Ik vind mijn nieuwe ava de bom
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Desondanks vind ik hem de bom, lekker opvallend. Is trouwens van simpledesktopsdotcom
T-Shirt ontwerp is af. Nu nog iemand vinden die hem een beetje kan aanpassen en inkleuren 
Hoop echt dat gegevens snel binnen zijn bij gemeentehuis.
Kan ik mijn rijbewijs straks al aanvragen. 
-
C
Q&A list van 3 pagina's al zover en we zijn nog niet klaar... Persconferentie morgen!
Gefeliciteerdwrote:JEAH! Geslaagd voor rijexamen!!![]()
BAM!
Ik mag binnekort ook weer aan de bak, ben bezig met motorrijlessen.
Niceeeeewrote:JEAH! Geslaagd voor rijexamen!!![]()
BAM!
Ik was vorige week geslaagd, en heb het nu sinds 2 dagen in bezit. Dus ik dacht lekker in de auto van me ma rijden maar dat is echt zo erg wennen in een benzine ipv diesel, moter viel dus alweer paar keer uit bij optrekken.
Is even wennen in het begin, maar na een tijdje merk je wel dat bezine veel fijner rijdt.wrote:Niceeeeewrote:JEAH! Geslaagd voor rijexamen!!![]()
BAM!![]()
Ik was vorige week geslaagd, en heb het nu sinds 2 dagen in bezit. Dus ik dacht lekker in de auto van me ma rijden maar dat is echt zo erg wennen in een benzine ipv diesel, moter viel dus alweer paar keer uit bij optrekken.Dus nog maar beetje oefenen de komende dagen.
Gewoon genoeg gas bij het wegrijden en rustig met de koppeling dan kan er niks mis gaan.
Aah krijg heletijd koppevel, ben 300 brieven in enveloppe aant doen. Steeds met nagel langsop enzo en kut geluid 
Hahaha indd.. en als het begint te stinken in de autot naar verrotte ei. Dan weet je dat je koppelingsplaatjes lekker aan het schuren zijn
dat had ik vooral in het begin, komt door veel gas geven terwijl de koppeling nog niet helemaal omhoog is
hahahah ik kreeg gewoon werkelijk kippevel toen ik die zin las

dat had ik vooral in het begin, komt door veel gas geven terwijl de koppeling nog niet helemaal omhoog is
wrote:Aah krijg heletijd koppevel, ben 300 brieven in enveloppe aant doen. Steeds met nagel langsop enzo en kut geluid
hahahah ik kreeg gewoon werkelijk kippevel toen ik die zin las
Toch nog de boete van Matrixx binnen gekregen
48 euro 
Okewrote:Is even wennen in het begin, maar na een tijdje merk je wel dat bezine veel fijner rijdt.wrote:Niceeeeewrote:JEAH! Geslaagd voor rijexamen!!![]()
BAM!![]()
Ik was vorige week geslaagd, en heb het nu sinds 2 dagen in bezit. Dus ik dacht lekker in de auto van me ma rijden maar dat is echt zo erg wennen in een benzine ipv diesel, moter viel dus alweer paar keer uit bij optrekken.Dus nog maar beetje oefenen de komende dagen.
Gewoon genoeg gas bij het wegrijden en rustig met de koppeling dan kan er niks mis gaan.
58 waar 50 toegestaan waswrote:Hoezo
ah
ik dacht boete van matrixx zelf 
Gewoon zorgen dat je rond de 2000 toeren zit als je weg rijdt, dan laat je de koppeling rustig opkomen (dat is gewoon een gevoel wat je moet krijgen)wrote:OkeDus ik moet eerst gas geven, dan de koppeling rustig omhoog en dan nog meer gas?
En dan gewoon gas en overschakelen zoals je het geleerd hebt.
Oke thanks! morgen maar weer ff oefenen.wrote:Gewoon zorgen dat je rond de 2000 toeren zit als je weg rijdt, dan laat je de koppeling rustig opkomen (dat is gewoon een gevoel wat je moet krijgen)wrote:OkeDus ik moet eerst gas geven, dan de koppeling rustig omhoog en dan nog meer gas?
En dan gewoon gas en overschakelen zoals je het geleerd hebt.
"reach up, to the sky above higher, like you can getting up, reach up, push the feeling higher, and then you bring it back" "and weve waited a week for this night to begin"wrote:WEEKEND![]()
![]()
I lol'd.
Staat een schuurtje in de fik in de buurt.
2 brandweerwagens, een ladderwagen, wagen van zo'n brandweerbaas(officier van dienst volgens zon andere kerel), ford-ka brandweerwagen(wat is daar dan de meerwaarde van) en een bestelbusje van de brand weer.
En de politie had er ook zin in: 5 busjes.
Voor een schuurtje. :')
Staat een schuurtje in de fik in de buurt.
2 brandweerwagens, een ladderwagen, wagen van zo'n brandweerbaas(officier van dienst volgens zon andere kerel), ford-ka brandweerwagen(wat is daar dan de meerwaarde van) en een bestelbusje van de brand weer.
En de politie had er ook zin in: 5 busjes.
Voor een schuurtje. :')
-
M
- 2 posts member since 2011
- last seen May 2011
Tja om nog ff terug te komen op dat van media markt. Ik weet dat ze de personeelsadministratie http://www.bcsbv.nl/Personeelsadministratie.aspx hebben uitbesteedt,
maar die rukkers berekenen nog altijd van die geintjes door op de consument!
Heb trouwens mn kaartjes voor defqon binne, knallen!!
maar die rukkers berekenen nog altijd van die geintjes door op de consument!
Heb trouwens mn kaartjes voor defqon binne, knallen!!
huh wtfwrote:Tja om nog ff terug te komen op dat van media markt. Ik weet dat ze de personeelsadministratie http://www.bcsbv.nl/Personeelsadministratie.aspx hebben uitbesteedt,
maar die rukkers berekenen nog altijd van die geintjes door op de consument!![]()
-
M
- 2 posts member since 2011
- last seen May 2011
Dit is toch het onzin topic, dit is pas onzin!wrote:huh wtfwrote:Tja om nog ff terug te komen op dat van media markt. Ik weet dat ze de personeelsadministratie http://www.bcsbv.nl/Personeelsadministratie.aspx hebben uitbesteedt,
maar die rukkers berekenen nog altijd van die geintjes door op de consument!![]()