Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 904, 905, 906, 907, 908, 909, 910 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rich, rich mothafuck.
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

livinforthemusic schreef:
Steffnov schreef:
livinforthemusic schreef:
hahahaha....nou wat is iPhone toch geweldig zeg poehee
Maken ze een update...werkt die niet :lol: :lol: xd
Wij blackberry mensen hebben het toch zooo slecht...


"error 3200 for ios 5? From iTunes, go to Edit -> Preferences -> Devices. Select your iPhone and click "Delete Backup". apparently"

ik heb geen iPhone hoor :D

Zeg ik ook niet. Ik verbeter alleen je fout dat de update niet werkt :P
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Rich, rich mothafuck.

WUUUUUUUUUUUUUU :D
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Olijfboompje schreef:
Rich, rich mothafuck.

WUUUUUUUUUUUUUU :D

Bazentrack :cool:
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Samsung is maar weer eens het best :D
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Nando schreef:
Olijfboompje schreef:
Rich, rich mothafuck.

WUUUUUUUUUUUUUU :D

Bazentrack :cool:

Ja zeker! :D
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

livinforthemusic schreef:
Steffnov schreef:
livinforthemusic schreef:
hahahaha....nou wat is iPhone toch geweldig zeg poehee
Maken ze een update...werkt die niet :lol: :lol: xd
Wij blackberry mensen hebben het toch zooo slecht...


"error 3200 for ios 5? From iTunes, go to Edit -> Preferences -> Devices. Select your iPhone and click "Delete Backup". apparently"

ik heb geen iPhone hoor :D


hij laat denk ik zien dat iphone ding te verhelpen is en die blackberry gewoon tijdelijk naar de donder is! :D
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:lol:

Dan nog...ik heb nog nooit gezeur gehad met mijn blackberry updaten...aansluiten>updaten>klaaaar

iPhone is altijd gezeur met updaten...of je contacten kwijt raken ofzo...
enfin,eindeloze discussie xd
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ja zeker! :D

:D
Je hebt smaak :cool:
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 23:17 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon niet updaten zoals ik :thumbup:
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het anamnetisch interview bestaat uit de speciƫle fase, psychiatrische anamnese, biografische anamnese en sociale anamnese.

Getverderrieeeee
Als ik iets gaar vind, zijn het al die verschillende behandelmethoden in de psychologie.
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 23:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

livinforthemusic schreef:
:lol:

Dan nog...ik heb nog nooit gezeur gehad met mijn blackberry updaten...aansluiten>updaten>klaaaar

iPhone is altijd gezeur met updaten...of je contacten kwijt raken ofzo...
enfin,eindeloze discussie xd



maargoed als je dan bekijkt wat er allemaal geupdate word op een blackberry-.. en dat vergelijkt me een iphone komen we weer tot de oude conclusie.
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 23:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Trouwens die error is omdat de servers overbelast zijn op dit moment door t vele downloaden.

bron: http://www.websonic.nl/nieuws/problemen ... 3200-35173
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 23:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frazyr schreef:
livinforthemusic schreef:
:lol:

Dan nog...ik heb nog nooit gezeur gehad met mijn blackberry updaten...aansluiten>updaten>klaaaar

iPhone is altijd gezeur met updaten...of je contacten kwijt raken ofzo...
enfin,eindeloze discussie xd



maargoed als je dan bekijkt wat er allemaal geupdate word op een blackberry-.. en dat vergelijkt me een iphone komen we weer tot de oude conclusie.

zoals? dat bb weinig update?
Heb toen toch een flinke update gehad...hele nieuwe OS...

HA!! dus de bb servers zijn niet de enige met problemen -.-
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kga pitten, trusten mensen :yawn:
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 23:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Kga pitten, trusten mensen :yawn:


Afbeelding
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 08:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al dat gezeik over die smartphones.. Ik ben maar weer eens goed af met m'n Samsung Jet, haha.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 08:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

goeiemorgen zonder zorgen!
Heerlijk college boekhouden nu.. Pff ben nog moe, geen zin.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeiemorgen, echt heerlijk geslapen ^^
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 09:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

goedemorgen
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 09:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

slechtemorgen
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 09:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
mikeee schreef:
bert visser

Welke show? Eerder bij Stoffe Jongens en Afijn geweest, geniaal :lol:

Beetje late reactie, maar het is Afijn.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 10:08 
 

en goede morgen hardtraxx
op naar een lange dag school -.-
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 10:59 
 

13 uur geslapen, hell yeah
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeiemorgen HT :)
Lekker dagje vandaag
Uitgeslapen, naar school 13:10 - 15:10 en nog heerlijk weer ook :D
Vorige  1 ... 904, 905, 906, 907, 908, 909, 910 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic