ik haal ze gewoon in de winkel en warm ze ophardcoresjors wrote:thuiss van school, ff knakworsten maken
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat (X-Qlusive Edit)
Active topics in Off-Topic
Moderators
dat bedoelde ik ook, die van de Jumbo zijn echt snel klaar gek, nu lekker eten!The Anim0l wrote:ik haal ze gewoon in de winkel en warm ze ophardcoresjors wrote:thuiss van school, ff knakworsten maken
Zo dat was weer een nuttige schooldag van 1uur waar ik 3uur voor gereist heb
-
G
hehe ik heb net ook tex mex kruiden gehaaldrobkuh1990 wrote:Ben ff boodschappen doen.... tex mex kruiden halen, gehakt, nacho's
weet iemand wat ik dan ga maken? hahaha
Godver dat was die track die ik zocht! Nouja, voor de volgende!mrazura wrote:Geen Tom Hangs ft. Shermanology - Blessed (Avicii Edit) ?
Nee, rond 8 uur komt hij ergens online, ben nog op me werk en daarna fitnisje en ben usb stick vergeten.robkuh1990 wrote:heb je hem al online?
Pff perm ban voor jou als die online komtp-stylez wrote:Nee, rond 8 uur komt hij ergens online, ben nog op me werk en daarna fitnisje en ben usb stick vergeten.robkuh1990 wrote:heb je hem al online?
roberttt wrote:Pff perm ban voor jou als die online komtp-stylez wrote:Nee, rond 8 uur komt hij ergens online, ben nog op me werk en daarna fitnisje en ben usb stick vergeten.robkuh1990 wrote:heb je hem al online?
ook als ie niet online komt
weet je hoe mega chille muziek dat si :Oroberttt wrote:Pff perm ban voor jou als die online komtp-stylez wrote:Nee, rond 8 uur komt hij ergens online, ben nog op me werk en daarna fitnisje en ben usb stick vergeten.robkuh1990 wrote:heb je hem al online?
DV8 vanmiddag gehoord op 3FM
Speelt zo'n spelletje mee .. heeft 'ie weer gewonnen en dus mag 'ie morgen weer meedoen 
Men hond werd net aangevallen door een gaar loslopend rot mormel, heb hem een paar zachte tikken gegeven om hem weg te halen maar de volgende keer dat dat beest los loopt trap ik hem echt dood! hoop dat het snel is want ik kan niet wachten om dat mormel van de aarde af te helpen!
Hij ontsnapte ineens uit z'n tuin en viel m'n hond ineens van achtere aan!
Aangifte doen, krijgt de eigenaar boete.hardcoresjors wrote:Men hond werd net aangevallen door een gaar loslopend rot mormel, heb hem een paar zachte tikken gegeven om hem weg te halen maar de volgende keer dat dat beest los loopt trap ik hem echt dood! hoop dat het snel is want ik kan niet wachten om dat mormel van de aarde af te helpen!
En daarna pas dood trappen :p
Ik pak die hond liever persoonlijk!
Die eigenaar kwam er wel meteen aan om zn hond bij zich te houden, maar hoe dan ook is dat beest wel ontsnapt uit die tuin!
Die eigenaar kwam er wel meteen aan om zn hond bij zich te houden, maar hoe dan ook is dat beest wel ontsnapt uit die tuin!
Hij wilde gewoon jouw hondje in zijn lekkere aarsje bijten.hardcoresjors wrote:Ik pak die hond liever persoonlijk!![]()
Dat is hem ook gelukt, maar mijn schoen wil zich parkeren op de kaak van die hond en dat gaat hem ook wel lukken als dat beest nog is los loopt! 
hardcoresjors wrote:Dat is hem ook gelukt, maar mijn schoen wil zich parkeren op de kaak van die hond en dat gaat hem ook wel lukken als dat beest nog is los loopt!
Go for it, my young dogwhisperer
Pfoe wat een kut dag op school joh.
Eerst les tot 14:20, toen eigenlijk uit. Krijg je 5 minuten voor tijd te horen dat je na moet blijven van 15:20 tot 16:10.. Tussenuur gehad om na te blijven, waar gaat het heen met de wereld.. :S
Eerst les tot 14:20, toen eigenlijk uit. Krijg je 5 minuten voor tijd te horen dat je na moet blijven van 15:20 tot 16:10.. Tussenuur gehad om na te blijven, waar gaat het heen met de wereld.. :S
HahahaOlijfboompje wrote:
Go for it, my young dogwhisperer
The young dogwhisperer!
The Anim0l wrote:let's do it doggystyle

letsh doe it doggystwwrl
tommetjeuh wrote:The Anim0l wrote:let's do it doggystyle
letsh doe it doggystwwrl
Ah yeah, dat betekent 100 dagen actief hieroTotaal aantal berichten:
637
[0.09% van alle berichten / 6.37 berichten per dag]
Zoek berichten gebruiker