Onderweg naar de uvt, heb om 15.20 een afspraak staan met de projectbegeleidster, gesprek duurt waarschijnlijk maar een kwartiertje/20 minuten. Pfff lekker op je vrije dag..
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat (X-Qlusive Edit)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Klopt, maar die vallen meestal dan ook al onder iQ loze loser sletten toch?TiMOTHYb wrote:Negers ook vaak.
mikeee wrote:Klopt, maar die vallen meestal dan ook al onder iQ loze loser sletten toch?TiMOTHYb wrote:Negers ook vaak.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Beetje jammer ditmikeee wrote:Klopt, maar die vallen meestal dan ook al onder iQ loze loser sletten toch?TiMOTHYb wrote:Negers ook vaak.
(Wel vaak waar trouwens)Jurheinen wrote:Beetje jammer ditmikeee wrote:Klopt, maar die vallen meestal dan ook al onder iQ loze loser sletten toch?TiMOTHYb wrote:Negers ook vaak.
You racist!mikeee wrote:Klopt, maar die vallen meestal dan ook al onder iQ loze loser sletten toch?TiMOTHYb wrote:Negers ook vaak.
True story though
Ik ben van Fok! gebanned voor dit soort uitspraken. 
-
E
en dan denk je: FOK! waarom zei ik dat op fok.nlTiMOTHYb wrote:Ik ben van Fok! gebanned voor dit soort uitspraken.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Fok jou!biscuit wrote:en dan denk je: FOK! waarom zei ik dat op fok.nlTiMOTHYb wrote:Ik ben van Fok! gebanned voor dit soort uitspraken.
Nee en ik nog mailen ben zelf een neger dus ik kan het weten. Maar dat vonden ze blijkbaar niet genoeg reden om me te unbannen. Zonde van m'n 25000 posts tellende account wel.
Hoe krijg je die post hoeveelheid voor elkaar jezusTiMOTHYb wrote:Nee en ik nog mailen ben zelf een neger dus ik kan het weten. Maar dat vonden ze blijkbaar niet genoeg reden om me te unbannen. Zonde van m'n 25000 posts tellende account wel.
Waarschijnlijk door overal een domme reactie op te geven, zoals dat gaat op FOK.mrazura wrote:Hoe krijg je die post hoeveelheid voor elkaar jezusTiMOTHYb wrote:Nee en ik nog mailen ben zelf een neger dus ik kan het weten. Maar dat vonden ze blijkbaar niet genoeg reden om me te unbannen. Zonde van m'n 25000 posts tellende account wel.
In 3 jaar ofzo hè, maar ik heb op FOK! wel ontzettend veel opgestoken over van alles en nog wat. Daarnaast veel geslowchat en dergelijke.
Klopt.Frazyr wrote:Waarschijnlijk door overal een domme reactie op te geven, zoals dat gaat op het internet.mrazura wrote:Hoe krijg je die post hoeveelheid voor elkaar jezusTiMOTHYb wrote:Nee en ik nog mailen ben zelf een neger dus ik kan het weten. Maar dat vonden ze blijkbaar niet genoeg reden om me te unbannen. Zonde van m'n 25000 posts tellende account wel.
-
C
Zo mijn ouders weer eens ophalen van vakantie...
smam meteen naar gesticht brengen, wil nog wat langer rust... *die zat me al te grommen aan de telefoon*
smam meteen naar gesticht brengen, wil nog wat langer rust... *die zat me al te grommen aan de telefoon*
jezus gvd klote..
Wij zijn hier 6 weken aan het verbouwen geweest in ons huis aan de badkamer, alles klaar eindelijk na veel stress etc.
Blijkt er een hoerig lek te zijn waardoor het in de keuken nat wordt (uit het plafond !) Dus alles mag er weer uit
Hoerige sfeer hier nu in huis, ging al niet fijn nu helemaal niet
Gaan nog een aantal leuke weken aanbreken
Wij zijn hier 6 weken aan het verbouwen geweest in ons huis aan de badkamer, alles klaar eindelijk na veel stress etc.
Blijkt er een hoerig lek te zijn waardoor het in de keuken nat wordt (uit het plafond !) Dus alles mag er weer uit
Hoerige sfeer hier nu in huis, ging al niet fijn nu helemaal niet
Juist. En dit soort opmerkingen gaan we dus niet nog een keer maken, want dit slaat helemaal nergens op!mikeee wrote:Klopt, maar die vallen meestal dan ook al onder iQ loze loser sletten toch?TiMOTHYb wrote:Negers ook vaak.
Na dat gebeurd niet.. ja wel veel schade is er al .. badkamer van rond de 10.000 die nu weg kan.. waterschade.. en het ergste stres..Project 141 wrote:ai als het water door het plafond naar beneden komt ben je goed de zak ja
Ben benieuwd wat de gevolgen zijn in huize Postma
-
E
voor hoeveel euro is de badkamer verbouwd?roberttt wrote:jezus gvd klote..
Blijkt er een hoerig lek te zijn waardoor het in de keuken nat wordt (uit het plafond !) Dus alles mag er weer uit![]()
![]()
Hoerige sfeer hier nu in huis, ging al niet fijn nu helemaal niet![]()
![]()
![]()
voor 10 000 euro mag je wel wat verwachten.
k kan btw de badkamer goedkoper leveren dan elk ander installlatiebedrijf in nederland.
Ja je mag er wel wat voor verwachten, maar als het ergens gaat lekken.. kan je niets aan doen. .
Helaas moet nu wel de vloer worden opengebroken en alles er weer uit
alles voor niets
Helaas moet nu wel de vloer worden opengebroken en alles er weer uit
alles voor niets
-
E
beetje harder stampen met een goeie set erbij en je hoeft nisk mer geweld te doen. alles kan zo los gaanroberttt wrote:Ja je mag er wel wat voor verwachten, maar als het ergens gaat lekken.. kan je niets aan doen. .
Helaas moet nu wel de vloer worden opengebroken en alles er weer uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alles voor niets
biscuit wrote:beetje harder stampen met een goeie set erbij en je hoeft nisk mer geweld te doen. alles kan zo los gaanroberttt wrote:Ja je mag er wel wat voor verwachten, maar als het ergens gaat lekken.. kan je niets aan doen. .
Helaas moet nu wel de vloer worden opengebroken en alles er weer uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alles voor niets