mrazura wrote:Wat een kutavond wordt dat letterlijk.wootum wrote:Vanavond 45 vriendinnen van m'n twee zussen op de verjaardag
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat (X-Qlusive Edit)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Weet iemand of het lastig is een autoradio te vervangen?
Of is het gewoon een kwestie van ene er uit halen, en de kabeltjes in de andere doen en klaar is kees? 
Grafweer, dan maar weer even de sportschool opzoeken 
Voor de verandering maar eens house produceren 
Heerlijke opbouw en drop gemaakt a la Benny Benassi - Satisfaction
Heerlijke opbouw en drop gemaakt a la Benny Benassi - Satisfaction
volgens mij is het niet zo heel moeilijk, tenminste mijn vader deed het zomaar even en hij heeft al moeite met normale boxen op een versterker aansluiten.Parvuz wrote:Weet iemand of het lastig is een autoradio te vervangen?Of is het gewoon een kwestie van ene er uit halen, en de kabeltjes in de andere doen en klaar is kees?
Vanavond verjaardag & morgen derby day, gaat weer een pittig weekend worden denk ik zo 
rooie tegen de blauwe!Pommer wrote:Vanavond verjaardag & morgen derby day, gaat weer een pittig weekend worden denk ik zo
altijd zo bijzonder?
-
S
Tuurlijk, als we winnen tenminste (spakenburg)hardcoresjors wrote:rooie tegen de blauwe!Pommer wrote:Vanavond verjaardag & morgen derby day, gaat weer een pittig weekend worden denk ik zo![]()
altijd zo bijzonder?
-
DHardtraxxer
- 247 posts member since 2011
- last seen Jun 2016
Trailer ziet er gruwelijk uit. Hooligans en zombies whahaha.
Fucking geniaal die Nitro, ga daar zeker weer naartoe!
hahaha!
Ik ken ook wel een paar fanatieke blauwtjes ja!Pommer wrote:Tuurlijk, als we winnen tenminste (spakenburg)hardcoresjors wrote:rooie tegen de blauwe!Pommer wrote:Vanavond verjaardag & morgen derby day, gaat weer een pittig weekend worden denk ik zo![]()
altijd zo bijzonder?
hahaha!
YES nog meer humor die al vanaf 2007 overused word!!
zat ik ECHT op te wachten zeg
De wijze man boven mij slaat de spijker op zijn kop. Precies hoe ik over deze uitgemolken shit denk. 
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
nee jurre, gewoon nee.Pommer wrote:Tuurlijk, als we winnen tenminste (spakenburg)hardcoresjors wrote:rooie tegen de blauwe!Pommer wrote:Vanavond verjaardag & morgen derby day, gaat weer een pittig weekend worden denk ik zo![]()
altijd zo bijzonder?
woehoee fucking vet in de kuip nu vip bier drinken XD zat onder van barsten hiddink en johnny de mol XD echt vet .. was ik ook in beeld ???? 
Haha CD van The Viper gewonnen met de winactie 
Heldige aflevering weer van soutpark
metroseksuelen hahaha
-
T
-
S
Of je kijkt even een pagina terug
-
T
Woops my bad 
ach nouja mooi begin van de pagina!
pommer tijd is weer voorbij
morgen om half 12 in gramsbergen staan om te voetballen, verlies gegarandeerd! 
pommer tijd is weer voorbij
-
G