Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 894, 895, 896, 897, 898, 899, 900 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk haast niet dat ze die tijden in gaan korten hoor!
Maar we zien het vanzelf! :D
Hoop in ieder geval snel op previews! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Ik denk haast niet dat ze die tijden in gaan korten hoor!
Maar we zien het vanzelf! :D
Hoop in ieder geval snel op previews! :$

Wat denk je, dat ze nu gewoon de rest van het jaar niets uit gaan brengen? Jij het die verklaring ook gezien, ze wisten zelf ook wel dat het gewoon belachelijk was geworden, die verklaring ging nergens over xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou je echt denken dat Traxtorm eindelijk heeft ingezien dat die releasedates belachelijk waren?
Ik hoop het wel maar ik reken er niet op! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Zou je echt denken dat Traxtorm eindelijk heeft ingezien dat die releasedates belachelijk waren?
Ik hoop het wel maar ik reken er niet op! :P

Het zou toch ook kunnen dat ze nieuwe tracks niet gelijk uitbrengen maar ook geen previeuws posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Zou je echt denken dat Traxtorm eindelijk heeft ingezien dat die releasedates belachelijk waren?
Ik hoop het wel maar ik reken er niet op! :P

Ik ga er niet vanuit dat ze gewoon de rest van het jaar niets uitbrengen nee (zeker met de Amnesys releases). Sterker nog...ze hebben de wachttijden met Freaks en DttP al erg verkort vergeleken met al die Mad Dog samplers. Ik denk daadwerkelijk dat ze het licht hebben gezien.

Draidy schreef:
hardcoresjors schreef:
Zou je echt denken dat Traxtorm eindelijk heeft ingezien dat die releasedates belachelijk waren?
Ik hoop het wel maar ik reken er niet op! :P

Het zou toch ook kunnen dat ze nieuwe tracks niet gelijk uitbrengen maar ook geen previeuws posten.

Inderdaad, er zullen al genoeg tracks klaarzijn (iig Punto Zero en Destroy dus), maaar nu wachten ze gewoon met de previews.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu lekker pitten, morgen nog naar school, dan 2 dagen vrij, dan weer 1 dag school en dan weer weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pitten, nog de hele week school! :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Pitten, nog de hele week school! :yawn:

leer je nog is wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:07 
 

moet dat dan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
moet dat dan? :huh:


Waar vind je anders meisjes van 12?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
biscuit schreef:
moet dat dan? :huh:

Waar vind je anders meisjes van 12?

Bibliotheek. Toen het nog moest
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

And here we go again :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:14 
 

Steffnov schreef:
roberttt schreef:
biscuit schreef:
moet dat dan? :huh:

Waar vind je anders meisjes van 12?

Bibliotheek. Toen het nog moest

BAKKES HOUDEN.



ga fappen over t menu van het lekkere wijven-topic of doe iets zinvols.
ga leren ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:16 
 

biscuit schreef:
ga leren ofzo.

moet dat dan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die FearFMhuppeldepup is wel een stoere boy zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
biscuit schreef:
ga leren ofzo.

moet dat dan? :huh:


Waar vind je anders meisjes van onder 12? (@biscuit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:26 
 

Banaanslak schreef:
biscuit schreef:
ga leren ofzo.

moet dat dan? :huh:

ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Banaanslak schreef:
biscuit schreef:
ga leren ofzo.

moet dat dan? :huh:

ja.


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die punt doet het hem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
die punt doet het hem :D

Nou inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:37 
 

Truste 'traxx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

deze mod gaat ook op één oor liggen. trusten! :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ga ook maar eens slapen, morgen mijn eerste schooldagje van deze week.
Lekker lang weekend gehad, heerlijk :) !

Trusten allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
wootum schreef:
Die FearFMhuppeldepup is wel een stoere boy zeg :lol:


Echt godsgruwelijk irritant, hij is max 13 jaar oud, kan niet anders :/

Wacht maar tot je die leuke PMmetjes van hem krijgt. Feest voor het taalkundige oog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 00:02 
 

Khadber schreef:
Project 141 schreef:
wootum schreef:
Die FearFMhuppeldepup is wel een stoere boy zeg :lol:


Echt godsgruwelijk irritant, hij is max 13 jaar oud, kan niet anders :/

Wacht maar tot je die leuke PMmetjes van hem krijgt. Feest voor het taalkundige oog.

off-topic/het-neem-een-kijkje-in-de-mail-box-van-info-at-hardtraxx-punt-nl-topic-t8828.html :whistle:
Vorige  1 ... 894, 895, 896, 897, 898, 899, 900 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic