Yup
Active topics in Off-Topic
Moderators
Hope dat zw daar niet zo streng controleren.
Haha ok zal kijken of ik iemand kan vinden, broer gaat niet lukken want die is 12:P
Ga wel met 2 mensen van 25 mee dus neem aan dat dat mijn kansen verhoogt.
Ga wel met 2 mensen van 25 mee dus neem aan dat dat mijn kansen verhoogt.
zoooooo, maar eens even een nieuwe avatar gekozen 
-
G
Draadje, thunderdome nog niet denkik?
-
G
Btw: wow, gister maar 1 post 
Nu inhalen dus?:PKSwoosh wrote:Btw: wow, gister maar 1 post
-
G
Nah lekker slapenSteffnov wrote:Nu inhalen dus?:PKSwoosh wrote:Btw: wow, gister maar 1 post
Lol, vanavond nog even Skitzo 'ontmoet' in de lokale 'discotheek' 
whaha iddKlos wrote:Lol, vanavond nog even Skitzo 'ontmoet' in de lokale 'discotheek'
en nu heb ik de hik!!!!
EDIT: volgens mij heb ik vaak zat met jou staan stampen tezamen met lappeke(Henk-Jan en/of Rik)
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Uit geweest in amsterdam, nu naar huis toe .. Om 10:00 wekker, 
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
iPhone vanacht gejat met uitgaan gvd, uit m'n handen getrokken en een paar klappen gehad, gaat helemaal nergens over dit, kan je tegenwoordig al niet meer fatsoenlijk met je mobiel in je handen in een discotheek staan? Het is ook verloren zaak, was 1 tegen 1, die gast heeft 'm gewoon aan 1 van z'n vriendjes gegeven, hij is meegenomen moest volgens mij een tijd op politieburo blijven en heeft een verbod daar, nou joepiee 
Gister vollop aan de whisky gezeten, shiit ik was helemaal van de kaart gek! 
Gisteren om kwart voor 11 gaan slapen met mijn meisje, was helemaal gesloopt na 2 dagen werken.
Achja lekker rustig weekendje is ook wel eens fijn!
Vanmiddag feyenoord kijken
!
Vanmiddag feyenoord kijken
Slapen?Dream Chaser wrote:Gisteren om kwart voor 11 gaan slapen met mijn meisje, was helemaal gesloopt na 2 dagen werken.
Vanmiddag feyenoord kijken!
Haha ik wist wel dat er zo'n opmerking zou komenmarsiascout wrote:Slapen?Dream Chaser wrote:Gisteren om kwart voor 11 gaan slapen met mijn meisje, was helemaal gesloopt na 2 dagen werken.
Vanmiddag feyenoord kijken!
Allemaal een goed weekend gehad? Nog plannen voor vandaag?
Dj Skitzo wrote:whaha iddKlos wrote:Lol, vanavond nog even Skitzo 'ontmoet' in de lokale 'discotheek'zo leer je nog eens hardtraxxers kennen
en nu heb ik de hik!!!!
EDIT: volgens mij heb ik vaak zat met jou staan stampen tezamen met lappeke(Henk-Jan en/of Rik)
WTF? Als hij is opgepakt, dan is het ook logisch dat je er een schadevergoeding uit kan krijgen. Hier moet je zeker werk van maken. Moet wel gaan lukken. Sterkte in ieder geval. Heeft hij je hard toegetakeld?M-arijn wrote:iPhone vanacht gejat met uitgaan gvd, uit m'n handen getrokken en een paar klappen gehad, gaat helemaal nergens over dit, kan je tegenwoordig al niet meer fatsoenlijk met je mobiel in je handen in een discotheek staan? Het is ook verloren zaak, was 1 tegen 1, die gast heeft 'm gewoon aan 1 van z'n vriendjes gegeven, hij is meegenomen moest volgens mij een tijd op politieburo blijven en heeft een verbod daar, nou joepiee
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Shit, was tijdens het uitgaan door m'n voet gegaan, nouja prima verder
Word ik nu wakker kan er niet op lopen
Hoofdcoach wrote:Shit, was tijdens het uitgaan door m'n voet gegaan, nouja prima verder
languit op de bank met een zak ijs erop
Alcohol doet soms wonderen, helaas is dat altijd maar schijnHoofdcoach wrote:Shit, was tijdens het uitgaan door m'n voet gegaan, nouja prima verder
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Mm ja maar omdat het 1 tegen 1 is win ik sowieso niet want geen getuigen dit dat.. Hij zelf heeft me niet geslagen, paar vrienden van hem wel zodat hij kon vluchten maar hij werd door security gepakt. Tegen die tijd had die mijn iphone al weggegevenChukkels wrote:WTF? Als hij is opgepakt, dan is het ook logisch dat je er een schadevergoeding uit kan krijgen. Hier moet je zeker werk van maken. Moet wel gaan lukken. Sterkte in ieder geval. Heeft hij je hard toegetakeld?M-arijn wrote:iPhone vanacht gejat met uitgaan gvd, uit m'n handen getrokken en een paar klappen gehad, gaat helemaal nergens over dit, kan je tegenwoordig al niet meer fatsoenlijk met je mobiel in je handen in een discotheek staan? Het is ook verloren zaak, was 1 tegen 1, die gast heeft 'm gewoon aan 1 van z'n vriendjes gegeven, hij is meegenomen moest volgens mij een tijd op politieburo blijven en heeft een verbod daar, nou joepiee