p-stylez schreef:
Vanaf 19:00 vanavond knalt LionStyle hem er weer lekker doorheen!
4 uur lang knallen met 4 heerlijke setjes!
We beginnen om 19:00 met een collab set van Delirious DJ en mijzelf. Hierna worden jullie getrakteerd op een themaset van P-Stylez. Hierna maken we de avond compleet met mijn nieuwe LionStyle Session waarna RAW Vizion de avond afsluit met een vette underground set!!!
Luister gezellig mee!
Timetable
19:00 - 20:00: Delirious DJ meets. The Lion (Bring the Noise)
20:00 - 21:00: P-Stylez (Theme Set)
21:00 - 22:00: The Lion (LionStyle Session #42)
22:00 - 23:00: RAW Vizion (Underground)
Luister mee @
http://lionstyle2011.listen2myradio.comWat info over mijn setje.. Labeltribute, heerlijk label imo, draaid al vanaf ongeveer het begin mee.. en moest noodgedwongen op 144 bpm beginnen en eindigen "maar" op 152 bpm haha.
Dus tune in en kom gezellig in de chat!
chat.php ben benieuwd of de tracks te id'en zijn

Het is dus Sys_X zoals mensen misschien al horen, wordt nog dikker!
Om een idee te geven wat tot nu toe is gedraaid:
01. Luke Spellbound - System Shutdown [Sys-X12]
02. DJ Mystery - From Day to Night [Sys-X07]
03. Mindcontroller - Mindcontroller 2003 (Mind Mix)[Sys-X02]
04. DJ Mystery - Lost in Space [Sys-X10]
05. High Voltage - Kokaine Biatchez [Sys-X14]
06. Mindcontroller - Stand Youre Ground! [Sys-X14]
07. Danielle Mondello - Somebody Scream [Sys-X13]
08. DJ Mystery - Type Face (Original Mix)(Cutmix)[Sys-X06]
09. Alpha Twins & Seizure - Drop the Beats Out [Sys-X11]
10. Ruffneck & Miss Twilight - No Turning Back (The Machine Remix)[Sys-X20]
11. Alpha Twins & Seizure - Sick MF (Remix)[Sys-X11]