Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 891, 892, 893, 894, 895, 896, 897 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die van Progressive House houden?

01. John Dahlback - Winter (Original Mix)
02. David Guetta & Avicii - Sunshine (Original Mix)
03. PNAU - Solid Ground (Too Much Worth Living For)(Tim Mason Remix)
04. Dirty South & Thomas Gold Ft. Kate El - Alive (Original Mix)
05. Avicii - Fade Into Darkness (Vocal Club Mix)
06. Kryder - K2 (Original Mix)
07. Matisse & Sadko - Svenska (Original Mix)
08. Dimitri Vangelis & Wyman Vs The Funktuary - Ignited (Original Mix)
09. Promise Land & Cozi - Heaven (Original Mix)
10. Avicii - You Give Me (Original Mix)
11. Armin van Buuren Ft. Laura V - Drowning (Avicii Remix)
12. Maroon 5 Ft. Christina Aguilera - Moves Like Jagger (Bottai Ripari vs Luca P Remix)
13. Sebastian Ingrosso & Alesso - Calling (Original Instrumental Mix)
14. Arty - Around the World (Original Mix)
15. Avicii - ID (Levels)
16. R3hab & Swanky Tunes Ft. Max C - Sending My Love (Original Mix)

Setje komt morgen ergens online. Heb nu geen tijd meer voor uploaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 09:22 
 
Hardtraxxer

robkuh1990 schreef:
Ik moet echt minder suiker vreten.... ik zit al vanaf vanmiddag uur of 4 met een big smile van hier tot tokio... en mijn kaken doen nu toch wel zeer.

Die 3 blikjes energydrank waren dus niet ok voor mij



Ik snap niet dat je er iets van merkt,

Ik drink er gemiddeld 30 in de week, en voel er helemaal niets van xd
Afgelopen zaterdag heel tijdje bij Radical Redemption gestaan, wat een held.
Ziet gewoon aan deze man dat hij verschrikkelijk veel plezier in zijn muziek heeft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 09:23 
 

robkuh1990 schreef:
Ik moet echt minder suiker vreten.... ik zit al vanaf vanmiddag uur of 4 met een big smile van hier tot tokio... en mijn kaken doen nu toch wel zeer.

Die 3 blikjes energydrank waren dus niet ok voor mij

3 maar? je moet me kleinste broertje is zien man die drinkt er 20 van weg en die slaapt nog als een roos :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 10:18 
 
Hardtraxxer

DarkestSymphony schreef:
robkuh1990 schreef:
Ik moet echt minder suiker vreten.... ik zit al vanaf vanmiddag uur of 4 met een big smile van hier tot tokio... en mijn kaken doen nu toch wel zeer.

Die 3 blikjes energydrank waren dus niet ok voor mij

3 maar? je moet me kleinste broertje is zien man die drinkt er 20 van weg en die slaapt nog als een roos :P



Zelfde hier dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 10:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Anco schreef:
DarkestSymphony schreef:
robkuh1990 schreef:
Ik moet echt minder suiker vreten.... ik zit al vanaf vanmiddag uur of 4 met een big smile van hier tot tokio... en mijn kaken doen nu toch wel zeer.

Die 3 blikjes energydrank waren dus niet ok voor mij

3 maar? je moet me kleinste broertje is zien man die drinkt er 20 van weg en die slaapt nog als een roos :P



Zelfde hier dus xd

en geen tand meer in je mond..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 11:40 
 

ADHD + 3 redbull.... jongens, je weet dat toch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo heerlijk chill weekendje achter de rug, vandaag ook nog lekker vrij.
Vanochtend een ontbijtje op bed gemaakt voor mijn meisje, en nu ook nog lekker chillen heel de dag ^^ !
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 12:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo, da's lang geleden.

Goeiemiddag allemaal. Iemand een broodje kroket?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 12:50 
 

Kan eraltijd in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 12:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vroeger geloofde ik er nooit zo in maar die van dobben rommel is wel zo veel lekkerder..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 13:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Mensen die van Progressive House houden?

01. John Dahlback - Winter (Original Mix)
02. David Guetta & Avicii - Sunshine (Original Mix)
03. PNAU - Solid Ground (Too Much Worth Living For)(Tim Mason Remix)
04. Dirty South & Thomas Gold Ft. Kate El - Alive (Original Mix)
05. Avicii - Fade Into Darkness (Vocal Club Mix)
06. Kryder - K2 (Original Mix)
07. Matisse & Sadko - Svenska (Original Mix)
08. Dimitri Vangelis & Wyman Vs The Funktuary - Ignited (Original Mix)
09. Promise Land & Cozi - Heaven (Original Mix)
10. Avicii - You Give Me (Original Mix)
11. Armin van Buuren Ft. Laura V - Drowning (Avicii Remix)
12. Maroon 5 Ft. Christina Aguilera - Moves Like Jagger (Bottai Ripari vs Luca P Remix)
13. Sebastian Ingrosso & Alesso - Calling (Original Instrumental Mix)
14. Arty - Around the World (Original Mix)
15. Avicii - ID (Levels)
16. R3hab & Swanky Tunes Ft. Max C - Sending My Love (Original Mix)

Setje komt morgen ergens online. Heb nu geen tijd meer voor uploaden.


Lekker lijstje zo te zien, maar vind 't niet perse heel progressive...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 13:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kut muziek is dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 13:36 
 

Ben ff boodschappen doen.... tex mex kruiden halen, gehakt, nacho's

weet iemand wat ik dan ga maken? hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Ben ff boodschappen doen.... tex mex kruiden halen, gehakt, nacho's

weet iemand wat ik dan ga maken? hahaha



haaienvinnensoep
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 13:41 
 

Goed geraden zeg, hoe weet je dat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 14:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die Avicii rommel is live zo lekker zweverig hè. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Die Avicii rommel is live zo lekker zweverig hè. :loving:



een zweefmolen ook :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 14:22 
 

Project 141 schreef:
Doe jij gehakt op nacho's? :huh: ik op wraps/tortilla's

Afbeelding

Ovengerechtje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 14:25 
 

ik had eigenlijk nog wat meer kaas nodig, nog zo'n half zakje meer (heb er een zakje helemaal opzitten.. maarre, dan krijg je echt zo'n cheese nacho verhouding van :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mmm... 1/4e bak ijs leeg eten om plaats te maken in de diepvries ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 14:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
TiMOTHYb schreef:
Die Avicii rommel is live zo lekker zweverig hè. :loving:



een zweefmolen ook :woot:

Die vind ik er thuis beter uit komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
p-stylez schreef:
Mensen die van Progressive House houden?

01. John Dahlback - Winter (Original Mix)
02. David Guetta & Avicii - Sunshine (Original Mix)
03. PNAU - Solid Ground (Too Much Worth Living For)(Tim Mason Remix)
04. Dirty South & Thomas Gold Ft. Kate El - Alive (Original Mix)
05. Avicii - Fade Into Darkness (Vocal Club Mix)
06. Kryder - K2 (Original Mix)
07. Matisse & Sadko - Svenska (Original Mix)
08. Dimitri Vangelis & Wyman Vs The Funktuary - Ignited (Original Mix)
09. Promise Land & Cozi - Heaven (Original Mix)
10. Avicii - You Give Me (Original Mix)
11. Armin van Buuren Ft. Laura V - Drowning (Avicii Remix)
12. Maroon 5 Ft. Christina Aguilera - Moves Like Jagger (Bottai Ripari vs Luca P Remix)
13. Sebastian Ingrosso & Alesso - Calling (Original Instrumental Mix)
14. Arty - Around the World (Original Mix)
15. Avicii - ID (Levels)
16. R3hab & Swanky Tunes Ft. Max C - Sending My Love (Original Mix)

Setje komt morgen ergens online. Heb nu geen tijd meer voor uploaden.

Lekker lijstje zo te zien, maar vind 't niet perse heel progressive...


Wat dan? Het valt allemaal onder het kopje Progressive House?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 14:54 
 

heb je hem al online?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen Tom Hangs ft. Shermanology - Blessed (Avicii Edit) ? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thuiss van school, ff knakworsten maken
Vorige  1 ... 891, 892, 893, 894, 895, 896, 897 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic