Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 892, 893, 894, 895, 896, 897, 898 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
thuiss van school, ff knakworsten maken


ik haal ze gewoon in de winkel en warm ze op :P
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
hardcoresjors schreef:
thuiss van school, ff knakworsten maken


ik haal ze gewoon in de winkel en warm ze op :P


dat bedoelde ik ook, die van de Jumbo zijn echt snel klaar gek, nu lekker eten! :D
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 15:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zo dat was weer een nuttige schooldag van 1uur waar ik 3uur voor gereist heb
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 15:30 
 

robkuh1990 schreef:
Ben ff boodschappen doen.... tex mex kruiden halen, gehakt, nacho's

weet iemand wat ik dan ga maken? hahaha

hehe ik heb net ook tex mex kruiden gehaald :P alleen dan met gehakt wraps ananas paprika mais en ijsbergsla :P
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Geen Tom Hangs ft. Shermanology - Blessed (Avicii Edit) ? :cry:

Godver dat was die track die ik zocht! Nouja, voor de volgende!
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
heb je hem al online?

Nee, rond 8 uur komt hij ergens online, ben nog op me werk en daarna fitnisje en ben usb stick vergeten.
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 15:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
robkuh1990 schreef:
heb je hem al online?

Nee, rond 8 uur komt hij ergens online, ben nog op me werk en daarna fitnisje en ben usb stick vergeten.

Pff perm ban voor jou als die online komt
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
p-stylez schreef:
robkuh1990 schreef:
heb je hem al online?

Nee, rond 8 uur komt hij ergens online, ben nog op me werk en daarna fitnisje en ben usb stick vergeten.

Pff perm ban voor jou als die online komt



ook als ie niet online komt :evil:
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
p-stylez schreef:
robkuh1990 schreef:
heb je hem al online?

Nee, rond 8 uur komt hij ergens online, ben nog op me werk en daarna fitnisje en ben usb stick vergeten.

Pff perm ban voor jou als die online komt

weet je hoe mega chille muziek dat si :O
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 16:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DV8 vanmiddag gehoord op 3FM :P Speelt zo'n spelletje mee .. heeft 'ie weer gewonnen en dus mag 'ie morgen weer meedoen :D
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Men hond werd net aangevallen door een gaar loslopend rot mormel, heb hem een paar zachte tikken gegeven om hem weg te halen maar de volgende keer dat dat beest los loopt trap ik hem echt dood! hoop dat het snel is want ik kan niet wachten om dat mormel van de aarde af te helpen!
Hij ontsnapte ineens uit z'n tuin en viel m'n hond ineens van achtere aan!
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 16:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Men hond werd net aangevallen door een gaar loslopend rot mormel, heb hem een paar zachte tikken gegeven om hem weg te halen maar de volgende keer dat dat beest los loopt trap ik hem echt dood! hoop dat het snel is want ik kan niet wachten om dat mormel van de aarde af te helpen!
Hij ontsnapte ineens uit z'n tuin en viel m'n hond ineens van achtere aan!

Aangifte doen, krijgt de eigenaar boete.

En daarna pas dood trappen :p
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik pak die hond liever persoonlijk! :P
Die eigenaar kwam er wel meteen aan om zn hond bij zich te houden, maar hoe dan ook is dat beest wel ontsnapt uit die tuin!
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Ik pak die hond liever persoonlijk! :P
Die eigenaar kwam er wel meteen aan om zn hond bij zich te houden, maar hoe dan ook is dat beest wel ontsnapt uit die tuin!

Hij wilde gewoon jouw hondje in zijn lekkere aarsje bijten.
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is hem ook gelukt, maar mijn schoen wil zich parkeren op de kaak van die hond en dat gaat hem ook wel lukken als dat beest nog is los loopt! :D
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Dat is hem ook gelukt, maar mijn schoen wil zich parkeren op de kaak van die hond en dat gaat hem ook wel lukken als dat beest nog is los loopt! :D

xd

Go for it, my young dogwhisperer :cool:
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

let's do it doggystyle
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 16:42 
 

Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfoe wat een kut dag op school joh.
Eerst les tot 14:20, toen eigenlijk uit. Krijg je 5 minuten voor tijd te horen dat je na moet blijven van 15:20 tot 16:10.. Tussenuur gehad om na te blijven, waar gaat het heen met de wereld.. :S
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
xd

Go for it, my young dogwhisperer :cool:


Hahaha :cool:
The young dogwhisperer! :cool:
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
let's do it doggystyle

Afbeelding
letsh doe it doggystwwrl
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
The Anim0l schreef:
let's do it doggystyle

Afbeelding
letsh doe it doggystwwrl

:lol: :worship:
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Totaal aantal berichten:

637
[0.09% van alle berichten / 6.37 berichten per dag]
Zoek berichten gebruiker


Ah yeah, dat betekent 100 dagen actief hiero :)
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 17:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Doorspammen dan
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Family guy is weer geniaal, wat hou ik daar toch van! :$
Vorige  1 ... 892, 893, 894, 895, 896, 897, 898 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic