Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 898, 899, 900, 901, 902, 903, 904 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 22:53 
 

Ruubiie schreef:
stefaneke schreef:
oei, fendt's!


jij krijgt een stijve tampeloerus van dikke wielen?


Nee, maar ik rijd af en toe wel eens in tractors, en Fendt's hebben vario transmissie waardoor je niet hoeft te schakelen en dat rijd wel fijn ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 22:57 
 

Fendt, New Holland, Kubota, John Deere, Massey Ferguson been there done that :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 23:00 
 

O, nederland verloren? Wist niet eens dat ze moesten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 23:06 
 

Wat zegt de ene blackberry gebruiker tegen de andere? niks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 23:06 
 

stefaneke schreef:
Wat zegt de ene blackberry gebruiker tegen de andere? niks!

Niks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 23:08 
 

Banaanslak schreef:
stefaneke schreef:
Wat zegt de ene blackberry gebruiker tegen de andere? niks!

Niks?


juist
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 23:09 
 

stefaneke schreef:
Wat zegt de ene blackberry gebruiker tegen de andere? niks!

JIJ BENT ZIEK
JE BENT ZIEK
JIJ BENT ZIEK

JE BENT ZIEK, DUS WEES NU OOK HEEL EVEN ZIEK
GA EINDELIJK EENS EEN KEER DOOD!

DOOD!!

mocht je het niet begrijpen, klik hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 23:13 
 

Haha, ik zit al de hele dag binnenshuis vanwege een goede verkoudheid. Opgelopen omdat ik afgelopen zaterdag iets van 30mg x heb weggesnoept en niet door had dat het buiten zo koud was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Haha, ik zit al de hele dag binnenshuis vanwege een goede verkoudheid. Opgelopen omdat ik afgelopen zaterdag iets van 30mg x heb weggesnoept en niet door had dat het buiten zo koud was :P

30mg? doe maar ruig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://pastebin.com/39C2UsxK :lol: Geniaal wat mensen daar achterlaten.

50 redenen waarom mannen geen Skinny Jeans moeten dragen

1. Je ziet eruit als een homo
2. Je loopt ontzettend voor aap
3. Het laat zien dat je klein geschapen bent
4. Je bent geen echte man
5. Je kunt niet wegrennen voor popo
6. als je grote voeten lijk je op een clown
7. Je kunt amper bewegen
8. Je lijkt op een wijf
9. Hiphoppers lachen je uit
10. Badboy taya gaat je slaan
11. SerrioBaaz wilt op je vuren
12. Royce da 59 haat je broek
13. Je kunt niet soepel bewegen
14. Je moet iedere ochtend spartelen als een wijf
15. Chicks hebben hun broek eerder uit dan jij
16. Zweet
17. Je lijkt op een lil wayne wannabe
18. Je wordt vergeleken met soulja boy
19. Bij grote moves scheur je uit je jeans
20. Gikkels vind je belachelijk
21. Als de hype voorbij heb je te kleine broeken
22. Je wordt lastig gevallen door travestieten en fags
23. Bij sollicitaties gaan ze je niet serieus nemen
24. Het ziet er echt lelijk uit
25. Je verneukt het beeld van "hip hop"
26. De kids denken dat ze die shit ook kunnen rocken
27. Je moeder huilt erom
28. Je Oma moet kotsen
29. Je riem is overbodig
30. Ik zie je bjorn borg boxer
31. Je krijgt een verknipt zelfbeeld
32. Echte vrouwen vinden je net een chick
33. Je dignity neemt af
34. Er komen hele anti dresscodes tegen skinny jeans waardoor je niet naar die party kan. 35. Je moet een tas hebben voor je sleutels etc
36. Je wordt steeds meer een vrouw
37. motoragenten willen je voor op het stuur
38. Je krijgt gratis entree bij gay bars
39. Je wordt aangesproken bij de gayparade
40. Je wordt in elkaar geslagen door kerkaanhangers
41. Je moet lopen als een debiel
42. Je wordt impotent
43. Je begint steeds gevoeliger te worden voor hypes
44. Het bewijst dat je niet zelf kan nadenken
45. Je reputatie gaat kapot
46. Gothicmeisjes vinden je schattig
47. De buitenkant verraad je lage IQ
48. Je ballen gaan bloeden
49. Skateboarden is onhandig
50. Je zusje zelfs is nog mannelijker dan jij
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 23:26 
 

livinforthemusic schreef:
30mg? doe maar ruig xd


Ik had nog een heel klein stukje over nadat ik de rest aan een maat had meegegeven. Het was ongeveer 1/6e groene olifant. Ik dacht ach dan neem ik dat meer heb ik niet meer van die troep thuis liggen. Ik ging er wel heel erg lekker op. Muziek wat aangenamer, maar voor de rest nergens last van. Nouja, behalve dan het niet voel van kou :$.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 23:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
livinforthemusic schreef:
30mg? doe maar ruig xd


Ik had nog een heel klein stukje over nadat ik de rest aan een maat had meegegeven. Het was ongeveer 1/6e groene olifant. Ik dacht ach dan neem ik dat meer heb ik niet meer van die troep thuis liggen. Ik ging er wel heel erg lekker op. Muziek wat aangenamer, maar voor de rest nergens last van. Nouja, behalve dan het niet voel van kou :$.

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 23:34 
 

mrazura schreef:
36. Je wordt steeds meer een vrouw
50. Je zusje zelfs is nog mannelijker dan jij

:worship:

@30mg hierboven: knap dat je van 30 al niks meer voelt dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 23:37 
 

Thanks for the support Roberttt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XTC troep noemen... :")
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 23:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Thanks for the support Roberttt

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga eens pitten, morgen een ellenlange dag in Amsterdam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 23:49 
 

Chukkels schreef:
XTC troep noemen... :")


Dan niet :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 23:57 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Chukkels schreef:
XTC troep noemen... :")


Dan niet :oh:


Je gaat toch geen troep eten :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 00:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
stefaneke schreef:
Chukkels schreef:
XTC troep noemen... :")


Dan niet :oh:


Je gaat toch geen troep eten :list:


nee inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 00:01 
 

Dan zit er een steekje bij je los..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ik ga eens pitten, morgen een ellenlange dag in Amsterdam.


Wat heb jij een kutdag dan dat je daar bent :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 00:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
El Mare schreef:
Ik ga eens pitten, morgen een ellenlange dag in Amsterdam.


Wat heb jij een kutdag dan dat je daar bent :D

ik in Sneek :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 00:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
mrazura schreef:
El Mare schreef:
Ik ga eens pitten, morgen een ellenlange dag in Amsterdam.


Wat heb jij een kutdag dan dat je daar bent :D

ik in Sneek :o


ik in Leeuwarden :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
roberttt schreef:
ik in Sneek :o


ik in Leeuwarden :o

Dan hebben jullie inderdaad kutdagen...
Vorige  1 ... 898, 899, 900, 901, 902, 903, 904 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic