D - Cold As Ice (Tha Playah Remix)
Set 2: Distorted Revelation - The Horizon
Set 3: Miosa - Methadone Music

De afsluiters:
Set 1: Forsaken is Dead - The Five Sacrifices
Set 2: Proto X - Loser
Set 3: S'Aphira - Reason To Jump

Al is dit onder voorbehoud aan de mixer natuurlijk...
G
hoppa hoppa mijn online portfolio is bijna klaar :D
A
Oi,

Bekende van mij moest vanmiddag voetballen, tijdens een counter 1 op 1 met de keeper besloot de keeper met gestrekt been het duel in te gaan. Gevolg, scheenbeen in 2 stukken >.<. Hoop dat die vent nooit meer mag voetballen, word nog leuk met de return, thuis.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2014
Almighty wrote:Oi,

Bekende van mij moest vanmiddag voetballen, tijdens een counter 1 op 1 met de keeper besloot de keeper met gestrekt been het duel in te gaan. Gevolg, scheenbeen in 2 stukken >.<. Hoop dat die vent nooit meer mag voetballen, word nog leuk met de return, thuis.
holly fack. Het is alleen al te hopen dat je maat van jou nog ooit kan voetballen. Waarschijnlijk krijg de keeper een wedstrijd of 8/9. Als hij dan de thuiswedstrijd bij jullie nog moet keepen heeft hij het denk ik wel heel erg zwaar
E
zweeds bij gespijkerd. nog ff beetje leren dan slapen. weltrusten!
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Neophyte & Lenny Dee - The Future Priests of Now zeven platen voor het einde inzetten...ja, setje 3 is wel het hardst denk ik xd
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
biscuit wrote:zweeds bij gespijkerd. nog ff beetje leren dan slapen. weltrusten!
Lik me anjer!
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2014
Nog even de fles schrobbelaer oprdinken en dan ga ik ook maar eens slapen. Welterusten Hardtraxx

Edit. hij is leeg.
Nog 2 blokken hout op de kachel gooien en naar bed. Welterusten
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Steffnov wrote:Neophyte & Lenny Dee - The Future Priests of Now zeven platen voor het einde inzetten...ja, setje 3 is wel het hardst denk ik xd
Hahahahaha nice!
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Strax geschiedenis examen, hoop dat ik er klaar voor ben :D
E
Chukkels wrote:
biscuit wrote:zweeds bij gespijkerd. nog ff beetje leren dan slapen. weltrusten!
Lik me anjer!
nee.
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Heerlijk college boekhouden als goed begin van de week...
Om half 11 weer naar huis, lekker gaan sporten en dan om half 4 weer terug naar de uvt!
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2014
ik ben ook weer uit bed. Goedemorgen Hardtraxx
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Leuk joh een opleiding zonder tentamens huiswerk of verplichte colleges
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
CV opgestuurd voor stage. Hopen dat ik gelijk beet heb met een mooie stageopdracht. :P
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 27 days ago
er achter komen dat je vroeger met leroy fer gevoetbalt/getraind hebt :D
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
The Anim0l wrote:er achter komen dat je vroeger met leroy fer gevoetbalt/getraind hebt :D
Genietmomentje of irritatiemomentje? :P
Hardtraxx Veteran
last seen 27 days ago
Parvuz wrote:
The Anim0l wrote:er achter komen dat je vroeger met leroy fer gevoetbalt/getraind hebt :D
nu irritatie omdat k me afvraag waarom k m toen niet van voetbal afgeschopt hebt :D
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
The Anim0l wrote:
Parvuz wrote:
nu irritatie omdat k me afvraag waarom k m toen niet van voetbal afgeschopt hebt :D
Had hij toen ook al zo'n kop alsof hij 24/7 stoned is? :P
Hardtraxx Veteran
last seen 27 days ago
Parvuz wrote: Had hij toen ook al zo'n kop alsof hij 24/7 stoned is? :P
ja :D
zie nu trouwens kaj ramsteijn er ook bij staan xd
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021

Ik met zijn broertje :P Zat bij mij op school :P
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Spannend, vnv misschien wel m'n iPhone ophalen in de stad. Staat een iPhone tekoop voor €380 zonder boekjes, bonnetje etc, puur alleen een iPhone. M'n vader gaat met een vriend even het IMEI nr vergelijken en het serie nr en als deze kloppen nemen ze hem gewoon mee. Staan ook 2 agenten stand-by om de hoek in burger want je weet niet wat voor types het zijn. De aanbieder heet A (privacy dit dat) en ik heb tijdens aangifte stiekem meegekeken naar het proces verbaal van zaterdagnacht en heb de naam gauw in m'n oude telefoon gezet en hem op hyves gezet. Toen ik bij B zijn vrienden keek stond aanbieder A er ook tussen (hij had in ieder geval dezelfde voornaam). Hoop dat m'n speurwerk wat oplevert, zou wel tof zijn :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
M-arijn wrote:Spannend, vnv misschien wel m'n iPhone ophalen in de stad. Staat een iPhone tekoop voor €380 zonder boekjes, bonnetje etc, puur alleen een iPhone. M'n vader gaat met een vriend even het IMEI nr vergelijken en het serie nr en als deze kloppen nemen ze hem gewoon mee. Staan ook 2 agenten stand-by om de hoek in burger want je weet niet wat voor types het zijn. De aanbieder heet A (privacy dit dat) en ik heb tijdens aangifte stiekem meegekeken naar het proces verbaal van zaterdagnacht en heb de naam gauw in m'n oude telefoon gezet en hem op hyves gezet. Toen ik bij B zijn vrienden keek stond aanbieder A er ook tussen (hij had in ieder geval dezelfde voornaam). Hoop dat m'n speurwerk wat oplevert, zou wel tof zijn :P
Haha vet! Je zou dit moeten laten verfilmen man :D