Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 908, 909, 910, 911, 912, 913, 914 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
avondje pommeren onverwachts veel, toch lekker maar kut op de fiest richting huis en even gestopt want fiets niet helemaal recht meer hahahaahaha

niet overdrijven he! maar genoeg gehad zo te zien.

EDIT: zoiets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja, iemand die dit kan vertalen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eventuele tracklistjes maken voor nieuwe Search & Destroy mixjes...pas dan kom je erachter hoe ziek veel tracks je eigenlijk hebt (in mijn geval, 2618 hardcore nummers)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

whaha ik heb ook zat nog niet op cd staan dus ik kan niet eens alles kiezen wat in mijn database zit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
whaha ik heb ook zat nog niet op cd staan dus ik kan niet eens alles kiezen wat in mijn database zit xd

Ja goed, dat heb ik dan weer niet :P maar ik heb dus ruim 2600 HC nummers en ruim 2100 HS nummers...en daarnaast nog zat. Heb gewoon genoeg materiaal voor 3/4 mooie playlists, en dan skip ik door ik weer niet hoeveel tracks heen. Alles voor de mix :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik maak nooit een tracklist vooraf, dan plaats je jezelf ergens waar je misschien op de avond zelf niet naartoe wilt zegmaar, ben ik deze week wel weer achter gekomen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
ik maak nooit een tracklist vooraf, dan plaats je jezelf ergens waar je misschien op de avond zelf niet naartoe wilt zegmaar, ben ik deze week wel weer achter gekomen...

Ja, maar ik kan dus totaal niet mixen :p maar er is wel gevraagd of ik gewoon een tracklistje kan fixen, dus ben gewoon voor de lol aan het kijken waar ik op uit zou komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 06:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moghe HT :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 07:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat vroeg weer...en dat voor een beetje werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 07:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

in weken tijd niet zo vroeg opgestaan :yawn:
in het weekend nog wel, werk.. maarja wel lekker om 14:00 al klaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 08:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
in weken tijd niet zo vroeg opgestaan :yawn:
in het weekend nog wel, werk.. maarja wel lekker om 14:00 al klaar

Dit. Buiten zaterdagen om, al heel lang niet zo vroeg wakker geworden. And I don't mind it really. Ach ja, ff wat hardcore om wakker te worden en dan aan de sappel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Dj Skitzo schreef:
whaha ik heb ook zat nog niet op cd staan dus ik kan niet eens alles kiezen wat in mijn database zit xd

Ja goed, dat heb ik dan weer niet :P maar ik heb dus ruim 2600 HC nummers en ruim 2100 HS nummers...en daarnaast nog zat. Heb gewoon genoeg materiaal voor 3/4 mooie playlists, en dan skip ik door ik weer niet hoeveel tracks heen. Alles voor de mix :')

Das best veel!
Ik heb nu 950 Hardcore nummers uit releases zeg maar.
Heb ik nog wat albums enzo met full lenght tracks

zoals de fear fm hardcore top 100, niet echt een officieel album maar wel alle full lenght tracks erop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Dj Skitzo schreef:
whaha ik heb ook zat nog niet op cd staan dus ik kan niet eens alles kiezen wat in mijn database zit xd

Ja goed, dat heb ik dan weer niet :P maar ik heb dus ruim 2600 HC nummers en ruim 2100 HS nummers...en daarnaast nog zat. Heb gewoon genoeg materiaal voor 3/4 mooie playlists, en dan skip ik door ik weer niet hoeveel tracks heen. Alles voor de mix :')

Zooo, heb je die allemaal gekocht? :oh: Rijke man. (Nu arm denk ik.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 12:51 
 

studeren tot je er simpel van wordt.. jaja, het mag weer! :|
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Draidy
Grootste deel van mij komt ook uit releases. Trouwens, die Fear.FM top 100 zou je best wel eens van mij kunnen hebben gehad, kan me herinneren dat ik die vrij snel online heb gegooid in de Fear.FM chatbox met alle fulls.

@ Parvuz
Uiteraard toch :innocent: nah, af en toe haal ik een toppertje, maar anders wordt het mij veel te duur, geef ik gerust toe. Ben hier niet de enige :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
El Mare schreef:
Waarom zijn pepernoten zo verslavend, kan iemand me uitleg geven?

Citaat:
Het is het stofje wat in elk soort snoep zit wat je "blij" maakt


Tsja dan maar ff hier xd Hmm als dat zo is :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 15:14 
 

El Mare schreef:
Olijfboompje schreef:
El Mare schreef:
Waarom zijn pepernoten zo verslavend, kan iemand me uitleg geven?

Citaat:
Het is het stofje wat in elk soort snoep zit wat je "blij" maakt


Tsja dan maar ff hier xd Hmm als dat zo is :innocent:


lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

verdomd lekker setje aan het mixen, tot nu toe deze tracks

01. Zany & Dv8 - Wilde Gullie Bass (P-Stylez Edit)
02. Zatox - No Way Back (P-Stylez Anti Edit)
03. D-Clear - Midnight Skies
04. Intractable One - Guerilla Radio (AM/FM Edit)
05. Kodex - Unnatural
06. Phrantic - Dark Skies
07. Instigator - I Will Strike You Down
08. The Vision - Pandorum 2011
09. Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix)
10. Zany Ft Donkey Rollers - Overcome
11. Crypsis & DJ Thera - Pulling the Trigger
12. Noisecontrollers - Samara
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
@ Draidy
Grootste deel van mij komt ook uit releases. Trouwens, die Fear.FM top 100 zou je best wel eens van mij kunnen hebben gehad, kan me herinneren dat ik die vrij snel online heb gegooid in de Fear.FM chatbox met alle fulls.

@ Parvuz
Uiteraard toch :innocent: nah, af en toe haal ik een toppertje, maar anders wordt het mij veel te duur, geef ik gerust toe. Ben hier niet de enige :p


Weet ik niet zeker hoor, tenzij jij hans1443 op spotnet etc bent want die uploadde ze altijd naar nieuwsgroepen. Nu gebruik ik het bijna nooi meer want de meeste releases worden nieteens naar nieuwsgroepen geupload en me spotnet doet het al lang niet meer. Dus geen ffm top 40/100 meer voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

donnerwetter.. vandaag weer 3x gescoord :D , nu 4 wedstrijden gevoetbald, en 8 doelptn.. gaat heerlijk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Steffnov schreef:
@ Draidy
Grootste deel van mij komt ook uit releases. Trouwens, die Fear.FM top 100 zou je best wel eens van mij kunnen hebben gehad, kan me herinneren dat ik die vrij snel online heb gegooid in de Fear.FM chatbox met alle fulls.

@ Parvuz
Uiteraard toch :innocent: nah, af en toe haal ik een toppertje, maar anders wordt het mij veel te duur, geef ik gerust toe. Ben hier niet de enige :p


Weet ik niet zeker hoor, tenzij jij hans1443 op spotnet etc bent want die uploadde ze altijd naar nieuwsgroepen. Nu gebruik ik het bijna nooi meer want de meeste releases worden nieteens naar nieuwsgroepen geupload en me spotnet doet het al lang niet meer. Dus geen ffm top 40/100 meer voor mij.

Ah, dan niet :p miss dat hij het van mij had, kan ook. Of dat hij het zelf weet, had ze iig zo: "ranking punt artiest streepje track", dus bijvoorbeeld "01. Evil Activities - Evil Inside"...ach ja, ook niet belangrijk :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha ok, weet niet of je het nog steeds doet maar omdat ik dus geen spotnet enzo meer heb krijg ik er niks van mee, als je nog een aantal top 40's van dit jaar hebt. gimme please:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daaamnn wat heb ik zin in vanavond ! :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat gemor in de Arena, heerlijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuck yeah!
Mijn ouders vinden het goed dat ik volgende week naar een feest ga, word dan mijn eerste hardcore feest :) (als ik binnenkomt)
Vorige  1 ... 908, 909, 910, 911, 912, 913, 914 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic