Er moeten dan ook haakjes omheen, dat ding herkent de rekenregels denk ik nietPommer wrote:Die op me laptopSteffnov wrote:Dan weet ik niet wat voor rekenmachine jij gebruikt...of eigenlijk weet ik het welPommer wrote:Op de rekenmachine is het ook 0één waarbij hij na elke + het nieuwe getal berekend.
Het is gewoon 14, maar goed, some people...xD
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat (X-Qlusive Edit)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Tuurlijk wel haakjesProject 141 wrote:Niks haakjes, gewoon geen rekenmachine die na elke + een nieuw getal pakt. Maar dit zou je toch ook zonder moeten kunnen
een normale rekenmachine begint bij links terwijl volgens de rekenregels je bij de x moet beginnen. Zo kom je toch op een heel ander antwoord uit
Haakjes om de (1x0) dan. Dan pakt hij de volgorde wel goed. Maar eigenlijk zwaar...indirect.Project 141 wrote:Niks haakjes, gewoon geen rekenmachine die na elke + een nieuw getal pakt. Maar dit zou je toch ook zonder moeten kunnen
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Haakjes zouden niet nodig moeten zijn, x gaat voor + en - dus... gewoon een kut rekenmachine, punt. 
Omdat het in de off topic wel mag:
Net geboren, spitst Biscuit zijn oren
Is het kind één, speelt Biscuit voor speen
Is het kind twee, dan gaat hij maar mee
Is het kind drie, dan kiest hij die
Is het kind vier, dan opent zijn kier
Is het kind vijf, noemt Biscuit het zijn wijf
Is het kind zes, zuigtie maar aan de fles
Is het kind zeven, dan duurt het maar even
Is het kind acht, staat die zeker niet in de wacht
Is het kind negen, ontdekt hij de gouden regen
Is het kind boven de tien, is Biscuit nergens meer te zien
Sorry Biscuit, no offense
Haha, geniaal. Ik moest lachen.Project 141 wrote:Is het kind één, speelt Biscuit voor speen![]()
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
laatste keer dat dit zo ging verjoegen we een redelijk aardig meisje van het forum en Biscuit zou op een gigantische manier wraak nemen op bepaalde mensen...
Meisjes zijn er atm volgens mij niet...en hij mag met zijn wraak komenSkedoedelefloeps wrote:laatste keer dat dit zo ging verjoegen we een redelijk aardig meisje van het forum en Biscuit zou op een gigantische manier wraak nemen op bepaalde mensen...
pest biscuit niet..Steffnov wrote:Meisjes zijn er atm volgens mij niet...en hij mag met zijn wraak komenSkedoedelefloeps wrote:laatste keer dat dit zo ging verjoegen we een redelijk aardig meisje van het forum en Biscuit zou op een gigantische manier wraak nemen op bepaalde mensen...
Raap me opSteffnov wrote:Omdat het in de off topic wel mag:
-
S
https://hardtraxx.com/member/LisannevK/Steffnov wrote:Meisjes zijn er atm volgens mij niet...en hij mag met zijn wraak komenSkedoedelefloeps wrote:laatste keer dat dit zo ging verjoegen we een redelijk aardig meisje van het forum en Biscuit zou op een gigantische manier wraak nemen op bepaalde mensen...
Nichtje van Jowan
You never know how the Biscuit crumbles...roberttt wrote:pest biscuit niet..
Die is ook wel heel actiefstefaneke wrote:https://hardtraxx.com/member/LisannevK/
Nichtje van Jowan
-
S
Speculant, mss als we het heel lief vragen, dat ze dan wat actiever wordt?Steffnov wrote:Die is ook wel heel actiefstefaneke wrote:https://hardtraxx.com/member/LisannevK/
Nichtje van Jowan
Hmm...ok, wie heeft hier de meeste charmes?stefaneke wrote:Speculant, mss als we het heel lief vragen, dat ze dan wat actiever wordt?
-
S
https://hardtraxx.com/member/RobertV/Steffnov wrote:Hmm...ok, wie heeft hier de meeste charmes?stefaneke wrote:Speculant, mss als we het heel lief vragen, dat ze dan wat actiever wordt?
Project 141 wrote: Biscuit.
Ze is te oud voor ons kûkske.
Last edited by stefaneke on 04 Oct 2011 23:07, edited 1 time in total.
Maar Lisanne is al 17Project 141 wrote:Biscuit.Steffnov wrote:Hmm...ok, wie heeft hier de meeste charmes?stefaneke wrote:Speculant, mss als we het heel lief vragen, dat ze dan wat actiever wordt?
Hoe doe je een euro teken op je toetsenbord? 
Rechter Alt+5Pommer wrote:Hoe doe je een euro teken op je toetsenbord?
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
ik ga m'n best doen jongensstefaneke wrote:https://hardtraxx.com/member/RobertV/Steffnov wrote:Hmm...ok, wie heeft hier de meeste charmes?stefaneke wrote:Speculant, mss als we het heel lief vragen, dat ze dan wat actiever wordt?
Slapen om morgen beoordelingsgesprekken uit te voeren 
-
G
schnapjskeboebsiepauw!
-
G
Ok, first things first I'll eat your brains
Raaa a a a
I'm a motherfucking monster

Raaa a a a
I'm a motherfucking monster