Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 911, 912, 913, 914, 915, 916, 917 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ff wat tracklistjes uittikken voor Draidy, mixen kan ik niet maar tracklistje maken des te beter...hoop ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 23:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ff wat tracklistjes uittikken voor Draidy, mixen kan ik niet maar tracklistje maken des te beter...hoop ik :P

Welke richting gaat het in? Richting melodie of raw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Steffnov schreef:
Ff wat tracklistjes uittikken voor Draidy, mixen kan ik niet maar tracklistje maken des te beter...hoop ik :P

Welke richting gaat het in? Richting melodie of raw?

Hardcore jongen ;) aan zeker aan de harde kant. Wel minder standaard dan de setjes die tegenwoordig gedraaid worden, al zeg ik het zelf.

Drie tracklists, om een klein tipje te spoilen:
De openingstracks:
Set 1: DJ D - Cold As Ice (Tha Playah Remix)
Set 2: Distorted Revelation - The Horizon
Set 3: Miosa - Methadone Music

De afsluiters:
Set 1: Forsaken is Dead - The Five Sacrifices
Set 2: Proto X - Loser
Set 3: S'Aphira - Reason To Jump

Al is dit onder voorbehoud aan de mixer natuurlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 23:34 
 

hoppa hoppa mijn online portfolio is bijna klaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 23:36 
 

Oi,

Bekende van mij moest vanmiddag voetballen, tijdens een counter 1 op 1 met de keeper besloot de keeper met gestrekt been het duel in te gaan. Gevolg, scheenbeen in 2 stukken >.<. Hoop dat die vent nooit meer mag voetballen, word nog leuk met de return, thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 23:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Oi,

Bekende van mij moest vanmiddag voetballen, tijdens een counter 1 op 1 met de keeper besloot de keeper met gestrekt been het duel in te gaan. Gevolg, scheenbeen in 2 stukken >.<. Hoop dat die vent nooit meer mag voetballen, word nog leuk met de return, thuis.

holly fack. Het is alleen al te hopen dat je maat van jou nog ooit kan voetballen. Waarschijnlijk krijg de keeper een wedstrijd of 8/9. Als hij dan de thuiswedstrijd bij jullie nog moet keepen heeft hij het denk ik wel heel erg zwaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 23:50 
 

zweeds bij gespijkerd. nog ff beetje leren dan slapen. weltrusten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neophyte & Lenny Dee - The Future Priests of Now zeven platen voor het einde inzetten...ja, setje 3 is wel het hardst denk ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
zweeds bij gespijkerd. nog ff beetje leren dan slapen. weltrusten!

Lik me anjer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 01:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog even de fles schrobbelaer oprdinken en dan ga ik ook maar eens slapen. Welterusten Hardtraxx

Edit. hij is leeg.
Nog 2 blokken hout op de kachel gooien en naar bed. Welterusten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 07:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Neophyte & Lenny Dee - The Future Priests of Now zeven platen voor het einde inzetten...ja, setje 3 is wel het hardst denk ik xd

Hahahahaha nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 08:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strax geschiedenis examen, hoop dat ik er klaar voor ben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 09:14 
 

Chukkels schreef:
biscuit schreef:
zweeds bij gespijkerd. nog ff beetje leren dan slapen. weltrusten!

Lik me anjer!

nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 09:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk college boekhouden als goed begin van de week...
Om half 11 weer naar huis, lekker gaan sporten en dan om half 4 weer terug naar de uvt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 10:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik ben ook weer uit bed. Goedemorgen Hardtraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 13:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Leuk joh een opleiding zonder tentamens huiswerk of verplichte colleges
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CV opgestuurd voor stage. Hopen dat ik gelijk beet heb met een mooie stageopdracht. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

er achter komen dat je vroeger met leroy fer gevoetbalt/getraind hebt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
er achter komen dat je vroeger met leroy fer gevoetbalt/getraind hebt :D

Genietmomentje of irritatiemomentje? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
The Anim0l schreef:
er achter komen dat je vroeger met leroy fer gevoetbalt/getraind hebt :D

Genietmomentje of irritatiemomentje? :P


nu irritatie omdat k me afvraag waarom k m toen niet van voetbal afgeschopt hebt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Parvuz schreef:
The Anim0l schreef:
er achter komen dat je vroeger met leroy fer gevoetbalt/getraind hebt :D

Genietmomentje of irritatiemomentje? :P


nu irritatie omdat k me afvraag waarom k m toen niet van voetbal afgeschopt hebt :D

Had hij toen ook al zo'n kop alsof hij 24/7 stoned is? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Had hij toen ook al zo'n kop alsof hij 24/7 stoned is? :P


ja :D
zie nu trouwens kaj ramsteijn er ook bij staan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
er achter komen dat je vroeger met leroy fer gevoetbalt/getraind hebt :D



Ik met zijn broertje :P Zat bij mij op school :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 15:51 
 
Hardtraxx Addict

Spannend, vnv misschien wel m'n iPhone ophalen in de stad. Staat een iPhone tekoop voor €380 zonder boekjes, bonnetje etc, puur alleen een iPhone. M'n vader gaat met een vriend even het IMEI nr vergelijken en het serie nr en als deze kloppen nemen ze hem gewoon mee. Staan ook 2 agenten stand-by om de hoek in burger want je weet niet wat voor types het zijn. De aanbieder heet A (privacy dit dat) en ik heb tijdens aangifte stiekem meegekeken naar het proces verbaal van zaterdagnacht en heb de naam gauw in m'n oude telefoon gezet en hem op hyves gezet. Toen ik bij B zijn vrienden keek stond aanbieder A er ook tussen (hij had in ieder geval dezelfde voornaam). Hoop dat m'n speurwerk wat oplevert, zou wel tof zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Spannend, vnv misschien wel m'n iPhone ophalen in de stad. Staat een iPhone tekoop voor €380 zonder boekjes, bonnetje etc, puur alleen een iPhone. M'n vader gaat met een vriend even het IMEI nr vergelijken en het serie nr en als deze kloppen nemen ze hem gewoon mee. Staan ook 2 agenten stand-by om de hoek in burger want je weet niet wat voor types het zijn. De aanbieder heet A (privacy dit dat) en ik heb tijdens aangifte stiekem meegekeken naar het proces verbaal van zaterdagnacht en heb de naam gauw in m'n oude telefoon gezet en hem op hyves gezet. Toen ik bij B zijn vrienden keek stond aanbieder A er ook tussen (hij had in ieder geval dezelfde voornaam). Hoop dat m'n speurwerk wat oplevert, zou wel tof zijn :P

Haha vet! Je zou dit moeten laten verfilmen man :D
Vorige  1 ... 911, 912, 913, 914, 915, 916, 917 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic