Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 884, 885, 886, 887, 888, 889, 890 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 okt 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
wootum schreef:
Vanavond 45 vriendinnen van m'n twee zussen op de verjaardag :beer:


Wat een kutavond wordt dat letterlijk.

xd
Bericht Geplaatst op 07 okt 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand of het lastig is een autoradio te vervangen? :P Of is het gewoon een kwestie van ene er uit halen, en de kabeltjes in de andere doen en klaar is kees? :P
Bericht Geplaatst op 07 okt 2011 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk, nu feesten @ Centerparcs :cool:
Bericht Geplaatst op 07 okt 2011 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KIJK SOUTHPARK! :D
Bericht Geplaatst op 07 okt 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grafweer, dan maar weer even de sportschool opzoeken :)
Bericht Geplaatst op 07 okt 2011 19:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Voor de verandering maar eens house produceren :)

Heerlijke opbouw en drop gemaakt a la Benny Benassi - Satisfaction
Bericht Geplaatst op 07 okt 2011 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Weet iemand of het lastig is een autoradio te vervangen? :P Of is het gewoon een kwestie van ene er uit halen, en de kabeltjes in de andere doen en klaar is kees? :P

volgens mij is het niet zo heel moeilijk, tenminste mijn vader deed het zomaar even en hij heeft al moeite met normale boxen op een versterker aansluiten.
Bericht Geplaatst op 07 okt 2011 19:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vanavond verjaardag & morgen derby day, gaat weer een pittig weekend worden denk ik zo :yay:
Bericht Geplaatst op 07 okt 2011 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Vanavond verjaardag & morgen derby day, gaat weer een pittig weekend worden denk ik zo :yay:


rooie tegen de blauwe! :P
altijd zo bijzonder? :D
Bericht Geplaatst op 07 okt 2011 20:54 
 



Daar gaan we weer :woot:
Bericht Geplaatst op 07 okt 2011 20:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Pommer schreef:
Vanavond verjaardag & morgen derby day, gaat weer een pittig weekend worden denk ik zo :yay:


rooie tegen de blauwe! :P
altijd zo bijzonder? :D


Tuurlijk, als we winnen tenminste (spakenburg)
Bericht Geplaatst op 07 okt 2011 20:59 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:


Daar gaan we weer :woot:


:worship: :worship: :worship: :worship:

Trailer ziet er gruwelijk uit. Hooligans en zombies whahaha.
Bericht Geplaatst op 07 okt 2011 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fucking geniaal die Nitro, ga daar zeker weer naartoe! :D

Pommer schreef:
hardcoresjors schreef:
Pommer schreef:
Vanavond verjaardag & morgen derby day, gaat weer een pittig weekend worden denk ik zo :yay:


rooie tegen de blauwe! :P
altijd zo bijzonder? :D


Tuurlijk, als we winnen tenminste (spakenburg)


Ik ken ook wel een paar fanatieke blauwtjes ja!
hahaha! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 07 okt 2011 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:


Daar gaan we weer :woot:

YES nog meer humor die al vanaf 2007 overused word!! :woot:
zat ik ECHT op te wachten zeg :worship: JONGE KUT HAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAAHHAA
Bericht Geplaatst op 07 okt 2011 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De wijze man boven mij slaat de spijker op zijn kop. Precies hoe ik over deze uitgemolken shit denk. :D
Bericht Geplaatst op 07 okt 2011 22:49 
 
Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
hardcoresjors schreef:
Pommer schreef:
Vanavond verjaardag & morgen derby day, gaat weer een pittig weekend worden denk ik zo :yay:


rooie tegen de blauwe! :P
altijd zo bijzonder? :D


Tuurlijk, als we winnen tenminste (spakenburg)

nee jurre, gewoon nee. xd
Bericht Geplaatst op 07 okt 2011 23:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

woehoee fucking vet in de kuip nu vip bier drinken XD zat onder van barsten hiddink en johnny de mol XD echt vet .. was ik ook in beeld ???? xd
Bericht Geplaatst op 07 okt 2011 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha CD van The Viper gewonnen met de winactie :D
Bericht Geplaatst op 08 okt 2011 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heldige aflevering weer van soutpark :worship: metroseksuelen hahaha
Bericht Geplaatst op 08 okt 2011 01:01 
 



Waarom kom ik ook uit Schijndel gvd!!! xd :x
Bericht Geplaatst op 08 okt 2011 01:35 
 

Of je kijkt even een pagina terug
Bericht Geplaatst op 08 okt 2011 01:50 
 

Woops my bad :loving:
Bericht Geplaatst op 08 okt 2011 02:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ach nouja mooi begin van de pagina! xd
pommer tijd is weer voorbij :( morgen om half 12 in gramsbergen staan om te voetballen, verlies gegarandeerd! :lol:
Bericht Geplaatst op 08 okt 2011 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gutenmorgen
Bericht Geplaatst op 08 okt 2011 11:40 
 

wesskeej schreef:


Waarom kom ik ook uit Schijndel gvd!!! xd :x

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Vorige  1 ... 884, 885, 886, 887, 888, 889, 890 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic