iPhone vanacht gejat met uitgaan gvd, uit m'n handen getrokken en een paar klappen gehad, gaat helemaal nergens over dit, kan je tegenwoordig al niet meer fatsoenlijk met je mobiel in je handen in een discotheek staan? Het is ook verloren zaak, was 1 tegen 1, die gast heeft 'm gewoon aan 1 van z'n vriendjes gegeven, hij is meegenomen moest volgens mij een tijd op politieburo blijven en heeft een verbod daar, nou joepiee

WTF? Als hij is opgepakt, dan is het ook logisch dat je er een schadevergoeding uit kan krijgen. Hier moet je zeker werk van maken. Moet wel gaan lukken. Sterkte in ieder geval. Heeft hij je hard toegetakeld?