Citaat:
Top 10: Mannelijke leugens!
Het is officieel dames: mannen liegen méér dan vrouwen. Dat blijkt uit een onderzoek van het Brits wetenschappelijk museum!
‘Ik heb niet teveel gedronken'
Volgens de enquête is dit de meest populaire leugen. Vrouwen durven hierover ook wel een te liegen, maar veel minder vaak dan de mannen!
'Er is niks, alles is prima'
Niet alleen vrouwen liegen over hun gevoelens, mannen doen het ook! Daarom is 'er is niks aan de hand' de tweede meest voorkomende leugen bij mannen.
'Ik had geen bereik'
Hoeveel keren hebben de vrouwen onder ons dit al moeten aanhoren? Als we de mannen moeten geloven is er een verschil qua telefonisch bereik tussen mannen en vrouwen!
'Zo duur was het niet'
Vrouwen shoppen regelmatiger dan mannen, dat is een feit. Maar mannen liegen vaker over hun aankopen dan vrouwen, vaak omdat hun aankopen kleiner maar duurder zijn!
'Ik ben onderweg'
Is hij echt onderweg of zou hij nog niet eens vertrokken zijn? Wel, volgens de enquête zijn mannen nog niet eens onderweg wanneer ze het tegendeel beweren! Liegen over hun "whereabouts" is een vaak voorkomende leugen bij mannen.
Ik zit vast in't verkeer
Dit is een excuus dat echt vaak wordt gebruikt door mannen wanneer ze ergens niet op tijd geraken. Zelfs wanneer er geen verkeer op de baan is, zullen ze dit excuus gebruiken om maar geen ruzie te krijgen.
'Nee, je kont lijkt er niet dik in'
Omdat mannen soms weten wat vrouwen wel willen horen is dit ook een vaak verkondigde leugen. Zeggen dat je achterwerk niet dik is in een bepaalde broek is voor mannen op safe spelen. Ze gaan het dus ook zeggen wanneer ze het niet menen. Maar eerlijk dames, can we blame them?
'Sorry, ik heb je oproep gemist'
Wanneer je wederhelft de telefoon niet opneemt, dan is hij hoogstwaarschijnlijk met iets anders bezig. Maar volgens de enquête zou het ook wel een kunnen dat hij zijn gsm niet wil opnemen. Vandaar dat ze je op een later tijdstip terugbellen met het excuus van de dag: 'sorry, ik heb je oproep gemist'.
'Je bent vermagerd!'
We krijgen graag complimenten van mannen, maar dan liefst wanneer ze gemeend zijn. 'Je bent vermagerd' is een vaak voorkomende leugen dat mannen waarschijnlijk wel goed bedoelen.
'Dat is wat ik altijd al wou'
Zowel vrouwen al mannen gebruiken deze leugen vaak. Het is duidelijk dat deze leugen gebruikt wordt om de andere niet te kwetsen wanneer hij niet met de gewenste cadeau afkomt...
Ik ben 120% schuldig