Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 878, 879, 880, 881, 882, 883, 884 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Steffnov schreef:
Pommer schreef:
Op de rekenmachine is het ook 0

Dan weet ik niet wat voor rekenmachine jij gebruikt...of eigenlijk weet ik het wel :P één waarbij hij na elke + het nieuwe getal berekend.

Het is gewoon 14, maar goed, some people...xD


Die op me laptop :lol:


Er moeten dan ook haakjes omheen, dat ding herkent de rekenregels denk ik niet :P
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Niks haakjes, gewoon geen rekenmachine die na elke + een nieuw getal pakt. Maar dit zou je toch ook zonder moeten kunnen :/


Tuurlijk wel haakjes xd

een normale rekenmachine begint bij links terwijl volgens de rekenregels je bij de x moet beginnen. Zo kom je toch op een heel ander antwoord uit xd
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Niks haakjes, gewoon geen rekenmachine die na elke + een nieuw getal pakt. Maar dit zou je toch ook zonder moeten kunnen :/

Haakjes om de (1x0) dan. Dan pakt hij de volgorde wel goed. Maar eigenlijk zwaar...indirect.
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 22:35 
 
Artiest

Haakjes zouden niet nodig moeten zijn, x gaat voor + en - dus... gewoon een kut rekenmachine, punt. xd
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat het in de off topic wel mag:

Net geboren, spitst Biscuit zijn oren
Is het kind één, speelt Biscuit voor speen
Is het kind twee, dan gaat hij maar mee
Is het kind drie, dan kiest hij die
Is het kind vier, dan opent zijn kier
Is het kind vijf, noemt Biscuit het zijn wijf
Is het kind zes, zuigtie maar aan de fles
Is het kind zeven, dan duurt het maar even
Is het kind acht, staat die zeker niet in de wacht
Is het kind negen, ontdekt hij de gouden regen
Is het kind boven de tien, is Biscuit nergens meer te zien


Sorry Biscuit, no offense xd
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Citaat:
Is het kind één, speelt Biscuit voor speen


:lol: :lol:

Haha, geniaal. Ik moest lachen. xd
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 22:52 
 
Artiest

laatste keer dat dit zo ging verjoegen we een redelijk aardig meisje van het forum en Biscuit zou op een gigantische manier wraak nemen op bepaalde mensen...
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
laatste keer dat dit zo ging verjoegen we een redelijk aardig meisje van het forum en Biscuit zou op een gigantische manier wraak nemen op bepaalde mensen...

Meisjes zijn er atm volgens mij niet...en hij mag met zijn wraak komen xd
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 22:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
laatste keer dat dit zo ging verjoegen we een redelijk aardig meisje van het forum en Biscuit zou op een gigantische manier wraak nemen op bepaalde mensen...

Meisjes zijn er atm volgens mij niet...en hij mag met zijn wraak komen xd


pest biscuit niet..
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Omdat het in de off topic wel mag:

Net geboren, spitst Biscuit zijn oren
Is het kind één, speelt Biscuit voor speen
Is het kind twee, dan gaat hij maar mee
Is het kind drie, dan kiest hij die
Is het kind vier, dan opent zijn kier
Is het kind vijf, noemt Biscuit het zijn wijf
Is het kind zes, zuigtie maar aan de fles
Is het kind zeven, dan duurt het maar even
Is het kind acht, staat die zeker niet in de wacht
Is het kind negen, ontdekt hij de gouden regen
Is het kind boven de tien, is Biscuit nergens meer te zien


Sorry Biscuit, no offense xd


Raap me op :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 22:58 
 

Steffnov schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
laatste keer dat dit zo ging verjoegen we een redelijk aardig meisje van het forum en Biscuit zou op een gigantische manier wraak nemen op bepaalde mensen...

Meisjes zijn er atm volgens mij niet...en hij mag met zijn wraak komen xd


member/LisannevK/

Nichtje van Jowan :whistle:
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
pest biscuit niet..

You never know how the Biscuit crumbles...

stefaneke schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/member/LisannevK/

Nichtje van Jowan :whistle:

Die is ook wel heel actief ;)
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 23:01 
 

Steffnov schreef:
stefaneke schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/member/LisannevK/

Nichtje van Jowan :whistle:

Die is ook wel heel actief ;)


Speculant, mss als we het heel lief vragen, dat ze dan wat actiever wordt? ^^
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En toen ging ik eens slapen.
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Speculant, mss als we het heel lief vragen, dat ze dan wat actiever wordt? ^^

Hmm...ok, wie heeft hier de meeste charmes?
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 23:06 
 

Steffnov schreef:
stefaneke schreef:
Speculant, mss als we het heel lief vragen, dat ze dan wat actiever wordt? ^^

Hmm...ok, wie heeft hier de meeste charmes?


member/RobertV/


Project 141 schreef:
Biscuit.



Ze is te oud voor ons kûkske.
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Steffnov schreef:
stefaneke schreef:
Speculant, mss als we het heel lief vragen, dat ze dan wat actiever wordt? ^^

Hmm...ok, wie heeft hier de meeste charmes?

Biscuit.

Maar Lisanne is al 17 -.-
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 23:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoe doe je een euro teken op je toetsenbord? :)
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hoe doe je een euro teken op je toetsenbord? :)

Rechter Alt+5

€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 23:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Steffnov schreef:
stefaneke schreef:
Speculant, mss als we het heel lief vragen, dat ze dan wat actiever wordt? ^^

Hmm...ok, wie heeft hier de meeste charmes?


member/RobertV/

ik ga m'n best doen jongens :whistle:
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker slapen, kapot moe :yawn:
Bericht Geplaatst op 05 okt 2011 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slapen om morgen beoordelingsgesprekken uit te voeren :sleep:
Bericht Geplaatst op 05 okt 2011 00:45 
 

schnapjskeboebsiepauw!
Bericht Geplaatst op 05 okt 2011 00:54 
 

Ok, first things first I'll eat your brains

Raaa a a a
I'm a motherfucking monster

:bomb: :bomb:
Bericht Geplaatst op 05 okt 2011 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

*Probeert nog eens wat nieuwe HS platen van G4H, S & the Is en Theracords*

*Doesn't get it anymore*
Vorige  1 ... 878, 879, 880, 881, 882, 883, 884 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic