Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 910, 911, 912, 913, 914, 915, 916 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy motherfucking shit, wat heb ik een dikke nacht gehad :worship:
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Chukkels schreef:
M-arijn schreef:
iPhone vanacht gejat met uitgaan gvd, uit m'n handen getrokken en een paar klappen gehad, gaat helemaal nergens over dit, kan je tegenwoordig al niet meer fatsoenlijk met je mobiel in je handen in een discotheek staan? Het is ook verloren zaak, was 1 tegen 1, die gast heeft 'm gewoon aan 1 van z'n vriendjes gegeven, hij is meegenomen moest volgens mij een tijd op politieburo blijven en heeft een verbod daar, nou joepiee :mad:

WTF? Als hij is opgepakt, dan is het ook logisch dat je er een schadevergoeding uit kan krijgen. Hier moet je zeker werk van maken. Moet wel gaan lukken. Sterkte in ieder geval. Heeft hij je hard toegetakeld? :/

Mm ja maar omdat het 1 tegen 1 is win ik sowieso niet want geen getuigen dit dat.. Hij zelf heeft me niet geslagen, paar vrienden van hem wel zodat hij kon vluchten maar hij werd door security gepakt. Tegen die tijd had die mijn iphone al weggegeven :( Heb alleen last van m'n kaak gelukkig

Camerabeelden misschien? Maar beter dat je er zelf niet al te veel last van hebt. Maar misschien dat je schadevergoeding kan krijgen omdat je bent geslagen. Je bent immers minderjarig. Weet niet of hun dat ook zijn?
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kunt ze sowieso aangeven voor mishandeling ;)
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 16:28 
 
Hardtraxx Addict

Nee, ben vanacht al naar het politieburo geweest he ;) Agent zei alleen dat ik vrij kansloos was aangezien er geen getuigen zijn (zijn vrienden tellen niet als getuigen (één van z'n vrienden vroeg nog aan me: ja hij heeft een skirre (?) mobiel van 10 euro waarom zou die die van jou stelen? Ik zo ben je nou zo dom of doe je gewoon alsof?) Ga morgen wel ff aangifte doen natuurlijk, politie wil vast niks loslaten over de dader :(
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 16:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waar was dat als ik vragen mag Marijn?
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 16:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eigenlijk moet je gewoon een keer zo'n zaak helemaal laten uitpluizen, of doe aangifte van mishandeling en blijf erachteraan gaan. Als zij hem immers hebben opgepakt..
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
Nee, ben vanacht al naar het politieburo geweest he ;) Agent zei alleen dat ik vrij kansloos was aangezien er geen getuigen zijn (zijn vrienden tellen niet als getuigen (één van z'n vrienden vroeg nog aan me: ja hij heeft een skirre (?) mobiel van 10 euro waarom zou die die van jou stelen? Ik zo ben je nou zo dom of doe je gewoon alsof?) Ga morgen wel ff aangifte doen natuurlijk, politie wil vast niks loslaten over de dader :(

Omdat die kutwouten te moe zijn om te werken zegt hij dat..
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Eigenlijk moet je gewoon een keer zo'n zaak helemaal laten uitpluizen, of doe aangifte van mishandeling en blijf erachteraan gaan. Als zij hem immers hebben opgepakt..

Inderdaad, sowieso aangeven voor mishandeling. Heb je meer kans dat ze er iets mee doen dan met alleen diefstal (bij mij in de regio dan). ;)
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 16:58 
 
Hardtraxx Addict

Ja true, maar het is ook een probleem dat hij niet geslagen heeft, dat waren zijn vrienden waar geen namen oid van bekend zijn. Maar buiten dat ga ik het zeker wel melden morgen! Heb al 3 advertenties gevonden met goede iPhones voor 150-200 euro hier in de buurt, tsja, sneu geld maar wat doe je eraan he
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 18:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
M-arijn schreef:
Nee, ben vanacht al naar het politieburo geweest he ;) Agent zei alleen dat ik vrij kansloos was aangezien er geen getuigen zijn (zijn vrienden tellen niet als getuigen (één van z'n vrienden vroeg nog aan me: ja hij heeft een skirre (?) mobiel van 10 euro waarom zou die die van jou stelen? Ik zo ben je nou zo dom of doe je gewoon alsof?) Ga morgen wel ff aangifte doen natuurlijk, politie wil vast niks loslaten over de dader :(

Omdat die kutwouten te moe zijn om te werken zegt hij dat..

Bestoken met klachten, brieven bel ze elke dag op met vragen weet ik veel. Je laat toch godverdomme toch niet zo over je heen lopen. Als ze niet voor je willen werken bezorg je je ze zoveel kopzorgen dat ze hadden gewild dat ze dat wel deden... Bel TV op misschien hebben die nog interesse in een interessante scoop over geweld in het uitgaansleven..

Nogmaals; waar was dit?
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 18:05 
 
Hardtraxx Addict

Jaa, morgen eerst maar even aangifte doen dan is dat in ieder geval gebeurt! Sorry Timothy had je vraag niet gelezen, dit was in cafe Pleidooi in de Peperstraat in Groningen om 00:48 om precies te zijn, toen heeft m'n vriendin namelijk mijn laatste berichtje gekregen en ik was met haar aan het whatsappen.
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik moet nodig weer naar een feesiej :oh:
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 18:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Jaa, morgen eerst maar even aangifte doen dan is dat in ieder geval gebeurt! Sorry Timothy had je vraag niet gelezen, dit was in cafe Pleidooi in de Peperstraat in Groningen om 00:48 om precies te zijn, toen heeft m'n vriendin namelijk mijn laatste berichtje gekregen en ik was met haar aan het whatsappen.

Ah oké. Had het vermoeden dat het hier in de buurt (Leiden) was gebeurd aangezien ik gisteravond wat verhalen hoorde die hetzelfde gingen als die van jou.
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Hoofdcoach schreef:
Shit, was tijdens het uitgaan door m'n voet gegaan, nouja prima verder
Word ik nu wakker kan er niet op lopen :(

Alcohol doet soms wonderen, helaas is dat altijd maar schijn :P (tenzij je natuurlijk geen alcohol genuttigd hebt dan kun je dit zien als niet gepost)


Haha flink wat bier op ja :beer:
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 18:30 
 

TiMOTHYb schreef:
M-arijn schreef:
Jaa, morgen eerst maar even aangifte doen dan is dat in ieder geval gebeurt! Sorry Timothy had je vraag niet gelezen, dit was in cafe Pleidooi in de Peperstraat in Groningen om 00:48 om precies te zijn, toen heeft m'n vriendin namelijk mijn laatste berichtje gekregen en ik was met haar aan het whatsappen.

Ah oké. Had het vermoeden dat het hier in de buurt (Leiden) was gebeurd aangezien ik gisteravond wat verhalen hoorde die hetzelfde gingen als die van jou.

dan zal het georganiseerde bende zijn die actief is.
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 19:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
TiMOTHYb schreef:
M-arijn schreef:
Jaa, morgen eerst maar even aangifte doen dan is dat in ieder geval gebeurt! Sorry Timothy had je vraag niet gelezen, dit was in cafe Pleidooi in de Peperstraat in Groningen om 00:48 om precies te zijn, toen heeft m'n vriendin namelijk mijn laatste berichtje gekregen en ik was met haar aan het whatsappen.

Ah oké. Had het vermoeden dat het hier in de buurt (Leiden) was gebeurd aangezien ik gisteravond wat verhalen hoorde die hetzelfde gingen als die van jou.

dan zal het georganiseerde bende zijn die actief is.

Inter-regionale bendes!
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 20:00 
 

M-arijn schreef:
Chukkels schreef:
M-arijn schreef:
iPhone vanacht gejat met uitgaan gvd, uit m'n handen getrokken en een paar klappen gehad, gaat helemaal nergens over dit, kan je tegenwoordig al niet meer fatsoenlijk met je mobiel in je handen in een discotheek staan? Het is ook verloren zaak, was 1 tegen 1, die gast heeft 'm gewoon aan 1 van z'n vriendjes gegeven, hij is meegenomen moest volgens mij een tijd op politieburo blijven en heeft een verbod daar, nou joepiee :mad:

WTF? Als hij is opgepakt, dan is het ook logisch dat je er een schadevergoeding uit kan krijgen. Hier moet je zeker werk van maken. Moet wel gaan lukken. Sterkte in ieder geval. Heeft hij je hard toegetakeld? :/

Mm ja maar omdat het 1 tegen 1 is win ik sowieso niet want geen getuigen dit dat.. Hij zelf heeft me niet geslagen, paar vrienden van hem wel zodat hij kon vluchten maar hij werd door security gepakt. Tegen die tijd had die mijn iphone al weggegeven :( Heb alleen last van m'n kaak gelukkig

Kampers of Marokkanen? Just curious
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan iemand mij bijpraten over het nieuwe op memebase, sistah?
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Kan iemand mij bijpraten over het nieuwe op memebase, sistah?

doen de mods wel vaker.. gewoon een dag lang alle titels in een thema gooien 4 teh lulz
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Kan iemand mij bijpraten over het nieuwe op memebase, sistah?

Vroeg ik me ook al af :/
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
oostzaner schreef:
Kan iemand mij bijpraten over het nieuwe op memebase, sistah?

doen de mods wel vaker.. gewoon een dag lang alle titels in een thema gooien 4 teh lulz

oke lolz.

Jor-d, kunnen wij dit ook niet gaan doen? :P
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goh, wat ben ik toch blij dat ze het over zoveel verschillende clubs hebben in Studio Voetbal *zucht*
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 22:33 
 

Project 141 schreef:
Afbeelding

nieuw mod-stop-woord
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 22:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Steffnov schreef:
Goh, wat ben ik toch blij dat ze het over zoveel verschillende clubs hebben in Studio Voetbal *zucht*



Laat me raden? Het is weer Studio Ajax? :')

ja Studio Ajax is weer bezig
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 22:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Weer typisch NOS dus. :')

Gelukkig is het nu afgelopen
Vorige  1 ... 910, 911, 912, 913, 914, 915, 916 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic