Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 897, 898, 899, 900, 901, 902, 903 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

België opeens 2-0 op achterstand :cry: En onterecht eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
België opeens 2-0 op achterstand :cry: En onterecht eigenlijk

Maar wat een goede 2e goal zeg...hopen dat Turkije niet wint, is België door bij een gelijkspel van de Turken eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
nielstil schreef:
België opeens 2-0 op achterstand :cry: En onterecht eigenlijk

Maar wat een goede 2e goal zeg...hopen dat Turkije niet wint, is België door bij een gelijkspel van de Turken eigenlijk?

Dan gaan ze door ja :) Maar denk wel dat de Turken gaan winnen... Helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Steffnov schreef:
nielstil schreef:
België opeens 2-0 op achterstand :cry: En onterecht eigenlijk

Maar wat een goede 2e goal zeg...hopen dat Turkije niet wint, is België door bij een gelijkspel van de Turken eigenlijk?

Dan gaan ze door ja :) Maar denk wel dat de Turken gaan winnen... Helaas


Belgium 9 4 3 2 20 12 +8 15
Turkey 9 4 2 3 12 11 +1 14

1. Higher number of points obtained in the group matches played among the teams in question
2. Superior goal difference from the group matches played among the teams in question

Turkey 3-2 Belgium
Belgium 1-1 Turkey

Onderling resultaat dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 19:41 
 

livinforthemusic schreef:
Headhunterz: As a kid I could only dream of this. My own batmobile. http://t.co/bzUJNcog

What Da Fuq?! :drool:

das gewoon een leasebakkie. ondanks de meevaller bij de belasting heeft ie m gewoon geleased
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
livinforthemusic schreef:
Headhunterz: As a kid I could only dream of this. My own batmobile. http://t.co/bzUJNcog

What Da Fuq?! :drool:

das gewoon een leasebakkie. ondanks de meevaller bij de belasting heeft ie m gewoon geleased

ah oke...denk al...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 19:50 
 
Artiest

Boeiend, leasen betekend alsnog dat die gast gewoon aardig wat geld in de maand opzij kan zetten. Leasen is niet goedkoop ofzo.
Overigens niet mijn soort auto, super lelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De X6 is inderdaad een belachelijk lelijke auto...uitvoering is zeker nice, maar het blijft een opgepoetste drol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 20:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Aardige goal van die zweden
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Belgen liggen er dus uit, jammer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 21:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

belgen eruit!! geweldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb een PS3, sinds GTA IV uit is. Jaar of 4 (?) ongeveer. De laatste keer dat ik een spel ervoor kocht was een jaar geleden. Mafia 2. Na een week spelen kwam ik erachter dat het echt een in elkaar geflanst kutspel was, dus weg ermee. Een half jaar later heb ik nog even opnieuw GTA IV uitgespeeld binnen een paar weken en dat was het. Laatst dus Fifa 12 gekocht. Kom ik thuis, wat denkte, BLU RAY SPELER KAPOT :evil:

De moraal van dit verhaal: als er een God is, is hij een vieze gore kuthond die ervan houdt mensen te naaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2-2 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
2-2 xd


en 3-2! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

België eruit, jammer! Ze hebben best een leuk elftal. Kom op NL! Laat die Zweden je niet opfokken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed nieuws: Denemarken staat 2-0 voor. Dat zou betekenen: GEEN Portugal op het EK. Later Ronaldo! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Goed nieuws: Denemarken staat 2-0 voor. Dat zou betekenen: GEEN Portugal op het EK. Later Ronaldo! :yay:

Dat zou wel heel fijn zijn inderdaad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Goed nieuws: Denemarken staat 2-0 voor. Dat zou betekenen: GEEN Portugal op het EK. Later Ronaldo! :yay:

Jawel hoor. Die spelen gewoon play-offs...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

goedenavond hardtraaaaaaaaaaaxx!!!!!!!!! :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 22:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Toen Wernbloom er in kwam voor Toivonen werd het wel erg verdedigend zeg, sjeees. Toch wel leuk dat Zweden naar het EK gaat, leuke ploeg, leuk publiek ( :P )!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 22:17 
 


Instant Classic
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 22:29 
 

oei, fendts!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
oei, fendt's!


jij krijgt een stijve tampeloerus van dikke wielen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 22:47 
 

Almighty schreef:

Instant Classic

:lol:
Vorige  1 ... 897, 898, 899, 900, 901, 902, 903 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic