Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 899, 900, 901, 902, 903, 904, 905 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 01:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ben nu nog in het mooie hoogeveen gelukkig. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 01:27 
 

Ik eindhoven-valkenswaard-eindhoven

vannacht laatste avond alleen thuis.. morgen komen ouders weer terug van 5 dagen salou..
Tis maar goed dat mijn moeder der mini-naaimachine mee had genomen.. Werd er tenminste nog IETS genaait op vakantie
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 01:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net terug van een schachtenverkoop, weer veel vrouwelijk vlees voorbij zien komen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 03:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
mrazura schreef:
36. Je wordt steeds meer een vrouw
50. Je zusje zelfs is nog mannelijker dan jij

:worship:

@30mg hierboven: knap dat je van 30 al niks meer voelt dan :P

ik zou een tijdje terug van 30 ook niks gevoeld hebben hoor...toen gooide ik 180 ofzo naar binnen...
ma nu voel ik denk van 10 al iets :')
sinds defqon geen snoep meer op
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 08:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gooooeiemorgen hardtraxx.. Lekker, eerste 2 uur gym waar ik toch niet mee aan mag doen door gekneusde kaak.
FML
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 09:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Gooooeiemorgen hardtraxx.. Lekker, eerste 2 uur gym waar ik toch niet mee aan mag doen door gekneusde kaak.
FML


Te hard kaakschaatsen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 09:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Verplichte training op school straks... 1,5 uur op hout slapen ipv in m'n bed :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 09:31 
 

Mol schreef:
Verplichte training op school straks... 1,5 uur op hout slapen ipv in m'n bed :sleep:

beter als niks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 09:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

School, werk, slaap, school, feest, slaap, brak, school, werk.

De rest van de week kort samengevat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 10:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
School, stad, werk, slaap, school, bert visser, slaap, fitness, werk, feesten.

De rest van de week kort samengevat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Vrije dag, slaap, school, bier, slaap, werk, producen, op stap.

De rest van de week kort samengevat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 10:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
D-Nemacyst schreef:
School, stad, werk, slaap, school, bert visser, slaap, fitness, werk, feesten.

De rest van de week kort samengevat.


Jaloers :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 10:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoorcollege :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

werken zodalijk :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 10:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goeiemorgen, had om 8 uur wakker moeten zijn. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
bert visser

Welke show? Eerder bij Stoffe Jongens en Afijn geweest, geniaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 10:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Wat zegt de ene BB-gebruiker tegen de andere?.. NIKS

Die grap staat ook al 50 keer op dit forum :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 11:00 
 

vndaag eindelijk me loon -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 11:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Project 141 schreef:
Wat zegt de ene BB-gebruiker tegen de andere?.. NIKS

Die grap staat ook al 50 keer op dit forum :P

Of uberhaupt op het internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ik hou van herhaling -.-

Comedy Central kijker dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 11:05 
 

Goeie smorges, lekker Windows Server 2008 in Virtual Box importeren :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 11:08 
 

Steffnov schreef:
Project 141 schreef:
Ik hou van herhaling -.-

Comedy Central kijker dus

Ongeveer elke TV zender is een grote herhaling :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Comedy Central staat toch wel bovenaan hoor, Family Guy, Married With Children, South Park, verzameling kutshows... Die shit komt gewoon 2x per dag zelfde aflevering :/

Precies. En het mooiste is, elke avond staat het er ook bij mij op, dus ze komen er nog mee weg ook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 11:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Project 141 schreef:
Comedy Central staat toch wel bovenaan hoor, Family Guy, Married With Children, South Park, verzameling kutshows... Die shit komt gewoon 2x per dag zelfde aflevering :/

Precies. En het mooiste is, elke avond staat het er ook bij mij op, dus ze komen er nog mee weg ook xd

Ze gaan er ook niet vanuit dat een persoon meer dan 18 uur p/dag naar de tv kijkt, lijkt mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 11:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

uhmm wel? =/
Vorige  1 ... 899, 900, 901, 902, 903, 904, 905 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic