Dat is ook kut hoe laat was je wakker om half 9 op je werk te zijn?wrote:lekker uitslapen zegwrote:Goedemorgen...kmoet over uurtje op mn werk zijn want oorspronkelijk half 9 had moeten zijn
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
7 uurwrote:Dat is ook kut hoe laat was je wakker om half 9 op je werk te zijn?wrote:lekker uitslapen zegwrote:Goedemorgen...kmoet over uurtje op mn werk zijn want oorspronkelijk half 9 had moeten zijn
dan maar ff ontbijten met een bakje koffie en daarna lekker sigaretje
Wakker worden met Noisecontrollers @ Hard Bass 2009 
Ben ik dan de eerste met
WEEKEND!
?
Eigenlijk gistermiddag al om 1 uur, maar goed.
WEEKEND!
?
uhmm nee ik had maandag al weekendwrote:Ben ik dan de eerste met
WEEKEND!![]()
?
Wat doen jullie dan tijdens je vrije dagen?
fappen...don en ad kijken...en fappenwrote:Wat doen jullie dan tijdens je vrije dagen?
Woehoe heb minimaal een 8 gekregen voor mijn presentatie Engels over Q-Dance. Lerares zei dat ik heel erg enthoussiast vertelde en dat ik het goed voorbereid had. Heb het vannacht gemaakt en moest van alles erbij lullen, omdat ik m'n laptop er niet bij mocht gebruiken 
oeh das zeker netjeswrote:Woehoe heb minimaal een 8 gekregen voor mijn presentatie Engels over Q-Dance. Lerares zei dat ik heel erg enthoussiast vertelde en dat ik het goed voorbereid had. Heb het vannacht gemaakt en moest van alles erbij lullen, omdat ik m'n laptop er niet bij mocht gebruiken
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
bellen, bellen, belleng
Ja, kan er ook zeer veel over vertellen en het komt er natuurlijk met veel enthousiasme uit, omdat ik het leuk vind (wat ze bij andere miste), dus ja dan is het makkelijk. En mijn Engels is standaard wel goed, dus appeltje eitjewrote:oeh das zeker netjeswrote:Woehoe heb minimaal een 8 gekregen voor mijn presentatie Engels over Q-Dance. Lerares zei dat ik heel erg enthoussiast vertelde en dat ik het goed voorbereid had. Heb het vannacht gemaakt en moest van alles erbij lullen, omdat ik m'n laptop er niet bij mocht gebruiken
nou sws beter danwrote:Ja, kan er ook zeer veel over vertellen en het komt er natuurlijk met veel enthousiasme uit, omdat ik het leuk vind (wat ze bij andere miste), dus ja dan is het makkelijk. En mijn Engels is standaard wel goed, dus appeltje eitjewrote:oeh das zeker netjeswrote:Woehoe heb minimaal een 8 gekregen voor mijn presentatie Engels over Q-Dance. Lerares zei dat ik heel erg enthoussiast vertelde en dat ik het goed voorbereid had. Heb het vannacht gemaakt en moest van alles erbij lullen, omdat ik m'n laptop er niet bij mocht gebruiken
Jeeej 3 uur vrij achter elkaar en dan weer naar school.
wrote:Jeeej 3 uur vrij achter elkaar en dan weer naar school.
wrote:wrote:Jeeej 3 uur vrij achter elkaar en dan weer naar school.
Pfff... zit nu in het 4e lesuur en moet nog tot 5 over 3. Heb echt geen zin meer.
Ik tot half 5 zo pauze van 50 minutenwrote:Pfff... zit nu in het 4e lesuur en moet nog tot 5 over 3. Heb echt geen zin meer.
-
A
Sta op en loop weg
Ik ben bijna uit, half uurtje nog
ik zou moeten werken vandaag en ze hadden me eerst 2 uur laten in geplant en ik was daar voor 2e keer zeggen ze dat er helemaal geen werk voor me is vandaag 
Ze zijn verplicht je minstens 2 uur van te voren af te bellen. Zo niet zijn ze verplicht je voor 3 uur uit te betalen.wrote:ik zou moeten werken vandaag en ze hadden me eerst 2 uur laten in geplant en ik was daar voor 2e keer zeggen ze dat er helemaal geen werk voor me is vandaag
JEAH! Geslaagd voor rijexamen!!
BAM!
BAM!