Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 900, 901, 902, 903, 904, 905, 906 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Steffnov schreef:
Project 141 schreef:
Comedy Central staat toch wel bovenaan hoor, Family Guy, Married With Children, South Park, verzameling kutshows... Die shit komt gewoon 2x per dag zelfde aflevering :/

Precies. En het mooiste is, elke avond staat het er ook bij mij op, dus ze komen er nog mee weg ook xd

Ze gaan er ook niet vanuit dat een persoon meer dan 18 uur p/dag naar de tv kijkt, lijkt mij

*kijkt om 11 uur 's avonds*
*kijkt om 2 uur 's nachts (don't ask) zelfde ep*
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 11:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oké bij ons niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
huh? xd Zijn we het nou eens dat het er voor 3 uur niet is of niet? xd

Waarschijnlijk staat het er bij hem dan nog niet op (ofzo...)


Bij mij ook niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 11:41 
 

roberttt schreef:
uhmm wel? =/

na 3 uur ja das nog steeds middags...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 11:42 
 

Project 141 schreef:
Geen CC voor 15.00

dat klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 11:45 
 

Solutio Design
m.solutiodesign.nl
Laat vooral even een berichtje achter! Of heb je toevallig interesse in de diensten van Solutio Design of als freelance multimedia designer. Aarzel niet en neem gerust contact op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Solutio Design
m.solutiodesign.nl
Laat vooral even een berichtje achter! Of heb je toevallig interesse in de diensten van Solutio Design of als freelance multimedia designer. Aarzel niet en neem gerust contact op!

Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 11:50 
 

oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MODS, RECLAME, MAG HIER NIET

*insert nog meer van dat soort NSB moves*
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Huh ik snap er niks meer van xd Geen CC voor 15.00, ja of nee?

Wel. Comedy Central Family ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Project 141 schreef:
Huh ik snap er niks meer van xd Geen CC voor 15.00, ja of nee?

Wel. Comedy Central Family ^^

Nee, daar word je vrolijk van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 11:55 
 

Steffnov schreef:
Chukkels schreef:
Project 141 schreef:
Huh ik snap er niks meer van xd Geen CC voor 15.00, ja of nee?

Wel. Comedy Central Family ^^

Nee, daar word je vrolijk van...

nee, ik niet.
in tegendeel. verdrietig zelfs



:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Wanneer worden de winnaars van de Alpine winactie bekend gemaakt? I wanna know :(


Kan niet meer lang duren aangezien inschrijven van the viper album tot 2 oktober kon en die van alpine tot 7 oktober :)

The Viper album heb ik binnen trouwens :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Wanneer worden de winnaars van de Alpine winactie bekend gemaakt? I wanna know :(


ik heb al bericht gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
The Anim0l schreef:
Project 141 schreef:
Wanneer worden de winnaars van de Alpine winactie bekend gemaakt? I wanna know :(


ik heb al bericht gehad


:cry:

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
U Trollin' ?


U Hatin' ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
The Anim0l schreef:
Project 141 schreef:
U Trollin' ?


U Hatin' ?


Ya

U Mad?



No :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 13:16 
 

Project 141 schreef:
The Anim0l schreef:
Project 141 schreef:
U Trollin' ?


U Hatin' ?


Ya

U Mad?


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat klopt gewoon niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 13:28 
 

tommetjeuh schreef:
dat klopt gewoon niet..


Boeiend


2e dag thuiszitten ivm verkoudheid, verveling heerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
tommetjeuh schreef:
dat klopt gewoon niet..


ik vroeg me ook al af wat de challenge was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan nog steeds niet mijn ping sletjes pingen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Haha en what about je whatsappsletjes?


Die zijn er niet, alle sletjes hebben een blackbery.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Project 141 schreef:
Haha en what about je whatsappsletjes?


Die zijn er niet, alle sletjes hebben een blackbery.

Niet alleen de sletten hoor, alle wannebe's/sletten/mode popjes/fan boys/girls/losers/iQ loze (En denk dat er nog wel meer valt te bedenken) :innocent:

Edit: Oh lees net de quote pas :P
Vorige  1 ... 900, 901, 902, 903, 904, 905, 906 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic