Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 909, 910, 911, 912, 913, 914, 915 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 okt 2011 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yup
Bericht Geplaatst op 15 okt 2011 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hope dat zw daar niet zo streng controleren.
Bericht Geplaatst op 15 okt 2011 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ok zal kijken of ik iemand kan vinden, broer gaat niet lukken want die is 12:P

Ga wel met 2 mensen van 25 mee dus neem aan dat dat mijn kansen verhoogt.
Bericht Geplaatst op 15 okt 2011 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoooooo, maar eens even een nieuwe avatar gekozen :D
Bericht Geplaatst op 15 okt 2011 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Why not zoidberg?
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 00:09 
 

Draadje, thunderdome nog niet denkik?
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 00:23 
 

Btw: wow, gister maar 1 post :P
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Btw: wow, gister maar 1 post :P

Nu inhalen dus?:P
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 00:51 
 

Steffnov schreef:
KSwoosh schreef:
Btw: wow, gister maar 1 post :P

Nu inhalen dus?:P

Nah lekker slapen
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 02:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Madrid was een eindbaas, loeter
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 03:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 05:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lol, vanavond nog even Skitzo 'ontmoet' in de lokale 'discotheek' :P
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 05:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Lol, vanavond nog even Skitzo 'ontmoet' in de lokale 'discotheek' :P

whaha idd :P zo leer je nog eens hardtraxxers kennen :)
en nu heb ik de hik!!!!
EDIT: volgens mij heb ik vaak zat met jou staan stampen tezamen met lappeke(Henk-Jan en/of Rik)
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 07:07 
 
Hardtraxx Veteran

Uit geweest in amsterdam, nu naar huis toe .. Om 10:00 wekker, :x
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 10:11 
 
Hardtraxx Addict

iPhone vanacht gejat met uitgaan gvd, uit m'n handen getrokken en een paar klappen gehad, gaat helemaal nergens over dit, kan je tegenwoordig al niet meer fatsoenlijk met je mobiel in je handen in een discotheek staan? Het is ook verloren zaak, was 1 tegen 1, die gast heeft 'm gewoon aan 1 van z'n vriendjes gegeven, hij is meegenomen moest volgens mij een tijd op politieburo blijven en heeft een verbod daar, nou joepiee :mad:
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister vollop aan de whisky gezeten, shiit ik was helemaal van de kaart gek! :lol:
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 12:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gisteren om kwart voor 11 gaan slapen met mijn meisje, was helemaal gesloopt na 2 dagen werken.
Achja lekker rustig weekendje is ook wel eens fijn!
Vanmiddag feyenoord kijken :) !
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 12:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Gisteren om kwart voor 11 gaan slapen met mijn meisje, was helemaal gesloopt na 2 dagen werken.
Achja lekker rustig weekendje is ook wel eens fijn!
Vanmiddag feyenoord kijken :) !


Slapen? :P
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Dream Chaser schreef:
Gisteren om kwart voor 11 gaan slapen met mijn meisje, was helemaal gesloopt na 2 dagen werken.
Achja lekker rustig weekendje is ook wel eens fijn!
Vanmiddag feyenoord kijken :) !


Slapen? :P


Haha ik wist wel dat er zo'n opmerking zou komen :P !

Allemaal een goed weekend gehad? Nog plannen voor vandaag?
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 12:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
Klos schreef:
Lol, vanavond nog even Skitzo 'ontmoet' in de lokale 'discotheek' :P

whaha idd :P zo leer je nog eens hardtraxxers kennen :)
en nu heb ik de hik!!!!
EDIT: volgens mij heb ik vaak zat met jou staan stampen tezamen met lappeke(Henk-Jan en/of Rik)

^^ Ooh kan misschien maar zo :P Als ik weer eens in Crazy ben dan kijk ik altijd wel even of zij er zijn, in de kleine zaal .. :P
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
iPhone vanacht gejat met uitgaan gvd, uit m'n handen getrokken en een paar klappen gehad, gaat helemaal nergens over dit, kan je tegenwoordig al niet meer fatsoenlijk met je mobiel in je handen in een discotheek staan? Het is ook verloren zaak, was 1 tegen 1, die gast heeft 'm gewoon aan 1 van z'n vriendjes gegeven, hij is meegenomen moest volgens mij een tijd op politieburo blijven en heeft een verbod daar, nou joepiee :mad:

WTF? Als hij is opgepakt, dan is het ook logisch dat je er een schadevergoeding uit kan krijgen. Hier moet je zeker werk van maken. Moet wel gaan lukken. Sterkte in ieder geval. Heeft hij je hard toegetakeld? :/
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

Shit, was tijdens het uitgaan door m'n voet gegaan, nouja prima verder
Word ik nu wakker kan er niet op lopen :(
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Shit, was tijdens het uitgaan door m'n voet gegaan, nouja prima verder
Word ik nu wakker kan er niet op lopen :(



languit op de bank met een zak ijs erop :thumbup:
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 14:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Shit, was tijdens het uitgaan door m'n voet gegaan, nouja prima verder
Word ik nu wakker kan er niet op lopen :(

Alcohol doet soms wonderen, helaas is dat altijd maar schijn :P (tenzij je natuurlijk geen alcohol genuttigd hebt dan kun je dit zien als niet gepost)
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 15:30 
 
Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
M-arijn schreef:
iPhone vanacht gejat met uitgaan gvd, uit m'n handen getrokken en een paar klappen gehad, gaat helemaal nergens over dit, kan je tegenwoordig al niet meer fatsoenlijk met je mobiel in je handen in een discotheek staan? Het is ook verloren zaak, was 1 tegen 1, die gast heeft 'm gewoon aan 1 van z'n vriendjes gegeven, hij is meegenomen moest volgens mij een tijd op politieburo blijven en heeft een verbod daar, nou joepiee :mad:

WTF? Als hij is opgepakt, dan is het ook logisch dat je er een schadevergoeding uit kan krijgen. Hier moet je zeker werk van maken. Moet wel gaan lukken. Sterkte in ieder geval. Heeft hij je hard toegetakeld? :/

Mm ja maar omdat het 1 tegen 1 is win ik sowieso niet want geen getuigen dit dat.. Hij zelf heeft me niet geslagen, paar vrienden van hem wel zodat hij kon vluchten maar hij werd door security gepakt. Tegen die tijd had die mijn iphone al weggegeven :( Heb alleen last van m'n kaak gelukkig
Vorige  1 ... 909, 910, 911, 912, 913, 914, 915 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic