Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 902, 903, 904, 905, 906, 907, 908 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 18:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Nee en ik nog mailen ben zelf een neger dus ik kan het weten. Maar dat vonden ze blijkbaar niet genoeg reden om me te unbannen. Zonde van m'n 25000 posts tellende account wel.


Ik vind jou niet echt een neger hoor, ben je ook helemaal niet! :list:
Niet stoer gaan doen Tim...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.facebook.com/apps/applicatio ... 2597325605
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Werd daarbij ook gespot, toen Biscuit dat deed >.< Vind er niks aan, fucking random.


Kende hem nog niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin in zaterdag, lokaal feestje. Met Chain Reaction, Jack of Sound, Adaro, The Gemnizers ben ik beniewd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Zin in zaterdag, lokaal feestje. Met Chain Reaction, Jack of Sound, Adaro, The Gemnizers ben ik beniewd :D

Heerlijke line up :thumbup:
Waar is het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In de buurt van Maastricht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:08 
 

Squid schreef:
In de buurt van Maastricht :P

aj zegt U het maar ik ken de buurt wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:10 
 

biscuit schreef:
roberttt schreef:
Ja je mag er wel wat voor verwachten, maar als het ergens gaat lekken.. kan je niets aan doen. .

Helaas moet nu wel de vloer worden opengebroken en alles er weer uit :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

alles voor niets :x

beetje harder stampen met een goeie set erbij en je hoeft nisk mer geweld te doen. alles kan zo los gaan xd


Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:12 
 

stefaneke schreef:
biscuit schreef:
roberttt schreef:
Ja je mag er wel wat voor verwachten, maar als het ergens gaat lekken.. kan je niets aan doen. .

Helaas moet nu wel de vloer worden opengebroken en alles er weer uit :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

alles voor niets :x

beetje harder stampen met een goeie set erbij en je hoeft nisk mer geweld te doen. alles kan zo los gaan xd



ja die is binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Squid schreef:
In de buurt van Maastricht :P

aj zegt U het maar ik ken de buurt wel :)


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:14 
 

Squid schreef:
biscuit schreef:
Squid schreef:
In de buurt van Maastricht :P

aj zegt U het maar ik ken de buurt wel :)


Afbeelding

klinkt als optie. ik kom wel met meerdere.
denk ik/.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:17 
 

MC - Jor-d ? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:18 
 

Banaanslak schreef:
MC - Jor-d ? xd

https://partyflock.nl/artist/58479:Jor_D.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
MC - Jor-d ? xd


Speciaal voor hem zou je eens een keer moeten gaan kijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:25 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:26 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:31 
 

looooool :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:32 
 

biscuit schreef:
Afbeelding

BAAS!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squid schreef:
In de buurt van Maastricht :P

Hmm, dat word 'm niet. ik woon in Groningen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:


@1.00 :worship:
De rest is weer puur scooter :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, Scooter die aangereden wordt. :thumbsup:
Wat een kut muziek is dat. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Haha, Scooter die aangereden wordt. :thumbsup:

aangereden door een scooter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Parvuz schreef:
Haha, Scooter die aangereden wordt. :thumbsup:

aangereden door een scooter?

Nee, een auto is mooier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fucking vet filmpke, wel kut muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 21:09 
 

pffffffff, fijn als ze 3 vakken van vrijdag naar donderdag zetten, terwijl je er nog leip veel voor moet doen -.-
#drukkeavond
Vorige  1 ... 902, 903, 904, 905, 906, 907, 908 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic