hardcoresjors schreef:
Zou je echt denken dat Traxtorm eindelijk heeft ingezien dat die releasedates belachelijk waren?
Ik hoop het wel maar ik reken er niet op!

Ik ga er niet vanuit dat ze gewoon de rest van het jaar niets uitbrengen nee (zeker met de Amnesys releases). Sterker nog...ze hebben de wachttijden met Freaks en DttP al erg verkort vergeleken met al die Mad Dog samplers. Ik denk daadwerkelijk dat ze het licht hebben gezien.
Draidy schreef:
hardcoresjors schreef:
Zou je echt denken dat Traxtorm eindelijk heeft ingezien dat die releasedates belachelijk waren?
Ik hoop het wel maar ik reken er niet op!

Het zou toch ook kunnen dat ze nieuwe tracks niet gelijk uitbrengen maar ook geen previeuws posten.
Inderdaad, er zullen al genoeg tracks klaarzijn (iig Punto Zero en Destroy dus), maaar nu wachten ze gewoon met de previews.