Wat heerlijk zeg zo'n iPad als je nog even een uurtje wil snoozen..
HUh?TiMOTHYb wrote:Wat heerlijk zeg zo'n iPad als je nog even een uurtje wil snoozen..
HUh?TiMOTHYb wrote:Wat heerlijk zeg zo'n iPad als je nog even een uurtje wil snoozen..
Daaaaaaaaar moet een piemol in!TiMOTHYb wrote:Als ik nog even een uurtje in bed blijf liggen met dat ding op m'n kussen. Echt een heerlijk speeltje, ben alleen benieuwd hoelang je daar mee bezig blijft.. Gaat wel vervelen natuurlijk na een tijdje.
TiMOTHYb wrote:Als ik nog even een uurtje in bed blijf liggen met dat ding op m'n kussen. Echt een heerlijk speeltje, ben alleen benieuwd hoelang je daar mee bezig blijft.. Gaat wel vervelen natuurlijk na een tijdje.
Snoozen is bij mij gewoon weer lekker m'n ogen dichtTiMOTHYb wrote:Als ik nog even een uurtje in bed blijf liggen met dat ding op m'n kussen. Echt een heerlijk speeltje, ben alleen benieuwd hoelang je daar mee bezig blijft.. Gaat wel vervelen natuurlijk na een tijdje.
was een heerlijk rustig dagje op facebook gisterProject 141 wrote:+1, Hopelijk is dit beetje een eye-opener voor al die verslaafde bitchezzrobkuh1990 wrote:ah, zo heerlijk hoe iedereen zijn/haar BB in de verdomdheid wenst...
Dat is voor sommigen zeer moeilijk ja.Project 141 wrote:Je kunt hier ook niks meer over leeftijd zeggen zonder dat biscuit erin betrokken wordtRuubiie wrote:Project 141 wrote:Maximumleeftijd is gedaald naar 11. Lijkt wel zo'n krijsend 'ik neuk je moeder' kind op Xbox Live
En nu moet biscuit in actie komen!
Geen jonge meisjes oppikken bij de basisschool he!biscuit wrote:dat is prima.
afgesproken...
ik ga even auto voltanken anders kom ik morgen niet naar school.

Dit bedoel ikpepepe wrote:Geen jonge meisjes oppikken bij de basisschool he!biscuit wrote:dat is prima.
afgesproken...
pepepe wrote:Geen jonge meisjes oppikken bij de basisschool he!biscuit wrote:dat is prima.
afgesproken...
Of jij minderjarige grapjes maakt, zal mij een worst wezen.biscuit wrote:pepepe wrote:Geen jonge meisjes oppikken bij de basisschool he!biscuit wrote:dat is prima.
afgesproken...
ik kap er toch mee met die minderjarige grapjes?
dan hoef je t toch niet uit te lokken??
dom......
Die 'grapjes' waren toch altijd al kansloos en totaal niet grappig, dus fijn dat je er mee stopt.biscuit wrote:pepepe wrote:Geen jonge meisjes oppikken bij de basisschool he!biscuit wrote:dat is prima.
afgesproken...
ik kap er toch mee met die minderjarige grapjes?
dan hoef je t toch niet uit te lokken??
dom......
Wat zei ik?Steffnov wrote: Wat denk je, dat ze nu gewoon de rest van het jaar niets uit gaan brengen? Jij het die verklaring ook gezien, ze wisten zelf ook wel dat het gewoon belachelijk was geworden, die verklaring ging nergens over xD
Heb beide albums gedownload, ongeveer wat je ervan verwacht, lag in een dikke lachstuipstefaneke wrote:09 Lol At Self Proclaimed Hikimory Faggots 0:01
10 Lol At Self Proclaimed Nihilists Who Have Myspace 0:01
11 Lol At You 0:01
12 Lol At My Spelling 0:02
13 Lol At Me 0:01
14 Lol At Your Dead Grandad 0:01
15 Lol At Children Who Get Raped 0:01
16 Lol At Children Who Get Abused 0:01
17 Lol At White People 0:01
18 Lol At Black People 0:01
19 Lol At This 0:01
20 Lol At Children Who Get Abandoned
Wat een drama zeg poe poe nou heeerobkuh1990 wrote:ugh.... tijd voor spareribs... ze hadden geen kapsalon