En dan erachterkomen wat voor stoute dingen hij allemaal flikt!Steffnov wrote:Zorg dat ze hier gewoon een account aanmaaktroberttt wrote:![]()
een meisje... lullig als ik dan net zoals nu hele tijd achter de pc zit haha
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat (X-Qlusive Edit)
Active topics in Off-Topic
Moderators
whahaha dacht t even niet
ze luisterd niet eens Hardstyle
dat moet ze dan nog maar lerenroberttt wrote:whahaha dacht t even nietze luisterd niet eens Hardstyle
wil me vriendin niet mee naar feesten.. Moet ik straks nog nuchter . dacht t nietThe Anim0l wrote:dat moet ze dan nog maar lerenroberttt wrote:whahaha dacht t even nietze luisterd niet eens Hardstyle
waarom nuchterroberttt wrote:wil me vriendin niet mee naar feesten.. Moet ik straks nog nuchter . dacht t nietThe Anim0l wrote:dat moet ze dan nog maar lerenroberttt wrote:whahaha dacht t even nietze luisterd niet eens Hardstyle
ik gebruik geen drugs
dus dan moet ik bier en dat is saai en nuchter ook
er bestaan meer wonderen dan alleen bierroberttt wrote:ik gebruik geen drugsdus dan moet ik bier en dat is saai en nuchter ook
roberttt wrote:bier en dat is saai

-
G
alweerroberttt wrote:![]()
Op feesten wel daar horen pillen. Kroeg en de rest bierwootum wrote:roberttt wrote:bier en dat is saai
Tis niet saai, maar het duurt een hele lange tijd voordat je op het gewenste effect zit en de bijwerkingen zijn ook vele malen kutter dan gewenst. Zo heb ik vandaag ook weer eens mee mogen makenwootum wrote:roberttt wrote:bier en dat is saai
nog dezelfdeKSwoosh wrote:alweerroberttt wrote:![]()
nu wel iets?
Steffnov wrote:Zorg dat ze hier gewoon een account aanmaaktroberttt wrote:![]()
hee, dude.. look what i did
Dan heb je nog niet genoeg getraindChukkels wrote:Tis niet saai, maar het duurt een hele lange tijd voordat je op het gewenste effect zit en de bijwerkingen zijn ook vele malen kutter dan gewenst. Zo heb ik vandaag ook weer eens mee mogen makenwootum wrote:roberttt wrote:bier en dat is saai
Drank is veeeeeel minder leuk als drugs!
Alleen drank kan heel wat vaker, maarja, ik word zo brak van drank!
Alleen drank kan heel wat vaker, maarja, ik word zo brak van drank!
Foto msnroberttt wrote:je chick op een forum.. never
achja, het is maar net wat je wilt.. je leven op ht moet toch ook voortgang.. dus dan kun je het ook omdraaien..
forum en een chick.. never
forum en een chick.. never
Ach ja, als je sowieso niet aan de pilletje begint zoals ik doe, kun je genoeg uit je bier halen hoor
Vermaak me er opperbest mee.
eens, de bijwerkingen zijn af en toe wel kut als je op zondag eigenlijk nog wat wou doenSteffnov wrote:Ach ja, als je sowieso niet aan de pilletje begint zoals ik doe, kun je genoeg uit je bier halen hoorVermaak me er opperbest mee.
vermaak me ook op bier denk de laatste 2 weken meer dan 20 liter gehadSteffnov wrote:Ach ja, als je sowieso niet aan de pilletje begint zoals ik doe, kun je genoeg uit je bier halen hoorVermaak me er opperbest mee.
enigste nadeel .. dat ik in zwitserland uit een stoplicht viel
Op een gemiddelde uitgaansavond tik ik een halve fles wodka of witte rum (indrinken) weg en ongeveer 10 bier weg ofzo. Op een feest echter wat meerroberttt wrote:vermaak me ook op bier denk de laatste 2 weken meer dan 20 liter gehadSteffnov wrote:Ach ja, als je sowieso niet aan de pilletje begint zoals ik doe, kun je genoeg uit je bier halen hoorVermaak me er opperbest mee.
teveel weg geweest...
enigste nadeel .. dat ik in zwitserland uit een stoplicht viel3 meter ofzo
En ach, ik heb laatst mijn voet nog verneukt doordat ik een blikje van zo'n gele parkeerautomaat (ongeveer 1.20 hoog) af wou trappen...en ongeveer 2 centimeter te laag trapte.
Geloof je het zelfSteffnov wrote:Op een gemiddelde uitgaansavond tik ik een halve fles wodka of witte rum (indrinken) weg en ongeveer 10 bier weg ofzo. Op een feest echter wat meerroberttt wrote:vermaak me ook op bier denk de laatste 2 weken meer dan 20 liter gehadSteffnov wrote:Ach ja, als je sowieso niet aan de pilletje begint zoals ik doe, kun je genoeg uit je bier halen hoorVermaak me er opperbest mee.
teveel weg geweest...
enigste nadeel .. dat ik in zwitserland uit een stoplicht viel3 meter ofzo
Vermaak ik me wel mee, zonder écht te hard te gaan.
En ach, ik heb laatst mijn voet nog verneukt doordat ik een blikje van zo'n gele parkeerautomaat (ongeveer 1.20 hoog) af wou trappen...en ongeveer 2 centimeter te laag trapte.