Het is geen Twitter met je hastagKSwoosh wrote:pffffffff, fijn als ze 3 vakken van vrijdag naar donderdag zetten, terwijl je er nog leip veel voor moet doen
#drukkeavond
Active topics in Off-Topic
Moderators
wel waar #newbdennis wrote:Het is geen Twitter met je hastagKSwoosh wrote:pffffffff, fijn als ze 3 vakken van vrijdag naar donderdag zetten, terwijl je er nog leip veel voor moet doen
#drukkeavond
-
G
Twitter hier, twitter daar, twitter everywaar!dennis wrote:Het is geen Twitter met je hastagKSwoosh wrote:pffffffff, fijn als ze 3 vakken van vrijdag naar donderdag zetten, terwijl je er nog leip veel voor moet doen
#drukkeavond
hij zorgt er anders wel voor dat jij weer een postcount bij kunt schrijven op je accountje, en ik ook!dennis wrote:Het is geen Twitter met je hastagKSwoosh wrote:pffffffff, fijn als ze 3 vakken van vrijdag naar donderdag zetten, terwijl je er nog leip veel voor moet doen
#drukkeavond
kewl story broRuubiie wrote:hij zorgt er anders wel voor dat jij weer een postcount bij kunt schrijven op je accountje, en ik ook!dennis wrote:Het is geen Twitter met je hastagKSwoosh wrote:pffffffff, fijn als ze 3 vakken van vrijdag naar donderdag zetten, terwijl je er nog leip veel voor moet doen
#drukkeavond
Wat is Sméagol toch een gaar monster #LOTR
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
waarom die #?hardcoresjors wrote:Wat is Sméagol toch een gaar monster #LOTR
Lord Of The Rings, en omdat we nu toch met die hashtags aan t fucken zijn!Hoofdcoach wrote:waarom die #?hardcoresjors wrote:Wat is Sméagol toch een gaar monster #LOTR
waarom niet is kewl jwt #jointHoofdcoach wrote:waarom die #?hardcoresjors wrote:Wat is Sméagol toch een gaar monster #LOTR
iOS 5 op me Iphone pleuren #duurtlang
nu ook mee bezigpatrickjeb wrote:iOS 5 op me Iphone pleuren #duurtlang
Ben er al bijna 3 uur mee bezig_dp_ wrote:nu ook mee bezigpatrickjeb wrote:iOS 5 op me Iphone pleuren #duurtlang
Nu over 3/4e heen
-
T
#Fagroberttt wrote:waarom niet is kewl jwt #jointHoofdcoach wrote:waarom die #?hardcoresjors wrote:Wat is Sméagol toch een gaar monster #LOTR
Kansus update, kreeg deze melding

waarnaar ik hem ff niet meer aankreeg (Stond in DFU mode), nu doet tie het weer met oude software en instellingen. Doe het later nog wel een keer proberen..

waarnaar ik hem ff niet meer aankreeg (Stond in DFU mode), nu doet tie het weer met oude software en instellingen. Doe het later nog wel een keer proberen..
Ik kreeg net ook een errorpatrickjeb wrote:Kansus update, kreeg deze melding
Je hebt onlangs meegedaan aan deze winactie op Hardtraxx: http://www.hardtraxx.nl/nieuws/winactie ... yplug.html
Bij deze willen wij jou feliciteren, want je hebt 1 setje Alpine Partyplug gewonnen!

Bij deze willen wij jou feliciteren, want je hebt 1 setje Alpine Partyplug gewonnen!
-
T
Nu worden de iphoners lekker aangepaktroberttt wrote:troll van steve jobs
Grats!Henk-Jan wrote:Je hebt onlangs meegedaan aan deze winactie op Hardtraxx: http://www.hardtraxx.nl/nieuws/winactie ... yplug.html
hahahaha....nou wat is iPhone toch geweldig zeg poehee
Maken ze een update...werkt die niet
Wij blackberry mensen hebben het toch zooo slecht...
Maken ze een update...werkt die niet
Hoe vinden jullie mijn nieuwe aangepaste onderschrift 
"error 3200 for ios 5? From iTunes, go to Edit -> Preferences -> Devices. Select your iPhone and click "Delete Backup". apparently"livinforthemusic wrote:hahahaha....nou wat is iPhone toch geweldig zeg poehee
Maken ze een update...werkt die niet![]()
![]()
![]()
Leipe shit ouwe!roberttt wrote:Hoe vinden jullie mijn nieuwe aangepaste onderschrift
ik heb geen iPhone hoorSteffnov wrote:"error 3200 for ios 5? From iTunes, go to Edit -> Preferences -> Devices. Select your iPhone and click "Delete Backup". apparently"livinforthemusic wrote:hahahaha....nou wat is iPhone toch geweldig zeg poehee
Maken ze een update...werkt die niet![]()
![]()
![]()