text-based spel met een beetje actionscript er in gefrommeld?wrote:kan jij er een vinden?wrote:Download er eentje die je aanpast?
juist.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
wat is HT + dumpert toch lekker om weer ff alle zorgen te vergeten 
nu ff gamen om echt even alles kwijt te raken
nu ff gamen om echt even alles kwijt te raken
moet jij nu niet in een engelse pub zitten?

-
A
Goeiemorgen 
wie kan mij helpen?
hoe kan het dat tijdens het afspelen van youtube filmpjes hij de hele tijd blijft laden?
en dat je zo dus hele tijd of op pauze moet drukken of tot hij weer een deeltje gebufferd heeft..
hoe kan het dat tijdens het afspelen van youtube filmpjes hij de hele tijd blijft laden?
en dat je zo dus hele tijd of op pauze moet drukken of tot hij weer een deeltje gebufferd heeft..
zo, weer wat extra uurtjes meegepakt 
kan het geld iig goed gebruiken
kan het geld iig goed gebruiken
kut internet aansluitingwrote:wie kan mij helpen?
Sneller internet nemenwrote:wie kan mij helpen?
Pfff, ik ben net even 2,5 uur ge-brainwashed door me pa. Moest een nieuwe IQ-test op een aantal proefpersonen loslaten om de norm vast te kunnen stellen. Ik heb me echt nog nooit zo dom gevoeld...
haha wadan? hij had een uber hoog IQ?wrote:Sneller internet nemenwrote:wie kan mij helpen?
en dat je zo dus hele tijd of op pauze moet drukken of tot hij weer een deeltje gebufferd heeft..![]()
Pfff, ik ben net even 2,5 uur ge-brainwashed door me pa. Moest een nieuwe IQ-test op een aantal proefpersonen loslaten om de norm vast te kunnen stellen. Ik heb me echt nog nooit zo dom gevoeld...
ja maar hij heeft het altijd goed gedaanwrote:kut internet aansluitingwrote:wie kan mij helpen?
en ik heb uitstekende verbinding..
-
G
bij sommige filmpjes heb ik dat ook, dag daarna doet ie et wel weer goed meestalwrote:ja maar hij heeft het altijd goed gedaanwrote:kut internet aansluitingwrote:wie kan mij helpen?
en dat je zo dus hele tijd of op pauze moet drukken of tot hij weer een deeltje gebufferd heeft..![]()
en ik heb uitstekende verbinding..
of paar keer F5 en
of CTRL F5
Neee nee nee, HIJ moest de test bij mij afnemen (o.a.) om de norm vast te kunnen stellen. Leek wel of ik weer op de basisschool zat en de cito aan het invullen was, maar dan moeilijker! Ben gesloopt!wrote:haha wadan? hij had een uber hoog IQ?wrote:Sneller internet nemenwrote:wie kan mij helpen?
Yeeej, laatste voorbereidingen doen voor mijn Engelse presentatie: over het bedrijf Q-Dance. 
tot maandag ben een weekend skieen met school 
Altijd leuk om vroeg op te staan en dat de treinen dan niet rijden. Aanrijding met een persoon
Spring ergens anders voor ofzo.
moguh
ff naar school tot 1 en dan weekeeeeeeeeeend 
hier anderhalf uur school plus presentatie en dan weekend!wrote:moguhff naar school tot 1 en dan weekeeeeeeeeeend
Hier nog 2 volle dagen werkenwrote:hier anderhalf uur school plus presentatie en dan weekend!wrote:moguhff naar school tot 1 en dan weekeeeeeeeeeend
ja hier ookwrote:Hier nog 2 volle dagen werkenwrote:hier anderhalf uur school plus presentatie en dan weekend!wrote:moguhff naar school tot 1 en dan weekeeeeeeeeeend
Vandaag pas weer om kwart voor 3 les,
ga nu maar eens een keer sporten dan. Alweer erg lang geleden
.
ga nu maar eens een keer sporten dan. Alweer erg lang geleden