Dan niet? Ik zou zeggen, doe eens een avondje meeSquid wrote:Geloof je het zelf
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat (X-Qlusive Edit)
Active topics in Off-Topic
Moderators
achja, hij liegt zichzelf alleen maar voor, no offence verder.. maar ik vind dat ook wel wat veel van het goede.. ligt er natuurlijk ook aan, want de 1 kan meer handelen als de ander
Ik nodig je uit mee te doen hoorRuubiie wrote:achja, hij liegt zichzelf alleen maar voor, no offence verder.. maar ik vind dat ook wel wat veel van het goede.. ligt er natuurlijk ook aan, want de 1 kan meer handelen als de ander
haha ik drink alleen bier XD bij nederland moldavie zat ik al over de 20 (waarvan 14 blikjes)Steffnov wrote:Dan niet? Ik zou zeggen, doe eens een avondje meeSquid wrote:Geloof je het zelf
ik durf dat best aan, alleen als ik dronken ben, ben ik wel vervelend irritant..Steffnov wrote:Ik nodig je uit mee te doen hoorRuubiie wrote:achja, hij liegt zichzelf alleen maar voor, no offence verder.. maar ik vind dat ook wel wat veel van het goede.. ligt er natuurlijk ook aan, want de 1 kan meer handelen als de anderNo problemo.
Precies, zoveel minder is dat niet.roberttt wrote:haha ik drink alleen bier XD bij nederland moldavie zat ik al over de 20 (waarvan 14 blikjes)Steffnov wrote:Dan niet? Ik zou zeggen, doe eens een avondje meeSquid wrote:Geloof je het zelf
- 6 pijpjes + 14 blikjes is ongeveer 5,5 liter. 5% daarvan is 0,275 liter alcohol.
- 0,35 liter wodka (40%) en 10 biertjes a 0,3 liter is 0,29 liter alcohol.
I don't see the big deal?
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Vet stoer hoor heel veel alcohol drinken en opscheppen 
opscheppen?? ging er gewoon over.. slaat weer nergens op deze opmerkingHoofdcoach wrote:Vet stoer hoor heel veel alcohol drinken en opscheppen
[/steffnov_mode_on] ik zou zeggen, doe eens een x mee! [/steffnov_mode_off]Hoofdcoach wrote:Vet stoer hoor heel veel alcohol drinken en opscheppen
dat jullie ook gewoon nog precies weten hoeveel je gedronken hebt naar zo'n hoeveelheid alcohol.
ik raak vaak de tel kwijt na ongeveer 10 biertjes.
heb als ik een optreden ben een koelbox mee. weet wat ik erin doeDj Skitzo wrote:dat jullie ook gewoon nog precies weten hoeveel je gedronken hebt naar zo'n hoeveelheid alcohol.
Halen pp altijd 10 munten voor in de pot, dus dan weet je ongeveer wel hoeveel je op hebt als er alleen maar rondjes komen xDDj Skitzo wrote:dat jullie ook gewoon nog precies weten hoeveel je gedronken hebt naar zo'n hoeveelheid alcohol.
Niets met stoer te maken, echter niet verwacht dat lui erover zouden bitchen. Ach ja...kan me er ook niet druk om maken.Hoofdcoach wrote:Vet stoer hoor heel veel alcohol drinken en opscheppen
Als jij dat wil joh...Ruubiie wrote:[/steffnov_mode_on] ik zou zeggen, doe eens een x mee! [/steffnov_mode_off]Hoofdcoach wrote:Vet stoer hoor heel veel alcohol drinken en opscheppen
Morgen school, ga maar eens slapen 
Zal best xD Maar de uitnodiging om een keer mee te zuipen staat nog hoor, vast gezellig xD En tenminste nog lui erbij die de hardere stijlen een beetje kunnen waarderenRuubiie wrote:ik zit maar te trollen man
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
+1Ruubiie wrote:ik zit maar te trollen man
ik hou zelf ook van bier
Bier is walgelijk serieus de uitvinder mag wat mij betreft van een flat springen.
Denk dat die al heel wat jaartjes onder de grond ligtmrazura wrote:Bier is walgelijk serieus de uitvinder mag wat mij betreft van een flat springen.
Ligt eraan welke. Als je daadwerkelijk al het bier niet lust, moet je eens Mexicaans bier (Desperados, Corona) proberen, misschien dat dat je wel ligtmrazura wrote:Bier is walgelijk serieus de uitvinder mag wat mij betreft van een flat springen.
dalijk even https://hardtraxx.com/member/Festuca/posts/ F5'en om te zien wat er uitgekomen is
Bezig met lekker Progressive House Setje, heerlijke muziek is dat hoor 
-
C
Kom er net achter dat ik in Top 50 sta.. maar ben weinig aan het posten laatste tijd..
Die was echt ziek grootPommer wrote:Jezus dat beest @ river monstrts
-
C
Ik moet echt minder suiker vreten.... ik zit al vanaf vanmiddag uur of 4 met een big smile van hier tot tokio... en mijn kaken doen nu toch wel zeer.
Die 3 blikjes energydrank waren dus niet ok voor mij
Die 3 blikjes energydrank waren dus niet ok voor mij