Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 14:16 

Hardtraxx Elite

Ik vind mijn nieuwe ava de bom
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 14:17 

Donateur

nee, kleuren combinaties zijn lelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 14:18 

Hardtraxx Elite

Desondanks vind ik hem de bom, lekker opvallend. Is trouwens van simpledesktopsdotcom
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 14:19 

Hardtraxx Veteran

T-Shirt ontwerp is af. Nu nog iemand vinden die hem een beetje kan aanpassen en inkleuren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 14:27 

Hardtraxx Veteran

Hoop echt dat gegevens snel binnen zijn bij gemeentehuis. :innocent: Kan ik mijn rijbewijs straks al aanvragen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 14:38 

Q&A list van 3 pagina's al zover en we zijn nog niet klaar... Persconferentie morgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 14:49 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
JEAH! Geslaagd voor rijexamen!! :yay:
BAM!

Gefeliciteerd :) .
Ik mag binnekort ook weer aan de bak, ben bezig met motorrijlessen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 15:01 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
BAM!

Niceeeee :thumbsup:

Ik was vorige week geslaagd, en heb het nu sinds 2 dagen in bezit. Dus ik dacht lekker in de auto van me ma rijden maar dat is echt zo erg wennen in een benzine ipv diesel, moter viel dus alweer paar keer uit bij optrekken. :mad: Dus nog maar beetje oefenen de komende dagen. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 15:04 

Hardtraxx Addict

Hidden Source schreef:
Parvuz schreef:
BAM!

Ik was vorige week geslaagd, en heb het nu sinds 2 dagen in bezit. Dus ik dacht lekker in de auto van me ma rijden maar dat is echt zo erg wennen in een benzine ipv diesel, moter viel dus alweer paar keer uit bij optrekken. :mad: Dus nog maar beetje oefenen de komende dagen. :x

Is even wennen in het begin, maar na een tijdje merk je wel dat bezine veel fijner rijdt.
Gewoon genoeg gas bij het wegrijden en rustig met de koppeling dan kan er niks mis gaan. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 15:06 

Hardtraxx Elite

Aah krijg heletijd koppevel, ben 300 brieven in enveloppe aant doen. Steeds met nagel langsop enzo en kut geluid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 15:07 

Donateur

Hahaha indd.. en als het begint te stinken in de autot naar verrotte ei. Dan weet je dat je koppelingsplaatjes lekker aan het schuren zijn :P
dat had ik vooral in het begin, komt door veel gas geven terwijl de koppeling nog niet helemaal omhoog is :$

D-Ruz schreef:
Aah krijg heletijd koppevel, ben 300 brieven in enveloppe aant doen. Steeds met nagel langsop enzo en kut geluid :P

hahahah ik kreeg gewoon werkelijk kippevel toen ik die zin las :lol: >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 15:13 

Hardtraxx Veteran

Toch nog de boete van Matrixx binnen gekregen :( 48 euro :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 15:14 

Hardtraxx Veteran

Hoezo
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 15:14 

Hardtraxx Addict

Dream Chaser schreef:
Hidden Source schreef:
Parvuz schreef:
BAM!

Is even wennen in het begin, maar na een tijdje merk je wel dat bezine veel fijner rijdt.
Gewoon genoeg gas bij het wegrijden en rustig met de koppeling dan kan er niks mis gaan. :thumbup:

Oke :) Dus ik moet eerst gas geven, dan de koppeling rustig omhoog en dan nog meer gas? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 15:15 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Hoezo

58 waar 50 toegestaan was :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 15:20 

Hardtraxx Veteran

ah :( ik dacht boete van matrixx zelf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 15:21 

Hardtraxx Addict

Hidden Source schreef:
Oke :) Dus ik moet eerst gas geven, dan de koppeling rustig omhoog en dan nog meer gas? :P

Gewoon zorgen dat je rond de 2000 toeren zit als je weg rijdt, dan laat je de koppeling rustig opkomen (dat is gewoon een gevoel wat je moet krijgen)
En dan gewoon gas en overschakelen zoals je het geleerd hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 15:25 

Bierkoning

WEEKEND :bomb: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 15:25 

Hardtraxx Addict

Dream Chaser schreef:
Hidden Source schreef:

Gewoon zorgen dat je rond de 2000 toeren zit als je weg rijdt, dan laat je de koppeling rustig opkomen (dat is gewoon een gevoel wat je moet krijgen)
En dan gewoon gas en overschakelen zoals je het geleerd hebt.

Oke thanks! morgen maar weer ff oefenen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 15:30 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
WEEKEND :bomb: :yay:

"reach up, to the sky above higher, like you can getting up, reach up, push the feeling higher, and then you bring it back" "and weve waited a week for this night to begin"
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 15:52 

Hardtraxx Addict

I lol'd.

Staat een schuurtje in de fik in de buurt.

2 brandweerwagens, een ladderwagen, wagen van zo'n brandweerbaas(officier van dienst volgens zon andere kerel), ford-ka brandweerwagen(wat is daar dan de meerwaarde van) en een bestelbusje van de brand weer.

En de politie had er ook zin in: 5 busjes.

Voor een schuurtje. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 16:07 

Hardtraxx Newbie

Tja om nog ff terug te komen op dat van media markt. Ik weet dat ze de personeelsadministratie http://www.bcsbv.nl/Personeelsadministratie.aspx hebben uitbesteedt,
maar die rukkers berekenen nog altijd van die geintjes door op de consument! :bomb:

Heb trouwens mn kaartjes voor defqon binne, knallen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 16:15 

Donateur

Meersman schreef:
Tja om nog ff terug te komen op dat van media markt. Ik weet dat ze de personeelsadministratie http://www.bcsbv.nl/Personeelsadministratie.aspx hebben uitbesteedt,
maar die rukkers berekenen nog altijd van die geintjes door op de consument! :bomb:

huh wtf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 16:29 

Hardtraxx Newbie

roberttt schreef:
Meersman schreef:

huh wtf xd

Dit is toch het onzin topic, dit is pas onzin! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 16:31 

Hardtraxx Veteran

Geen geld meer hebben :/
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic