Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 877, 878, 879, 880, 881, 882, 883 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 15:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Meat Loaf is ook weer goed bezig met optreden :lol:
Naar t schijnt kreeg ie ook gewoon meer dan een ton voor dit optreden hahahah
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 15:34 
 
Hardtraxx Veteran

Pfff wat een tokkie xd
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 16:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
Net auto theorie gehaald 2 fout :innocent:


Nou het echte werk :P Heb je al een datum?
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zit pas op 10 lessen
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

8 november afrijden hier :woot: ben benieuwd. Als ik het dan haal, heb ik met een beetje geluk voor 11 november het rijbewijs binnen en kan ik rijden naar Try Before You Die :P
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik 27 oktober weer :) Hopen dat het deze keer wel lukt :P
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:46 
 

Project 141 schreef:
Citaat:
1+1+1+1+1+1+1+1+1+1-1+1+1+1+1+​1+1x0 = ?


Iedereen op facebook doet hem fout >.<
Is het 0, 14, 16 of 17?


lullo`s
het is 10
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Citaat:
1+1+1+1+1+1+1+1+1+1-1+1+1+1+1+​1+1x0 = ?


Iedereen op facebook doet hem fout >.<
Is het 0, 14, 16 of 17?


het is en blijft 0, aangezien je dat aantal 1tjes moet vermenigvuldigen met 0, en alles wat je vermenigvuldigt met 0 blijft 0..
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Project 141 schreef:
Citaat:
1+1+1+1+1+1+1+1+1+1-1+1+1+1+1+​1+1x0 = ?


Iedereen op facebook doet hem fout >.<
Is het 0, 14, 16 of 17?


het is en blijft 0, aangezien je dat aantal 1tjes moet vermenigvuldigen met 0, en alles wat je vermenigvuldigt met 0 blijft 0..

x gaat voor + ;)
Volgens mij is het 14.
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

14 toch :whistle: ?
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hahah 0 :P Het is 14
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 19:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

het is 14 inderdaad. Laatste stukje +1x0 betekend gewoon dat je er 1 keer 0 bij op moet tellen.
^^
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Citaat:
1+1+1+1+1+1+1+1+1+1-1+1+1+1+1+​1+1x0 = ?


Iedereen op facebook doet hem fout >.<
Is het 0, 14, 16 of 17?




14
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 19:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

is het niet 111111111111111110?
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 19:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

x gaat altijd voor + toch, dat betekent dat alles vermenigvuld wordt met 0, oftewel het antwoord is 0

Als het die laatste +1x0 zou tellen als 1 x 0 erbij zou het tussen haakjes moeten staan volgens mij.

Ik zeg 0 :P
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf 19:00 vanavond knalt LionStyle hem er weer lekker doorheen!
4 uur lang knallen met 4 heerlijke setjes!

We beginnen om 19:00 met een collab set van Delirious DJ en mijzelf. Hierna worden jullie getrakteerd op een themaset van P-Stylez. Hierna maken we de avond compleet met mijn nieuwe LionStyle Session waarna RAW Vizion de avond afsluit met een vette underground set!!!

Luister gezellig mee!

Timetable
19:00 - 20:00: Delirious DJ meets. The Lion (Bring the Noise)
20:00 - 21:00: P-Stylez (Theme Set)
21:00 - 22:00: The Lion (LionStyle Session #42)
22:00 - 23:00: RAW Vizion (Underground)

Luister mee @ http://lionstyle2011.listen2myradio.com


Wat info over mijn setje.. Labeltribute, heerlijk label imo, draaid al vanaf ongeveer het begin mee.. en moest noodgedwongen op 144 bpm beginnen en eindigen "maar" op 152 bpm haha.

Dus tune in en kom gezellig in de chat! chat.php ben benieuwd of de tracks te id'en zijn :P
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 19:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Pommer schreef:
x gaat altijd voor + toch, dat betekent dat alles vermenigvuld wordt met 0, oftewel het antwoord is 0

Als het die laatste +1x0 zou tellen als 1 x 0 erbij zou het tussen haakjes moeten staan volgens mij.

Ik zeg 0 :P


Nee want je doet eerst de x wegwerken en dan pas de plus. dus eerst 1x0, en dan pas alle plusjes.


Op de rekenmachine is het ook 0
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 19:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jongens kom op :lol: dit is basisschool groep 3 werk :P
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Op de rekenmachine is het ook 0

Dan weet ik niet wat voor rekenmachine jij gebruikt...of eigenlijk weet ik het wel :P één waarbij hij na elke + het nieuwe getal berekend.

Het is gewoon 14, maar goed, some people...xD
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Vanaf 19:00 vanavond knalt LionStyle hem er weer lekker doorheen!
4 uur lang knallen met 4 heerlijke setjes!

We beginnen om 19:00 met een collab set van Delirious DJ en mijzelf. Hierna worden jullie getrakteerd op een themaset van P-Stylez. Hierna maken we de avond compleet met mijn nieuwe LionStyle Session waarna RAW Vizion de avond afsluit met een vette underground set!!!

Luister gezellig mee!

Timetable
19:00 - 20:00: Delirious DJ meets. The Lion (Bring the Noise)
20:00 - 21:00: P-Stylez (Theme Set)
21:00 - 22:00: The Lion (LionStyle Session #42)
22:00 - 23:00: RAW Vizion (Underground)

Luister mee @ http://lionstyle2011.listen2myradio.com


Wat info over mijn setje.. Labeltribute, heerlijk label imo, draaid al vanaf ongeveer het begin mee.. en moest noodgedwongen op 144 bpm beginnen en eindigen "maar" op 152 bpm haha.

Dus tune in en kom gezellig in de chat! chat.php ben benieuwd of de tracks te id'en zijn :P


Het is dus Sys_X zoals mensen misschien al horen, wordt nog dikker!

Om een idee te geven wat tot nu toe is gedraaid:
01. Luke Spellbound - System Shutdown [Sys-X12]
02. DJ Mystery - From Day to Night [Sys-X07]
03. Mindcontroller - Mindcontroller 2003 (Mind Mix)[Sys-X02]
04. DJ Mystery - Lost in Space [Sys-X10]
05. High Voltage - Kokaine Biatchez [Sys-X14]
06. Mindcontroller - Stand Youre Ground! [Sys-X14]
07. Danielle Mondello - Somebody Scream [Sys-X13]
08. DJ Mystery - Type Face (Original Mix)(Cutmix)[Sys-X06]
09. Alpha Twins & Seizure - Drop the Beats Out [Sys-X11]
10. Ruffneck & Miss Twilight - No Turning Back (The Machine Remix)[Sys-X20]
11. Alpha Twins & Seizure - Sick MF (Remix)[Sys-X11]
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 20:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Pommer schreef:
Op de rekenmachine is het ook 0

Dan weet ik niet wat voor rekenmachine jij gebruikt...of eigenlijk weet ik het wel :P één waarbij hij na elke + het nieuwe getal berekend.

Het is gewoon 14, maar goed, some people...xD


Die op me laptop :lol:
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 20:30 
 

ik gebruik een rekenjapanner.
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
1+1+1+1+1+1+1+1+1+1-1+1+1+1+1+​1+1x0 = ?
Dit is bij elkaar 15x1 - 1+ 0x1 = 14
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha lol, zie hem nu pas
Bericht Geplaatst op 04 okt 2011 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Project 141 schreef:
Citaat:
1+1+1+1+1+1+1+1+1+1-1+1+1+1+1+​1+1x0 = ?


Iedereen op facebook doet hem fout >.<
Is het 0, 14, 16 of 17?




14
Vorige  1 ... 877, 878, 879, 880, 881, 882, 883 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic