Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 882, 883, 884, 885, 886, 887, 888 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
wauw gewoon het hele prins clausplein is afgesloten door een zeer grote brand (mag niet naar den haag, mag niet naar rotterdam, neit naar amsterdam en niet naar utrecht), me collega staat nu al anderhalf uur in de file. :/

dan baal je :oh: waar is het vuur dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
p-stylez schreef:
wauw gewoon het hele prins clausplein is afgesloten door een zeer grote brand (mag niet naar den haag, mag niet naar rotterdam, neit naar amsterdam en niet naar utrecht), me collega staat nu al anderhalf uur in de file. :/

dan baal je :oh: waar is het vuur dan?

naast de snelweg in Leidschendam, staan 3 bedrijven in de fik. Zeer grote brand GRIP2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ff de ramptoerist uithangen dan, speciaal daarvoor ff het nieuws aanzetten straks om 20.00 uur :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 19:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga mijn avond maar nuttig besteden dan, nu naar de sportschool. Ff lekker uurtje trainen :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

THE CRY :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe South Park...mwah...ja, mwah eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 20:30 
 

http://www.gataar.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onweer. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 20:46 
 
Hardtraxx Veteran

Dadelijk mezelf weer even helemaal volgieten in Arnhem! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:39 
 

Banaanslak schreef:
http://www.gataar.nl/

=')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga naar mijn bedje, morgen om kwart voor 7 eruit om te werken heel de dag.
En morgen avond naar een 90's party in eindhoven xd .
Welterusten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doe hetzelfde. Morgenavond weekendje center parcs :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

morgen belangrijke dag dus vroeg op bed.. volkslied bij Nederland spelwn op de middenstip in de kuip.. stress xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de Belgen die Steve Jobs niet kennen, komt nu een docu over zijn leven op vtm
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
morgen belangrijke dag dus vroeg op bed.. volkslied bij Nederland spelwn op de middenstip in de kuip.. stress xd


GVD kan ik daar geen getuige van zijn -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
roberttt schreef:
morgen belangrijke dag dus vroeg op bed.. volkslied bij Nederland spelwn op de middenstip in de kuip.. stress xd


GVD kan ik daar geen getuige van zijn -.-

maak wel foto voor je xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Dadelijk mezelf weer even helemaal volgieten in Arnhem! :beer:

Goed blijven drinken! Eten is ook duur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen kom chatten! En http://razorfm.nl/ over 5 minuten begint mijn set!

chat.php
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is nu bezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 23:18 
 

zeau, ff 60 livesets voorzien van mp3 tags ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 23:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zo maar het bedje opzoeken. morgen weer vroeg dag :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlimax line up is eindelijk bekend!

feesten/qlimax-26-11-2011-gelredome-arnhem-t19268-925.html#p695091
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:

Komt over als een feit. Is dit nu ook een waarschuwing waard? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 01:10 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
93Wesley93 schreef:

Komt over als een feit. Is dit nu ook een waarschuwing waard? xd

Ik trapte er in :thumbdown:
Vorige  1 ... 882, 883, 884, 885, 886, 887, 888 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic