Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 890, 891, 892, 893, 894, 895, 896 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Geloof je het zelf >.<

Dan niet? Ik zou zeggen, doe eens een avondje mee ;)
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

achja, hij liegt zichzelf alleen maar voor, no offence verder.. maar ik vind dat ook wel wat veel van het goede.. ligt er natuurlijk ook aan, want de 1 kan meer handelen als de ander
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
achja, hij liegt zichzelf alleen maar voor, no offence verder.. maar ik vind dat ook wel wat veel van het goede.. ligt er natuurlijk ook aan, want de 1 kan meer handelen als de ander

Ik nodig je uit mee te doen hoor ;) No problemo.
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 22:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Squid schreef:
Geloof je het zelf >.<

Dan niet? Ik zou zeggen, doe eens een avondje mee ;)


haha ik drink alleen bier XD bij nederland moldavie zat ik al over de 20 (waarvan 14 blikjes)
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ruubiie schreef:
achja, hij liegt zichzelf alleen maar voor, no offence verder.. maar ik vind dat ook wel wat veel van het goede.. ligt er natuurlijk ook aan, want de 1 kan meer handelen als de ander

Ik nodig je uit mee te doen hoor ;) No problemo.


ik durf dat best aan, alleen als ik dronken ben, ben ik wel vervelend irritant.. :lol:
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Steffnov schreef:
Squid schreef:
Geloof je het zelf >.<

Dan niet? Ik zou zeggen, doe eens een avondje mee ;)


haha ik drink alleen bier XD bij nederland moldavie zat ik al over de 20 (waarvan 14 blikjes)

Precies, zoveel minder is dat niet.
- 6 pijpjes + 14 blikjes is ongeveer 5,5 liter. 5% daarvan is 0,275 liter alcohol.
- 0,35 liter wodka (40%) en 10 biertjes a 0,3 liter is 0,29 liter alcohol.

I don't see the big deal?
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 22:54 
 
Hardtraxx Veteran

Vet stoer hoor heel veel alcohol drinken en opscheppen :x
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 22:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Vet stoer hoor heel veel alcohol drinken en opscheppen :x

opscheppen?? ging er gewoon over.. slaat weer nergens op deze opmerking
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Vet stoer hoor heel veel alcohol drinken en opscheppen :x


[/steffnov_mode_on] ik zou zeggen, doe eens een x mee! [/steffnov_mode_off]
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat jullie ook gewoon nog precies weten hoeveel je gedronken hebt naar zo'n hoeveelheid alcohol.
ik raak vaak de tel kwijt na ongeveer 10 biertjes.
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 22:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
dat jullie ook gewoon nog precies weten hoeveel je gedronken hebt naar zo'n hoeveelheid alcohol.
ik raak vaak de tel kwijt na ongeveer 10 biertjes.

heb als ik een optreden ben een koelbox mee. weet wat ik erin doe xd
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
dat jullie ook gewoon nog precies weten hoeveel je gedronken hebt naar zo'n hoeveelheid alcohol.
ik raak vaak de tel kwijt na ongeveer 10 biertjes.

Halen pp altijd 10 munten voor in de pot, dus dan weet je ongeveer wel hoeveel je op hebt als er alleen maar rondjes komen xD

Hoofdcoach schreef:
Vet stoer hoor heel veel alcohol drinken en opscheppen :x

Niets met stoer te maken, echter niet verwacht dat lui erover zouden bitchen. Ach ja...kan me er ook niet druk om maken.

Ruubiie schreef:
Hoofdcoach schreef:
Vet stoer hoor heel veel alcohol drinken en opscheppen :x


[/steffnov_mode_on] ik zou zeggen, doe eens een x mee! [/steffnov_mode_off]

Als jij dat wil joh...
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen school, ga maar eens slapen :yawn:
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zit maar te trollen man :lol:
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
ik zit maar te trollen man :lol:

Zal best xD Maar de uitnodiging om een keer mee te zuipen staat nog hoor, vast gezellig xD En tenminste nog lui erbij die de hardere stijlen een beetje kunnen waarderen ^^
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 23:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
ik zit maar te trollen man :lol:


+1 xd

ik hou zelf ook van bier :drool: :drool: veel bier
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bier is walgelijk serieus de uitvinder mag wat mij betreft van een flat springen.
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 23:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Bier is walgelijk serieus de uitvinder mag wat mij betreft van een flat springen.


Denk dat die al heel wat jaartjes onder de grond ligt :P
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Bier is walgelijk serieus de uitvinder mag wat mij betreft van een flat springen.

Ligt eraan welke. Als je daadwerkelijk al het bier niet lust, moet je eens Mexicaans bier (Desperados, Corona) proberen, misschien dat dat je wel ligt ;)
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dalijk even http://www.hardtraxx.nl/forum/member/Festuca/posts/ F5'en om te zien wat er uitgekomen is
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bezig met lekker Progressive House Setje, heerlijke muziek is dat hoor :)
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 00:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jezus dat beest @ river monstrts
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 00:15 
 

Kom er net achter dat ik in Top 50 sta.. maar ben weinig aan het posten laatste tijd..
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 00:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Jezus dat beest @ river monstrts

Die was echt ziek groot :) Ook machtig lang aan de haak gehad zeg .. :D Nu kan ik lekker slapen
Bericht Geplaatst op 10 okt 2011 00:39 
 

Ik moet echt minder suiker vreten.... ik zit al vanaf vanmiddag uur of 4 met een big smile van hier tot tokio... en mijn kaken doen nu toch wel zeer.

Die 3 blikjes energydrank waren dus niet ok voor mij
Vorige  1 ... 890, 891, 892, 893, 894, 895, 896 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic