Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 893, 894, 895, 896, 897, 898, 899 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 18:03 
 

wootum schreef:
Doorspammen dan

Wie>

Wij>

komt goed?
:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 18:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik denk dat er dan snel een zevertopic #3 aan zit te komen :P
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 18:07 
 

een speciaal spem toipc
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry dat ik niet zo qecke spam boii ben zoals jullie :$
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 18:17 
 

wootum schreef:
Ik denk dat er dan snel een zevertopic #3 aan zit te komen :P

Eigenlijk moet er gewoon een topic aangemaakt worden waar alle onderwerpen in voor mogen komen, kunnen de gekke spammers daar alles neerzetten wat hun hartje begeert en fappen op hun postcount dan kan er ook niemand boos op ze worden dat ze off-topic gaan. En degene die het niet interesseert kijken er gewoon niet in.
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
wootum schreef:
Ik denk dat er dan snel een zevertopic #3 aan zit te komen :P

Eigenlijk moet er gewoon een topic aangemaakt worden waar alle onderwerpen in voor mogen komen, kunnen de gekke spammers daar alles neerzetten wat hun hartje begeert en fappen op hun postcount dan kan er ook niemand boos op ze worden dat ze off-topic gaan. En degene die het niet interesseert kijken er gewoon niet in.

Volgens mij kan je in dit topic ook moeilijk off-topic gaan! :D
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel iets leuks, off-topic gaan in het off-topic gedeelte :$
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yo dawg, i heard you like off topic, so i put an off topic thread in your off topic, so yu can be off topic while you're in off topic
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Yo dawg, i heard you like off topic, so i put an off topic thread in your off topic, so yu can be off topic while you're in off topic



WINNING!
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Yo dawg, i heard you like off topic, so i put an off topic thread in your off topic, so yu can be off topic while you're in off topic

Niggor Terror Squad! Haha :thumbsup: Het is trouwens Sup dawg, niet Yo dawg. :$
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 18:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee maar het is hier een tijdje geleden uit de hand gelopen toen er een aantal alleen maar letters etc aan het posten waren :P Er kwamen toen echt pagina's bij in een minuut, dat was niet normaal.
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Steffnov schreef:
Yo dawg, i heard you like off topic, so i put an off topic thread in your off topic, so yu can be off topic while you're in off topic

Niggor Terror Squad! Haha :thumbsup: Het is trouwens Sup dawg, niet Yo dawg. :$

Ohja klopt xD ben normaal wel goed met memes xD
NTS is hem alleen niet begonnen he, variatie op de oude meme met Xzibit
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

in bijna alle memes wel iig
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kende heel die meme niet eens, maar de titel van de track waar ik het over had is
Niggor Terror Squad - SDWHYLRSSWPRIUSSYCBRWBR
of voluit: Sup Dawg, We Herd You Like Random Songs, So We Put Randomness In Ur Song, So You Can Be Random While Being Random :thumbup:
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Ik kende heel die meme niet eens, maar de titel van de track waar ik het over had is
Niggor Terror Squad - SDWHYLRSSWPRIUSSYCBRWBR
of voluit: Sup Dawg, We Herd You Like Random Songs, So We Put Randomness In Ur Song, So You Can Be Random While Being Random :thumbup:

Klopt, volgens mij heb ik die zelfs nog geupload op mijn youtube kanaal :p
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Changeee?
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik wil m'n naam laten veranderen..
twijfel nog tussen Jumbo of Dr.Phill xd
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 19:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mark-feyenoord schreef:
ik wil m'n naam laten veranderen..
twijfel nog tussen Jumbo of Dr.Phill xd

Verstandig :whistle:
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je feyenoord in je naam heb staan is elke andere naam beter! :$
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dennis schreef:
mark-feyenoord schreef:
ik wil m'n naam laten veranderen..
twijfel nog tussen Jumbo of Dr.Phill xd

Verstandig :whistle:

hardcoresjors schreef:
Als je feyenoord in je naam heb staan is elke andere naam beter! :$


zulke reacties had ik al verwacht :P
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, was ook te verwachten!
Maar family guy is alweer geniaal, hoe doen ze het toch! xd
ookal ken ik deze al!
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 20:12 
 

mark-feyenoord schreef:
ik wil m'n naam laten veranderen..
twijfel nog tussen Dumbo of Dr.Pills xd
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
heb je hem al online?

nu wel! andere-muziek/p-stylez-otbt-1-progressive-house-t19897.html#p698826
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er staat momenteel geen enkele release in de Traxtorm wachtlijst! :oh:
Normaal staan er altijd wel een paar releases die over 2/3 maanden pas uit komen, maar momenteel geen 1!
Hopelijk binnenkort dus wat previews van bijv. Amnesys, Tommyknocker en The Stunned Guys
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Er staat momenteel geen enkele release in de Traxtorm wachtlijst! :oh:
Normaal staan er altijd wel een paar releases die over 2/3 maanden pas uit komen, maar momenteel geen 1!
Hopelijk binnenkort dus wat previews van bijv. Amnesys, Tommyknocker en The Stunned Guys

Amnesys zal wel 0097 worden met Punto Zero, Destroy en evt andere platen, Tommyknocker zal nog met iets nieuws komen...maar ik denk dat ze een tijd bewust stil zijn geweest qua previews, juist doordat hun agenda de laatste maanden zo ver vooruit geplanned was. Daar hebben ze veel kritiek op gekregen (Fire: Ignite die een half jaar op zich laat wachten...) en door die agenda zijn ze nu heen.
Vorige  1 ... 893, 894, 895, 896, 897, 898, 899 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic