Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 907, 908, 909, 910, 911, 912, 913 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Last van klopgeesten ofzo, gisterochtend en vanochtend :x als het morgenochtend weer zo is typ ik wel t verhaal :oh:

Knock Knock,
who's there?
Hatsj
Hatsj who?
Gezondheid.
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:

Ik stoor mij aan het feit dat je grap in het Engels is op het laatste woord na -.- :P

Anders werkt hij niet. :P Engelsen zeggen Bless You. En niet iedereen ziet dat als Gezondheid. En in het Nederlands werkt "hatsj wie?" niet. Dus. -.-
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 12:07 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Parvuz schreef:
Hoofdcoach schreef:
Last van klopgeesten ofzo, gisterochtend en vanochtend :x als het morgenochtend weer zo is typ ik wel t verhaal :oh:

Knock Knock,
who's there?
Hatsj
Hatsj who?
Gezondheid.


Ik stoor mij aan het feit dat je grap in het Engels is op het laatste woord na -.- :P


Oh is het een grap? :P
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 12:09 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Ging het niet over klopgeesten ofzo? :P


Uh ja, heel vaag iets wat beter in het paranormale topic kan denk ik :lol:
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

Als het morgen weer gebeurd post ik et :D
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vacancy :yay:
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

Vorig jaar oktober dacht ik laat ik is alle red bull blikjes opsparen die ik thuis drink... nu een jaar verder heb ik er 211 xd
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 16:11 
 

Asyrian schreef:
Vacancy :yay:

Yay! Vacature!
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 16:16 
 
Artiest

Ik vroeg me dus af wtf er met Epic Meal Time gebeurt was, want dat kwam vrijwel altijd op dumpert en shit, maar nu niks.
Dus ik youtube openen, zoeken, nieuwe filmpjes kijken.
Laten we zeggen... ik snap waarom het niet meer zo populair is :lol:
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 16:31 
 
Hardtraxx Veteran



:worship: :worship: :worship: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 16:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:


:worship: :worship: :worship: :lol: :lol:

Wtf is dat xd
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ik vroeg me dus af wtf er met Epic Meal Time gebeurt was, want dat kwam vrijwel altijd op dumpert en shit, maar nu niks.
Dus ik youtube openen, zoeken, nieuwe filmpjes kijken.
Laten we zeggen... ik snap waarom het niet meer zo populair is :lol:


Explain...
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 18:15 
 

goedenmiddag :cool:
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 19:12 
 

Vik schreef:
stefaneke schreef:
goedenavond :cool:


Is het al zo laat :x

Ach ja, net fijn "gewerkt". Praktisch niks gedaan :cool:
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 22:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

:clap: :yay: :worship: :D :yay: :clap:

Me cluppie in de blessuretijd van 3-1 naar 3-3 :yay: Schijnt helemaal uit de hand gelopen te zijn daarna, massale vechtpartij, maat van me belde net op die, die zit daar nu. Ben benieuwd naar de samenvatting :P
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

net 2 uurs set opgenomen, die komt zeker online want het mixwerk ging :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kga pitten mensen half 6 gaat de wekker weer :( :sleep:
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de track waar Anagenetic het over had die in haar show zou komen. volgens mij is het de 2de track. http://www.youtube.com/watch?v=L4Vr1ut4 ... ideo_title
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 23:24 
 

Dj Skitzo schreef:
de track waar Anagenetic het over had die in haar show zou komen. volgens mij is het de 2de track. http://www.youtube.com/watch?v=L4Vr1ut4 ... ideo_title

:drool:
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 23:47 
 

vannacht laptop maar aanlaten, en rage laten afdownloaden

heb zo'n goede dingen gezien van dat spel... dat ik het wel MOET hebben!
Bericht Geplaatst op 15 okt 2011 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Dj Skitzo schreef:
de track waar Anagenetic het over had die in haar show zou komen. volgens mij is het de 2de track. http://www.youtube.com/watch?v=L4Vr1ut4 ... ideo_title

:drool:


Als dat een track van haar is :cool:
Bericht Geplaatst op 15 okt 2011 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
biscuit schreef:
Dj Skitzo schreef:
de track waar Anagenetic het over had die in haar show zou komen. volgens mij is het de 2de track. http://www.youtube.com/watch?v=L4Vr1ut4 ... ideo_title

:drool:


Als dat een track van haar is :cool:

ik verwacht het haast van wel, aangezien ze er zo geheimzinnig over doet :D
Bericht Geplaatst op 15 okt 2011 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iig een track om van te smullen :drool:
Bericht Geplaatst op 15 okt 2011 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heat it up Twenty-Four Straight party animal!
Bericht Geplaatst op 15 okt 2011 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Avomdje pommrrem onverwachts vjghng to,h wek kkjr maar kzut ip de fiets ruchru v huks en ven.ff gestopt want fietz.niet helmaal recht meer hahahaahaha
Vorige  1 ... 907, 908, 909, 910, 911, 912, 913 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic