Ik denk haast niet dat ze die tijden in gaan korten hoor!
Maar we zien het vanzelf!
Hoop in ieder geval snel op previews!
Maar we zien het vanzelf!
Wat denk je, dat ze nu gewoon de rest van het jaar niets uit gaan brengen? Jij het die verklaring ook gezien, ze wisten zelf ook wel dat het gewoon belachelijk was geworden, die verklaring ging nergens over xDhardcoresjors wrote:Ik denk haast niet dat ze die tijden in gaan korten hoor!
Maar we zien het vanzelf!![]()
Het zou toch ook kunnen dat ze nieuwe tracks niet gelijk uitbrengen maar ook geen previeuws posten.hardcoresjors wrote:Zou je echt denken dat Traxtorm eindelijk heeft ingezien dat die releasedates belachelijk waren?
Ik hoop het wel maar ik reken er niet op!
Ik ga er niet vanuit dat ze gewoon de rest van het jaar niets uitbrengen nee (zeker met de Amnesys releases). Sterker nog...ze hebben de wachttijden met Freaks en DttP al erg verkort vergeleken met al die Mad Dog samplers. Ik denk daadwerkelijk dat ze het licht hebben gezien.hardcoresjors wrote:Zou je echt denken dat Traxtorm eindelijk heeft ingezien dat die releasedates belachelijk waren?
Inderdaad, er zullen al genoeg tracks klaarzijn (iig Punto Zero en Destroy dus), maaar nu wachten ze gewoon met de previews.Draidy wrote:Het zou toch ook kunnen dat ze nieuwe tracks niet gelijk uitbrengen maar ook geen previeuws posten.hardcoresjors wrote:Zou je echt denken dat Traxtorm eindelijk heeft ingezien dat die releasedates belachelijk waren?
leer je nog is wathardcoresjors wrote:Pitten, nog de hele week school!
Waar vind je anders meisjes van 12?biscuit wrote:moet dat dan?
Bibliotheek. Toen het nog moestroberttt wrote:Waar vind je anders meisjes van 12?biscuit wrote:moet dat dan?
BAKKES HOUDEN.Steffnov wrote:Bibliotheek. Toen het nog moestroberttt wrote:Waar vind je anders meisjes van 12?biscuit wrote:moet dat dan?
moet dat dan?biscuit wrote: ga leren ofzo.
Waar vind je anders meisjes van onder 12? (@biscuit)Banaanslak wrote:moet dat dan?biscuit wrote: ga leren ofzo.
ja.Banaanslak wrote:moet dat dan?biscuit wrote: ga leren ofzo.
biscuit wrote:ja.Banaanslak wrote:moet dat dan?biscuit wrote: ga leren ofzo.
Nou inderdaadDj Skitzo wrote:die punt doet het hem
Wacht maar tot je die leuke PMmetjes van hem krijgt. Feest voor het taalkundige oog.Project 141 wrote:Echt godsgruwelijk irritant, hij is max 13 jaar oud, kan niet anderswootum wrote:Die FearFMhuppeldepup is wel een stoere boy zeg
Het 'neem een kijkje in de mail box van info at hardtraxx punt nl' topicKhadber wrote:Wacht maar tot je die leuke PMmetjes van hem krijgt. Feest voor het taalkundige oog.Project 141 wrote:Echt godsgruwelijk irritant, hij is max 13 jaar oud, kan niet anderswootum wrote:Die FearFMhuppeldepup is wel een stoere boy zeg