Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 19 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Ik vind mijn nieuwe ava de bom
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
nee, kleuren combinaties zijn lelijk
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2020
Desondanks vind ik hem de bom, lekker opvallend. Is trouwens van simpledesktopsdotcom
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
T-Shirt ontwerp is af. Nu nog iemand vinden die hem een beetje kan aanpassen en inkleuren :lol:
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Hoop echt dat gegevens snel binnen zijn bij gemeentehuis. :innocent: Kan ik mijn rijbewijs straks al aanvragen. :D
C
Q&A list van 3 pagina's al zover en we zijn nog niet klaar... Persconferentie morgen!
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Parvuz wrote:JEAH! Geslaagd voor rijexamen!! :yay:
BAM!
Gefeliciteerd :) .
Ik mag binnekort ook weer aan de bak, ben bezig met motorrijlessen.
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
BAM!
Niceeeee :thumbsup:

Ik was vorige week geslaagd, en heb het nu sinds 2 dagen in bezit. Dus ik dacht lekker in de auto van me ma rijden maar dat is echt zo erg wennen in een benzine ipv diesel, moter viel dus alweer paar keer uit bij optrekken. :mad: Dus nog maar beetje oefenen de komende dagen. :x
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2020
Hidden Source wrote:
BAM!

Ik was vorige week geslaagd, en heb het nu sinds 2 dagen in bezit. Dus ik dacht lekker in de auto van me ma rijden maar dat is echt zo erg wennen in een benzine ipv diesel, moter viel dus alweer paar keer uit bij optrekken. :mad: Dus nog maar beetje oefenen de komende dagen. :x
Is even wennen in het begin, maar na een tijdje merk je wel dat bezine veel fijner rijdt.
Gewoon genoeg gas bij het wegrijden en rustig met de koppeling dan kan er niks mis gaan. :thumbup:
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2020
Aah krijg heletijd koppevel, ben 300 brieven in enveloppe aant doen. Steeds met nagel langsop enzo en kut geluid :P
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Hahaha indd.. en als het begint te stinken in de autot naar verrotte ei. Dan weet je dat je koppelingsplaatjes lekker aan het schuren zijn :P
dat had ik vooral in het begin, komt door veel gas geven terwijl de koppeling nog niet helemaal omhoog is :$
D-Ruz wrote:Aah krijg heletijd koppevel, ben 300 brieven in enveloppe aant doen. Steeds met nagel langsop enzo en kut geluid :P

hahahah ik kreeg gewoon werkelijk kippevel toen ik die zin las :lol: >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Toch nog de boete van Matrixx binnen gekregen :( 48 euro :cry:
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Hoezo
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2013
Dream Chaser wrote:
Hidden Source wrote:
BAM!

Is even wennen in het begin, maar na een tijdje merk je wel dat bezine veel fijner rijdt.
Gewoon genoeg gas bij het wegrijden en rustig met de koppeling dan kan er niks mis gaan. :thumbup:
Oke :) Dus ik moet eerst gas geven, dan de koppeling rustig omhoog en dan nog meer gas? :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
p-stylez wrote:Hoezo
58 waar 50 toegestaan was :(
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
ah :( ik dacht boete van matrixx zelf :P
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2020
Hidden Source wrote:Oke :) Dus ik moet eerst gas geven, dan de koppeling rustig omhoog en dan nog meer gas? :P
Gewoon zorgen dat je rond de 2000 toeren zit als je weg rijdt, dan laat je de koppeling rustig opkomen (dat is gewoon een gevoel wat je moet krijgen)
En dan gewoon gas en overschakelen zoals je het geleerd hebt.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
WEEKEND :bomb: :yay:
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2013
Dream Chaser wrote:
Hidden Source wrote:Oke :) Dus ik moet eerst gas geven, dan de koppeling rustig omhoog en dan nog meer gas? :P
Gewoon zorgen dat je rond de 2000 toeren zit als je weg rijdt, dan laat je de koppeling rustig opkomen (dat is gewoon een gevoel wat je moet krijgen)
En dan gewoon gas en overschakelen zoals je het geleerd hebt.
Oke thanks! morgen maar weer ff oefenen. :D
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Pommer wrote:WEEKEND :bomb: :yay:
"reach up, to the sky above higher, like you can getting up, reach up, push the feeling higher, and then you bring it back" "and weve waited a week for this night to begin"
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
I lol'd.

Staat een schuurtje in de fik in de buurt.

2 brandweerwagens, een ladderwagen, wagen van zo'n brandweerbaas(officier van dienst volgens zon andere kerel), ford-ka brandweerwagen(wat is daar dan de meerwaarde van) en een bestelbusje van de brand weer.

En de politie had er ook zin in: 5 busjes.

Voor een schuurtje. :')
M
2 posts member since 2011
last seen May 2011
Tja om nog ff terug te komen op dat van media markt. Ik weet dat ze de personeelsadministratie http://www.bcsbv.nl/Personeelsadministratie.aspx hebben uitbesteedt,
maar die rukkers berekenen nog altijd van die geintjes door op de consument! :bomb:

Heb trouwens mn kaartjes voor defqon binne, knallen!!
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Meersman wrote:Tja om nog ff terug te komen op dat van media markt. Ik weet dat ze de personeelsadministratie http://www.bcsbv.nl/Personeelsadministratie.aspx hebben uitbesteedt,
maar die rukkers berekenen nog altijd van die geintjes door op de consument! :bomb:
huh wtf xd
M
2 posts member since 2011
last seen May 2011
roberttt wrote:
Meersman wrote:Tja om nog ff terug te komen op dat van media markt. Ik weet dat ze de personeelsadministratie http://www.bcsbv.nl/Personeelsadministratie.aspx hebben uitbesteedt,
huh wtf xd
Dit is toch het onzin topic, dit is pas onzin! :lol:
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 22 hours ago
Geen geld meer hebben :/