Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 896, 897, 898, 899, 900, 901, 902 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 12:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat heerlijk zeg zo'n iPad als je nog even een uurtje wil snoozen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 13:12 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Wat heerlijk zeg zo'n iPad als je nog even een uurtje wil snoozen..


HUh? xd Ik zie geen verband :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 14:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als ik nog even een uurtje in bed blijf liggen met dat ding op m'n kussen. Echt een heerlijk speeltje, ben alleen benieuwd hoelang je daar mee bezig blijft.. Gaat wel vervelen natuurlijk na een tijdje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 14:52 
 

TiMOTHYb schreef:
Als ik nog even een uurtje in bed blijf liggen met dat ding op m'n kussen. Echt een heerlijk speeltje, ben alleen benieuwd hoelang je daar mee bezig blijft.. Gaat wel vervelen natuurlijk na een tijdje.

Daaaaaaaaar moet een piemol in!
Daar moet een piemol in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Als ik nog even een uurtje in bed blijf liggen met dat ding op m'n kussen. Echt een heerlijk speeltje, ben alleen benieuwd hoelang je daar mee bezig blijft.. Gaat wel vervelen natuurlijk na een tijdje.



moet je m vastklikken of heeft ie zuignappen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Als ik nog even een uurtje in bed blijf liggen met dat ding op m'n kussen. Echt een heerlijk speeltje, ben alleen benieuwd hoelang je daar mee bezig blijft.. Gaat wel vervelen natuurlijk na een tijdje.


Snoozen is bij mij gewoon weer lekker m'n ogen dicht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 15:30 
 

ah, zo heerlijk hoe iedereen zijn/haar BB in de verdomdheid wenst...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
robkuh1990 schreef:
ah, zo heerlijk hoe iedereen zijn/haar BB in de verdomdheid wenst...

+1, Hopelijk is dit beetje een eye-opener voor al die verslaafde bitchezz


was een heerlijk rustig dagje op facebook gister :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 15:57 
 

Project 141 schreef:
Ruubiie schreef:
Project 141 schreef:
Maximumleeftijd is gedaald naar 11. Lijkt wel zo'n krijsend 'ik neuk je moeder' kind op Xbox Live >.<



En nu moet biscuit in actie komen!


Je kunt hier ook niks meer over leeftijd zeggen zonder dat biscuit erin betrokken wordt >.<

Dat is voor sommigen zeer moeilijk ja.

ik besluit ervoor dat diegene die t zeggen gewoon een waarschuwing krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 16:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja lekker naar een ander kijken biscuit, misschien moet je zelf eens ophouden met al die vieze minderjarigen grapjes, want als wij er niks over mogen zeggen mag jij het al helemaal niet, wij zeggen toch ook niet: Voor elke vieze opmerking die biscuit maakt moet ie een waarschuwing krijgen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 16:15 
 

dat is prima.

afgesproken...



ik ga even auto voltanken anders kom ik morgen niet naar school.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 16:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
dat is prima.

afgesproken...



ik ga even auto voltanken anders kom ik morgen niet naar school.


Geen jonge meisjes oppikken bij de basisschool he!
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 16:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Het was geen voorstel hoor dus we hebben ook geen afspraak, die grappen zijn gewoon te leuk xd

pepepe schreef:
biscuit schreef:
dat is prima.

afgesproken...



ik ga even auto voltanken anders kom ik morgen niet naar school.


Geen jonge meisjes oppikken bij de basisschool he!
Afbeelding


Dit bedoel ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 16:26 
 

pepepe schreef:
biscuit schreef:
dat is prima.

afgesproken...



ik ga even auto voltanken anders kom ik morgen niet naar school.


Geen jonge meisjes oppikken bij de basisschool he!
Afbeelding



ik kap er toch mee met die minderjarige grapjes?
dan hoef je t toch niet uit te lokken??

dom...... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 16:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
pepepe schreef:
biscuit schreef:
dat is prima.

afgesproken...



ik ga even auto voltanken anders kom ik morgen niet naar school.


Geen jonge meisjes oppikken bij de basisschool he!
Afbeelding



ik kap er toch mee met die minderjarige grapjes?
dan hoef je t toch niet uit te lokken??

dom...... -.-


Of jij minderjarige grapjes maakt, zal mij een worst wezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 16:32 
 

Studiekeuze gemaakt..
mezelf uitgeschreven voor Communicatie Creatief en nu verder met Communicatie Management.

Is toch net iets minder zweverig dan heel dat creatieve gezeik
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
pepepe schreef:
biscuit schreef:
dat is prima.

afgesproken...



ik ga even auto voltanken anders kom ik morgen niet naar school.


Geen jonge meisjes oppikken bij de basisschool he!
Afbeelding



ik kap er toch mee met die minderjarige grapjes?
dan hoef je t toch niet uit te lokken??

dom...... -.-

Die 'grapjes' waren toch altijd al kansloos en totaal niet grappig, dus fijn dat je er mee stopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 17:00 
 

Mijn zusje van 10 kon er anders om lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Wat denk je, dat ze nu gewoon de rest van het jaar niets uit gaan brengen? Jij het die verklaring ook gezien, ze wisten zelf ook wel dat het gewoon belachelijk was geworden, die verklaring ging nergens over xD


Wat zei ik?
Releasedate Amnesys - Back 2 Zero
13-02-2012 >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
09 Lol At Self Proclaimed Hikimory Faggots 0:01
10 Lol At Self Proclaimed Nihilists Who Have Myspace 0:01
11 Lol At You 0:01
12 Lol At My Spelling 0:02
13 Lol At Me 0:01
14 Lol At Your Dead Grandad 0:01
15 Lol At Children Who Get Raped 0:01
16 Lol At Children Who Get Abused 0:01
17 Lol At White People 0:01
18 Lol At Black People 0:01
19 Lol At This 0:01
20 Lol At Children Who Get Abandoned

xd

Heb beide albums gedownload, ongeveer wat je ervan verwacht, lag in een dikke lachstuip xd binnenkort de titels te ziek in mijn msn status, benieuwd naar de reacties xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 17:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Fucking geniale aflevering nu van Family Guy :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 17:53 
 

ugh.... tijd voor spareribs... ze hadden geen kapsalon
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 17:55 
 

robkuh1990 schreef:
ugh.... tijd voor spareribs... ze hadden geen kapsalon

Wat een drama zeg poe poe nou heee
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

alsof spare ribs slechter zijn dan kapsalon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz: As a kid I could only dream of this. My own batmobile. http://t.co/bzUJNcog

What Da Fuq?! :drool:
Vorige  1 ... 896, 897, 898, 899, 900, 901, 902 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic