Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 895, 896, 897, 898, 899, 900, 901 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 00:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Project 141 schreef:
wootum schreef:
Die FearFMhuppeldepup is wel een stoere boy zeg :lol:


Echt godsgruwelijk irritant, hij is max 13 jaar oud, kan niet anders :/

Wacht maar tot je die leuke PMmetjes van hem krijgt. Feest voor het taalkundige oog.


Laat ons maar lachen :D post ze gerust xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om een kort inzichtje te geven:
Leuke PMetjes als: "jij bent zeker ******lelijk of niet?"
Waar de sterretjes een woord vertergenwoordigen waar ik helemaal niets mee te maken wil hebben, je gokt waarschijnlijk al waar het op uitkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 00:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Om een kort inzichtje te geven:
Leuke PMetjes als: "jij bent zeker ******lelijk of niet?"
Waar de sterretjes een woord vertergenwoordigen waar ik helemaal niets mee te maken wil hebben, je gokt waarschijnlijk al waar het op uitkomt.


Pff meen je toch niet.. :thumbdown: Dan vraag je toch af, waar gaat het heen met de jeugd.

Ik zou zeggen ip tracer en neerhalen :p (it gericht dan, hacken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Maximumleeftijd is gedaald naar 11. Lijkt wel zo'n krijsend 'ik neuk je moeder' kind op Xbox Live >.<



En nu moet biscuit in actie komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 00:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ruubiie schreef:
Project 141 schreef:
Maximumleeftijd is gedaald naar 11. Lijkt wel zo'n krijsend 'ik neuk je moeder' kind op Xbox Live >.<



En nu moet biscuit in actie komen!


Je kunt hier ook niks meer over leeftijd zeggen zonder dat biscuit erin betrokken wordt >.<

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Mensen zoals hij voelen zich gewoon compleet anoniem/untouchable op internet. En waarschijnlijk is het irl ook gewoon een kneusje -.- -.-


Maar goed, share de berichtjes maar, kunnen wij ook ff lachen om de triestheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 00:29 
 

hoiiiii
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 02:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe herken je een held? Nou zo:
Met dit soort albums
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 02:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Hoe herken je een held? Nou zo:
Met dit soort albums

O... Keeee.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 02:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Steffnov schreef:
Hoe herken je een held? Nou zo:
Met dit soort albums

O... Keeee.....

Precies :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 07:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goeiemorgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 08:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moghe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 09:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook weer wakker van een slecht slapende nacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 09:24 
 

meh... we moeten multiplayer flashgames gaan maken -.-
laaaaaaaaaaaaaaame
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 09:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
meh... we moeten multiplayer flashgames gaan maken -.-
laaaaaaaaaaaaaaame


Runescape jonguh, voor de ekte ekte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondag of iig zeer binnekort, ga ik waarschijnlijk beginnen met een project (en dus ook het begin van het leren producen, gelukkig is de producer waar ik mee ga werken al veel verder) de tracknaam hebben we al

TBA Mts. P-Stylez - Nightmare in the Skies
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 10:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben jarig.. joepieee :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pepepe schreef:
Ik ben jarig.. joepieee :clap:


Gefeliciteeeeerd :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 10:53 
 

pepepe schreef:
Ik ben jarig.. joepieee :clap:

Gefeliciteerd gozer :thumbsup: fijne verjaardag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 11:14 
 

pepepe schreef:
Ik ben jarig.. joepieee :clap:

gefeliciteerd beste man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Hoe herken je een held? Nou zo:
Met dit soort albums

:worship:
Hardtraxx Winactie: 5x Lolicore Ruined My Life
Bekend van tracks als:
- Lol These Song Titles Are Gay
- Why Did You Download This Lol
- I Would Amputate My Legs To Be With These Girls
En nog veel meer! Dus stuur een mail naar [email protected] :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lolicore, wtf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 11:51 
 

09 Lol At Self Proclaimed Hikimory Faggots 0:01
10 Lol At Self Proclaimed Nihilists Who Have Myspace 0:01
11 Lol At You 0:01
12 Lol At My Spelling 0:02
13 Lol At Me 0:01
14 Lol At Your Dead Grandad 0:01
15 Lol At Children Who Get Raped 0:01
16 Lol At Children Who Get Abused 0:01
17 Lol At White People 0:01
18 Lol At Black People 0:01
19 Lol At This 0:01
20 Lol At Children Who Get Abandoned

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 11:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
pepepe schreef:
Ik ben jarig.. joepieee :clap:

gefeliciteerd beste man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 12:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu moet ik de tonpraat van mijn vader over typen. Als hij dat moet doen is hij morgen vroeg nog bezig/
Vorige  1 ... 895, 896, 897, 898, 899, 900, 901 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic