Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 903, 904, 905, 906, 907, 908, 909 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 21:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
pffffffff, fijn als ze 3 vakken van vrijdag naar donderdag zetten, terwijl je er nog leip veel voor moet doen -.-
#drukkeavond

Het is geen Twitter met je hastag
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 21:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dennis schreef:
KSwoosh schreef:
pffffffff, fijn als ze 3 vakken van vrijdag naar donderdag zetten, terwijl je er nog leip veel voor moet doen -.-
#drukkeavond

Het is geen Twitter met je hastag

wel waar #newb
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 21:33 
 

dennis schreef:
KSwoosh schreef:
pffffffff, fijn als ze 3 vakken van vrijdag naar donderdag zetten, terwijl je er nog leip veel voor moet doen -.-
#drukkeavond

Het is geen Twitter met je hastag

Twitter hier, twitter daar, twitter everywaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
KSwoosh schreef:
pffffffff, fijn als ze 3 vakken van vrijdag naar donderdag zetten, terwijl je er nog leip veel voor moet doen -.-
#drukkeavond

Het is geen Twitter met je hastag


hij zorgt er anders wel voor dat jij weer een postcount bij kunt schrijven op je accountje, en ik ook! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 21:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
dennis schreef:
KSwoosh schreef:
pffffffff, fijn als ze 3 vakken van vrijdag naar donderdag zetten, terwijl je er nog leip veel voor moet doen -.-
#drukkeavond

Het is geen Twitter met je hastag


hij zorgt er anders wel voor dat jij weer een postcount bij kunt schrijven op je accountje, en ik ook! :D

kewl story bro
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is Sméagol toch een gaar monster #LOTR
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 21:39 
 
Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Wat is Sméagol toch een gaar monster #LOTR


waarom die #?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
hardcoresjors schreef:
Wat is Sméagol toch een gaar monster #LOTR


waarom die #?


Lord Of The Rings, en omdat we nu toch met die hashtags aan t fucken zijn! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 21:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
hardcoresjors schreef:
Wat is Sméagol toch een gaar monster #LOTR


waarom die #?

waarom niet is kewl jwt #joint
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iOS 5 op me Iphone pleuren #duurtlang
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
iOS 5 op me Iphone pleuren #duurtlang

nu ook mee bezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
patrickjeb schreef:
iOS 5 op me Iphone pleuren #duurtlang

nu ook mee bezig :)


Ben er al bijna 3 uur mee bezig :D 1e 2 keer schoot het internet eruit, toen kreeg ik een error dat hij geen reservekopie kon maken, even later kon het wel en op de helft slide ik mn iphone dus annuleert tie hem

Nu over 3/4e heen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 22:06 
 

roberttt schreef:
Hoofdcoach schreef:
hardcoresjors schreef:
Wat is Sméagol toch een gaar monster #LOTR


waarom die #?

waarom niet is kewl jwt #joint


#Fag
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kansus update, kreeg deze melding

Afbeelding

waarnaar ik hem ff niet meer aankreeg (Stond in DFU mode), nu doet tie het weer met oude software en instellingen. Doe het later nog wel een keer proberen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Kansus update, kreeg deze melding

Afbeelding

waarnaar ik hem ff niet meer aankreeg (Stond in DFU mode), nu doet tie het weer met oude software en instellingen. Doe het later nog wel een keer proberen..

Ik kreeg net ook een error >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 22:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

troll van steve jobs :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt onlangs meegedaan aan deze winactie op Hardtraxx: http://www.hardtraxx.nl/nieuws/winactie ... yplug.html
Bij deze willen wij jou feliciteren, want je hebt 1 setje Alpine Partyplug gewonnen!

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 22:30 
 

roberttt schreef:
troll van steve jobs :evil:

Nu worden de iphoners lekker aangepakt :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blackberry strikes back :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Je hebt onlangs meegedaan aan deze winactie op Hardtraxx: http://www.hardtraxx.nl/nieuws/winactie ... yplug.html
Bij deze willen wij jou feliciteren, want je hebt 1 setje Alpine Partyplug gewonnen!

:D

Grats! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 22:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hahahaha....nou wat is iPhone toch geweldig zeg poehee
Maken ze een update...werkt die niet :lol: :lol: xd
Wij blackberry mensen hebben het toch zooo slecht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 22:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe vinden jullie mijn nieuwe aangepaste onderschrift :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

livinforthemusic schreef:
hahahaha....nou wat is iPhone toch geweldig zeg poehee
Maken ze een update...werkt die niet :lol: :lol: xd
Wij blackberry mensen hebben het toch zooo slecht...


"error 3200 for ios 5? From iTunes, go to Edit -> Preferences -> Devices. Select your iPhone and click "Delete Backup". apparently"
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Hoe vinden jullie mijn nieuwe aangepaste onderschrift :cool:


Leipe shit ouwe! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 22:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
livinforthemusic schreef:
hahahaha....nou wat is iPhone toch geweldig zeg poehee
Maken ze een update...werkt die niet :lol: :lol: xd
Wij blackberry mensen hebben het toch zooo slecht...


"error 3200 for ios 5? From iTunes, go to Edit -> Preferences -> Devices. Select your iPhone and click "Delete Backup". apparently"

ik heb geen iPhone hoor :D
Vorige  1 ... 903, 904, 905, 906, 907, 908, 909 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic