Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 905, 906, 907, 908, 909, 910, 911 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 11:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Goeiemorgen HT :)
Lekker dagje vandaag
Uitgeslapen, naar school 13:10 - 15:10 en nog heerlijk weer ook :D

Veel beter weer dan gister :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Grozny schreef:
Goeiemorgen HT :)
Lekker dagje vandaag
Uitgeslapen, naar school 13:10 - 15:10 en nog heerlijk weer ook :D

Veel beter weer dan gister :thumbup:

Gister was het ook wel lekker :P
Maar toen ik dit postte was de lucht hier strakblauw, nu helemaal bewolkt :(
Hoopte dat ik lekker in de zon naar school kon fietsen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk begin van de dag als je weet dat je vakantie hebt. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 12:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
dennis schreef:
Grozny schreef:
Goeiemorgen HT :)
Lekker dagje vandaag
Uitgeslapen, naar school 13:10 - 15:10 en nog heerlijk weer ook :D

Veel beter weer dan gister :thumbup:

Gister was het ook wel lekker :P
Maar toen ik dit postte was de lucht hier strakblauw, nu helemaal bewolkt :(
Hoopte dat ik lekker in de zon naar school kon fietsen :D

Bij ons heeft het gister de hele dag geregent
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 12:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Grozny schreef:
dennis schreef:
Veel beter weer dan gister :thumbup:

Gister was het ook wel lekker :P
Maar toen ik dit postte was de lucht hier strakblauw, nu helemaal bewolkt :(
Hoopte dat ik lekker in de zon naar school kon fietsen :D

Bij ons heeft het gister de hele dag geregent

Same here, wat een kut weer gistern
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 12:18 
 

nog anderhalf uur en dan vakantie :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 12:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is er al iets bekend over die win acties van Viper Album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Is er al iets bekend over die win acties van Viper Album?


Mijne is al binnen :yay:
Dus ik denk niet dat je gewonnen hebt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 12:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oke, dat wou ik even weten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 12:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik hoef dit jaar nog maar 2 toetsen. Dan ben ik klaar met mijn opleiding.
Maar moet nog wel alle tekeningen maken dat is iets minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 13:11 
 

Ik heb zin om onder elke facebook post iets negatiefs te zetten... of wat seksitisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekker thuis alweer van school :)...morgen nog anderhalf uur en dan VAKANTIE :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 14:06 
 

AVIO - Trauma is echt zo'n nr die je helemaal vanaf het begin af aan moet horen :corn:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
mikeee schreef:
Is er al iets bekend over die win acties van Viper Album?


Mijne is al binnen :yay:

Dus ik denk niet dat je gewonnen hebt ;)


En ik heb hem ook al binnen en er waren maar 2 winnaars :D
Sorry Mike :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 16:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
sjobie schreef:
mikeee schreef:
Is er al iets bekend over die win acties van Viper Album?


Mijne is al binnen :yay:

Dus ik denk niet dat je gewonnen hebt ;)


En ik heb hem ook al binnen en er waren maar 2 winnaars :D
Sorry Mike :P

Gefeliciteerd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
AVIO - Trauma is echt zo'n nr die je helemaal vanaf het begin af aan moet horen :corn:.

Geweldig nummer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 17:42 
 

STAN- schreef:
stefaneke schreef:
AVIO - Trauma is echt zo'n nr die je helemaal vanaf het begin af aan moet horen :corn:.

Geweldig nummer :worship:



dj-s-corner/edit-topic-t17737-75.html#p701989 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 21:01 
 

In Belgiƫ hebben ze alle postduiven afgemaakt. Het systeem was te ouderwets, nu gebruiken ze E-meeuwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog mensen van hier die naar Beats 010 (Feest van Hogeschool Rotterdam) gaan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Speel nog eens een Engels woordje man :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga maar eens pitten, truste! :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Ga maar eens pitten, truste! :sleep:


En ik ga dan nog ff wordfeuden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zometeen maar weer eens flink aan de zuip...morgen 9:30 eruit, joepie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alcoholist ^^
Vorige  1 ... 905, 906, 907, 908, 909, 910, 911 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic