Knock Knock,Hoofdcoach wrote:Last van klopgeesten ofzo, gisterochtend en vanochtendals het morgenochtend weer zo is typ ik wel t verhaal
who's there?
Hatsj
Hatsj who?
Gezondheid.
Knock Knock,Hoofdcoach wrote:Last van klopgeesten ofzo, gisterochtend en vanochtendals het morgenochtend weer zo is typ ik wel t verhaal
Anders werkt hij niet.Project 141 wrote:
Ik stoor mij aan het feit dat je grap in het Engels is op het laatste woord na![]()
Oh is het een grap?Project 141 wrote:Ik stoor mij aan het feit dat je grap in het Engels is op het laatste woord naParvuz wrote:Knock Knock,Hoofdcoach wrote:Last van klopgeesten ofzo, gisterochtend en vanochtendals het morgenochtend weer zo is typ ik wel t verhaal
who's there?
Hatsj
Hatsj who?
Gezondheid.![]()
Uh ja, heel vaag iets wat beter in het paranormale topic kan denk ikProject 141 wrote:Ging het niet over klopgeesten ofzo?
Yay! Vacature!Asyrian wrote:Vacancy
Wtf is dat
Explain...Skedoedelefloeps wrote:Ik vroeg me dus af wtf er met Epic Meal Time gebeurt was, want dat kwam vrijwel altijd op dumpert en shit, maar nu niks.
Dus ik youtube openen, zoeken, nieuwe filmpjes kijken.
Laten we zeggen... ik snap waarom het niet meer zo populair is
Is het al zo laatVik wrote:stefaneke wrote:goedenavond
Dj Skitzo wrote:de track waar Anagenetic het over had die in haar show zou komen. volgens mij is het de 2de track. View on YouTube
Als dat een track van haar isbiscuit wrote:Dj Skitzo wrote:de track waar Anagenetic het over had die in haar show zou komen. volgens mij is het de 2de track. View on YouTube
ik verwacht het haast van wel, aangezien ze er zo geheimzinnig over doetEl Mare wrote:Als dat een track van haar isbiscuit wrote:Dj Skitzo wrote:de track waar Anagenetic het over had die in haar show zou komen. volgens mij is het de 2de track. View on YouTube