roberttt schreef:
Steffnov schreef:
Ach ja, als je sowieso niet aan de pilletje begint zoals ik doe, kun je genoeg uit je bier halen hoor

Vermaak me er opperbest mee.
vermaak me ook op bier denk de laatste 2 weken meer dan 20 liter gehad

teveel weg geweest...
enigste nadeel .. dat ik in zwitserland uit een stoplicht viel

3 meter ofzo
Op een gemiddelde uitgaansavond tik ik een halve fles wodka of witte rum (indrinken) weg en ongeveer 10 bier weg ofzo. Op een feest echter wat meer

Vermaak ik me wel mee, zonder écht te hard te gaan.
En ach, ik heb laatst mijn voet nog verneukt doordat ik een blikje van zo'n gele parkeerautomaat (ongeveer 1.20 hoog) af wou trappen...en ongeveer 2 centimeter te laag trapte.