Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 883, 884, 885, 886, 887, 888, 889 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 02:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
is
tieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

whiut ik zie Zombie op mtv

wie kent hem nei: IN YORU HEAD IN YORU HESAD ZOMBIIIEEEEE
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 02:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
no life's

Er zijn in totaal 13 gebruikers online :: 9 geregistreerde, 0 verborgen en 4 gasten (gebaseerd op de gebruikers die de laatste 5 minuten actief waren)
Het grootst aantal gebruikers online was 213 op 28-11-2010, 21:11

Geregistreerde gebruikers: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot], Korey, Olijfboompje, Pommer, Prankster, Project 141, Yahoo [Bot]
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 02:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

wat eeen noflifers indenaad

edit:

Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 4 geregistreerde, 0 verborgen en 4 gasten (gebaseerd op de gebruikers die de laatste 5 minuten actief waren)
Het grootst aantal gebruikers online was 213 op 28-11-2010, 21:11

Geregistreerde gebruikers: Bing [Bot], Google [Bot], Pommer, Yahoo [Bot]

cit is pas no life :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 08:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
is
tieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

whiut ik zie Zombie op mtv

wie kent hem nei: IN YORU HEAD IN YORU HESAD ZOMBIIIEEEEE
:lol:


Was je droeloe jonge?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede morgen mensen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 10:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gruwelijk brak in de klas zitten, een proefwerk gemaakt. Ben iig niet de enige. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tussenuren, rustig thuis broodjes eten + potje fifa en hopen dat het droog is als ik weer naar school moet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 11:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker


Wtf....
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Wtf....


Ik vraag me echt af waarom ik dit heb gekeken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 11:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo vertrekken naar Rotterdam \0/ zenuwachtig!!!!! Gaat me toch een vette dag worden, hele dag als vip in de kuip rondlopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brak in de les zitten, tussen andere brakke lui. Altijd heerlijk.

Sowieso al een wonder dat ik het gehaald heb, wekker om 9:30 gezet, 10:15 toch maar een keer eruit, 10:45 op uni...like a boss.

En thuis ook nog ff snel powerkakken, wat het helemaal ziek maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Zo vertrekken naar Rotterdam \0/ zenuwachtig!!!!! Gaat me toch een vette dag worden, hele dag als vip in de kuip rondlopen

Succes! Ik ga je een held vinden als je tijdens het volkslied `JODEN!` roept xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Zo vertrekken naar Rotterdam \0/ zenuwachtig!!!!! Gaat me toch een vette dag worden, hele dag als vip in de kuip rondlopen

Succes! Ik ga je een held vinden als je tijdens het volkslied `JODEN!` roept xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
is
tieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

whiut ik zie Zombie op mtv

wie kent hem nei: IN YORU HEAD IN YORU HESAD ZOMBIIIEEEEE
:lol:


hahaha,altijd leuk om zoiets te lezen weer pommer! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 15:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo weer terug van de fysio. Het gaat al iets beter met mijn knie. Maar het schiet niet echt op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ice Age maar weer eens downloaden. :P Ben echt in de mood om dat te gaan kijken nu. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 15:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:

Wtf....

Moeilijk om te kiezen... Is dit m'n wtf van de dag of is dat dat een maat(die niet kan rappen en t ook niet probeert ofzo) even voor de klas Lose Yourself ging 'rappen'... Hmm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WEEEEEEEEEEEEEEEKENNDDDDD :beer:
Vanavond nog even sportief doen, morgen partyen met de punkz zo'n 300 meter hier vandaan.
Kruipend naar huis :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 16:28 
 

Neroz
‎200 likes, thanks guys you're the best of the best, more previews next week!
34 · Vind ik niet meer leuk · · Vertaling · Delen · 2 uur geleden

nog meer liken en we krijgen nog meer previews.
nog meer potentieel luistermateriaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Euh wut ? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 16:39 
 

Ik ga na de herfstvakantie toch maar een nieuwe videokaart kopen denk ik :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 16:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vanavond 45 vriendinnen van m'n twee zussen op de verjaardag :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Vanavond 45 vriendinnen van m'n twee zussen op de verjaardag :beer:

I want pics ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Vanavond 45 vriendinnen van m'n twee zussen op de verjaardag :beer:

Veel plezier vanavond :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Vanavond 45 vriendinnen van m'n twee zussen op de verjaardag :beer:


Wat een kutavond wordt dat letterlijk.
Vorige  1 ... 883, 884, 885, 886, 887, 888, 889 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic