Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 906, 907, 908, 909, 910, 911, 912 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 22:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand Holland in da Hood gezien? :P
Blijft toch prachtig he, die kansloze gasten, slechtste engels dat ik ooit gehoord heb en dan nog denken dat ze helemaal geweldig zijn xd !
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Alcoholist ^^

Tja, student, donderdag uit...dan mag dat :p En ik vind het ook wel grappig, morgen brak tijdens college, met een groep brakke lui te midden van andere studenten die duidelijk niet uit zijn geweest...de splitsing is vaak duidelijk te zien xd

Dream Chaser schreef:
Iemand Holland in da Hood gezien? :P
Blijft toch prachtig he, die kansloze gasten, slechtste engels dat ik ooit gehoord heb en dan nog denken dat ze helemaal geweldig zijn xd !

Lig wat afleveringen achter, miss vanavond met wat kameraden via RTL gemist wat inhalen.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
El Mare schreef:
Alcoholist ^^

Tja, student, donderdag uit...dan mag dat :p En ik vind het ook wel grappig, morgen brak tijdens college, met een groep brakke lui te midden van andere studenten die duidelijk niet uit zijn geweest...de splitsing is vaak duidelijk te zien xd


Ja das wel vet idd, vorig weekend nog gezien, nja iets vergelijkbaars, een stelletje alcoholisten en een stelletje niet alcoholisten op center parcs :lol:
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 23:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoe zet je een YT filmpje op FB? :P
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hoe zet je een YT filmpje op FB? :P

Gewoon de link neerplempen, dan staat het filmpje er automatisch bij ;)
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 23:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oh oke :thumbup:

@ Project ik ben nog niet zo'n ervaren FB'er :P
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

z'n gruwelijk dikke track gehoord net he.. meer info zal wel snel komen. gruwelijk vet, lekker duister :loving:
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 00:06 
 

Kijk dat weer! Perfect voor Dead of Night :D
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 00:51 
 

lang geleden dat het een latertje was op werk, vanavond mochten we weer eens tot laat.
Teken dat het weer goed loopt met het restaurant
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 00:52 
 

Intervention schreef:
Ga maar eens pitten, truste! :sleep:
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 07:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Intervention schreef:
Ga maar eens pitten, truste! :sleep:
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 07:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Doe dat... Addict! :p xd
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 08:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Doe dat... Addict! :p xd

jij
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 08:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Doe dat... Addict! :p xd

zondag feest?
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 08:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op vakantie naar mallorca :) tot volgende week!
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 08:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Op vakantie naar mallorca :) tot volgende week!


Lekker ! tot volgende week!
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 08:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:
Doe dat... Addict! :p xd

zondag feest?


Zondag feest ja :$ . Ben maandag vrij :thumbup: .
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedenmorgen hardtraxx
vandaag nog amderhalf uur school en dan heerlijk vakantie :yay:
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Op vakantie naar mallorca :) tot volgende week!

Veel plezier man!
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 09:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk kan je uitslapen wordt je om half 9 wakker
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vanmiddag nog even werken, en dan rond half 10 vanavond heerlijk weekend! :D
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hen je te weinig saldo op je ov wordt je trein uitgezet :x
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VAKANTIE!
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ff de nieuwe cd van Steen binnen halen. :P Heet De Vader en schijnt iets volwassener te zijn dus minder gescheld met ziektes. Ben benieuwd. Albumart is in ieder geval vet. :P
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

Last van klopgeesten ofzo, gisterochtend en vanochtend :x als het morgenochtend weer zo is typ ik wel t verhaal :oh:
Vorige  1 ... 906, 907, 908, 909, 910, 911, 912 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic