Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 879, 880, 881, 882, 883, 884, 885 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 01:49 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Steffnov schreef:
Pommer schreef:
Op de rekenmachine is het ook 0

Dan weet ik niet wat voor rekenmachine jij gebruikt...of eigenlijk weet ik het wel :P één waarbij hij na elke + het nieuwe getal berekend.

Het is gewoon 14, maar goed, some people...xD


Die op me laptop :lol:


Ja die ziet elke Keer dat jij +1 doet of x0 een nieuwe berekening
Je moet een rekenmachine hebben die hele berekeningen accepteert, grafische bijv
Of je hersenen gebruiken xd


Snap niet dat mensen dit fout kunnen doen, is brugklas :lol:

Eerst delen/vermenigvuldigen, dan pas plus min, tenzij haakjes, maar die zijn er niet
Dus wordt die +1x0 op het einde +0 ... Daarna optellen / aftrekken krijg je 14 :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 09:49 
 

school :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Betaald krijgen om op Hardtraxx te zitten. Heerlijk! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 10:37 
 

Chukkels schreef:
Betaald krijgen om op Hardtraxx te zitten. Heerlijk! ^^

waar werk je? ga ik dan ook maar eens solliciteren haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ga maar eens werken! :thumbup: kort dagje, tot 6u maar, daarna weer lekker fifa spelen.. damn i like the game!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 11:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

goeie maat van me is aangenomen bij enzyme x muahaha fucking hard _0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 11:25 
 

roberttt schreef:
goeie maat van me is aangenomen bij enzyme x muahaha fucking hard _0_

nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat doetie daar dan, tegels goed zetten als Ophidian weer eens de sub te hard heeft gezet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 12:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Wat doetie daar dan, tegels goed zetten als Ophidian weer eens de sub te hard heeft gezet?


lol :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 13:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Wat doetie daar dan, tegels goed zetten als Ophidian weer eens de sub te hard heeft gezet?

juist ;,)....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
goeie maat van me is aangenomen bij enzyme x muahaha fucking hard _0_

Dik :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Korsakoff bath scene :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 15:33 
 

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
goeie maat van me is aangenomen bij enzyme x muahaha fucking hard _0_


Aangenomen bij Enzyme X? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 15:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
roberttt schreef:
goeie maat van me is aangenomen bij enzyme x muahaha fucking hard _0_


Aangenomen bij Enzyme X? >.<

Bedoel enzyme records ^^ is nog vroeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Dakpan schreef:
roberttt schreef:
goeie maat van me is aangenomen bij enzyme x muahaha fucking hard _0_


Aangenomen bij Enzyme X? >.<

Bedoel enzyme records ^^ is nog vroeg xd

Triax? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 15:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pandorum
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Pandorum

1696?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 17:32 
 

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:
Pandorum

1696?


312
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 21:00 
 
Hardtraxx Addict

zou iedereen die fitnesst deze kunnen invullen :thumbsup:

http://www.thesistools.com/web/?id=218478
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pattern 1 & 2 Mash up bij Kolda's setje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 22:08 
 

WZY schreef:
zou iedereen die fitnesst deze kunnen invullen :thumbsup:

http://www.thesistools.com/web/?id=218478
:thumbsup:

done
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.hardtraxx.nl/forum/algemeen/wist-je-dat-hardcore-only-t18094-325.html#p693873

Check voor nightmare anthem informatie! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 22:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
WZY schreef:
zou iedereen die fitnesst deze kunnen invullen :thumbsup:

http://www.thesistools.com/web/?id=218478
:thumbsup:

done
Vorige  1 ... 879, 880, 881, 882, 883, 884, 885 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic