Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 901, 902, 903, 904, 905, 906, 907 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onderweg naar de uvt, heb om 15.20 een afspraak staan met de projectbegeleidster, gesprek duurt waarschijnlijk maar een kwartiertje/20 minuten. Pfff lekker op je vrije dag..
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 14:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Negers ook vaak. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 15:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Negers ook vaak. :thumbup:

Klopt, maar die vallen meestal dan ook al onder iQ loze loser sletten toch?
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 15:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
TiMOTHYb schreef:
Negers ook vaak. :thumbup:

Klopt, maar die vallen meestal dan ook al onder iQ loze loser sletten toch?

:mad: :mad: :mad:
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 15:23 
 
Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
TiMOTHYb schreef:
Negers ook vaak. :thumbup:

Klopt, maar die vallen meestal dan ook al onder iQ loze loser sletten toch?


Beetje jammer dit :/
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 15:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
mikeee schreef:
TiMOTHYb schreef:
Negers ook vaak. :thumbup:

Klopt, maar die vallen meestal dan ook al onder iQ loze loser sletten toch?


Beetje jammer dit :/

(Wel vaak waar trouwens)
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het wel grappig :$
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
TiMOTHYb schreef:
Negers ook vaak. :thumbup:

Klopt, maar die vallen meestal dan ook al onder iQ loze loser sletten toch?

You racist!
True story though
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 15:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben van Fok! gebanned voor dit soort uitspraken. :D
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 16:02 
 

TiMOTHYb schreef:
Ik ben van Fok! gebanned voor dit soort uitspraken. :D

en dan denk je: FOK! waarom zei ik dat op fok.nl
>.<
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik ben van Fok! gebanned voor dit soort uitspraken. :D

en dan denk je: FOK! waarom zei ik dat op fok.nl
>.<


Fok jou! xd
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 16:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee en ik nog mailen ben zelf een neger dus ik kan het weten. Maar dat vonden ze blijkbaar niet genoeg reden om me te unbannen. Zonde van m'n 25000 posts tellende account wel.
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Nee en ik nog mailen ben zelf een neger dus ik kan het weten. Maar dat vonden ze blijkbaar niet genoeg reden om me te unbannen. Zonde van m'n 25000 posts tellende account wel.


Hoe krijg je die post hoeveelheid voor elkaar jezus :lol:
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
TiMOTHYb schreef:
Nee en ik nog mailen ben zelf een neger dus ik kan het weten. Maar dat vonden ze blijkbaar niet genoeg reden om me te unbannen. Zonde van m'n 25000 posts tellende account wel.


Hoe krijg je die post hoeveelheid voor elkaar jezus :lol:


Waarschijnlijk door overal een domme reactie op te geven, zoals dat gaat op FOK.
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 16:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

In 3 jaar ofzo hè, maar ik heb op FOK! wel ontzettend veel opgestoken over van alles en nog wat. Daarnaast veel geslowchat en dergelijke.
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 16:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Frazyr schreef:
mrazura schreef:
TiMOTHYb schreef:
Nee en ik nog mailen ben zelf een neger dus ik kan het weten. Maar dat vonden ze blijkbaar niet genoeg reden om me te unbannen. Zonde van m'n 25000 posts tellende account wel.


Hoe krijg je die post hoeveelheid voor elkaar jezus :lol:


Waarschijnlijk door overal een domme reactie op te geven, zoals dat gaat op het internet.

Klopt.
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 16:59 
 

Zo mijn ouders weer eens ophalen van vakantie...

smam meteen naar gesticht brengen, wil nog wat langer rust... *die zat me al te grommen aan de telefoon*
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker patat eten vanavond! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 17:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jezus gvd klote..

Wij zijn hier 6 weken aan het verbouwen geweest in ons huis aan de badkamer, alles klaar eindelijk na veel stress etc.

Blijkt er een hoerig lek te zijn waardoor het in de keuken nat wordt (uit het plafond !) Dus alles mag er weer uit :thumbdown: :thumbdown:

Hoerige sfeer hier nu in huis, ging al niet fijn nu helemaal niet :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Gaan nog een aantal leuke weken aanbreken
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
TiMOTHYb schreef:
Negers ook vaak. :thumbup:

Klopt, maar die vallen meestal dan ook al onder iQ loze loser sletten toch?

Juist. En dit soort opmerkingen gaan we dus niet nog een keer maken, want dit slaat helemaal nergens op!
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 18:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
ai als het water door het plafond naar beneden komt ben je goed de zak ja :/

Na dat gebeurd niet.. ja wel veel schade is er al .. badkamer van rond de 10.000 die nu weg kan.. waterschade.. en het ergste stres..

Ben benieuwd wat de gevolgen zijn in huize Postma
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 18:17 
 

roberttt schreef:
jezus gvd klote..

Wij zijn hier 6 weken aan het verbouwen geweest in ons huis aan de badkamer, alles klaar eindelijk na veel stress etc.

Blijkt er een hoerig lek te zijn waardoor het in de keuken nat wordt (uit het plafond !) Dus alles mag er weer uit :thumbdown: :thumbdown:

Hoerige sfeer hier nu in huis, ging al niet fijn nu helemaal niet :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Gaan nog een aantal leuke weken aanbreken

voor hoeveel euro is de badkamer verbouwd?
voor 10 000 euro mag je wel wat verwachten.
k kan btw de badkamer goedkoper leveren dan elk ander installlatiebedrijf in nederland.
:thumbup:
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 18:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja je mag er wel wat voor verwachten, maar als het ergens gaat lekken.. kan je niets aan doen. .

Helaas moet nu wel de vloer worden opengebroken en alles er weer uit :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

alles voor niets :x
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 18:22 
 

roberttt schreef:
Ja je mag er wel wat voor verwachten, maar als het ergens gaat lekken.. kan je niets aan doen. .

Helaas moet nu wel de vloer worden opengebroken en alles er weer uit :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

alles voor niets :x

beetje harder stampen met een goeie set erbij en je hoeft nisk mer geweld te doen. alles kan zo los gaan xd
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 18:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
roberttt schreef:
Ja je mag er wel wat voor verwachten, maar als het ergens gaat lekken.. kan je niets aan doen. .

Helaas moet nu wel de vloer worden opengebroken en alles er weer uit :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

alles voor niets :x

beetje harder stampen met een goeie set erbij en je hoeft nisk mer geweld te doen. alles kan zo los gaan xd



>.<
Vorige  1 ... 901, 902, 903, 904, 905, 906, 907 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic