Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 876, 877, 878, 879, 880, 881, 882 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 23:57 
 
Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
ha! die had ik verwijderd van koen zn camera! :P


Trololol
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 00:07 
 

Dream Chaser schreef:
problemen met pirate bay? Kan er al 2 dagen niet op.. >.<


Ik kan the Pirate Bay al maanden niet meer bereiken... iig de torrentpaginas
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Dream Chaser schreef:
problemen met pirate bay? Kan er al 2 dagen niet op.. >.<


Ik kan the Pirate Bay al maanden niet meer bereiken... iig de torrentpaginas

Vaag, bij mij is hij gewoon zo snel als elke andere pagina, met geen enkele problemen.

Op die van mijn zusje echter...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 00:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Er is zeker verschil, maar dat gezeik van 15 jarige ventjes die eens in de maand bier drinken moet maar eens ophouden. Alsof ze kenners zijn.

Ja idd ik haat t als m'n leeftijdsgenoten lopen te zeiken over bier. Hadden we een keer Gulpener staan, kom m'n neef aan. "ja wtf man dat drink ik niet! Heineken, Hertog Jan of Amstel jwz!!!1" zonder t überhaupt geproefd te hebben. >.<
mij boeit t niet zo veel welk merk er op staat. Vond het sowieso lekker(enkele uitzondering daargelaten). :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hidde schreef:
PierrePruuk schreef:
Er is zeker verschil, maar dat gezeik van 15 jarige ventjes die eens in de maand bier drinken moet maar eens ophouden. Alsof ze kenners zijn.

Ja idd ik haat t als m'n leeftijdsgenoten lopen te zeiken over bier. Hadden we een keer Gulpener staan, kom m'n neef aan. "ja wtf man dat drink ik niet! Heineken, Hertog Jan of Amstel jwz!!!1" zonder t überhaupt geproefd te hebben. >.<
mij boeit t niet zo veel welk merk er op staat. Vond het sowieso lekker(enkele uitzondering daargelaten). :)

Kieskeurig, en nog met een slechte smaak ook...;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 00:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hidde schreef:
PierrePruuk schreef:
Er is zeker verschil, maar dat gezeik van 15 jarige ventjes die eens in de maand bier drinken moet maar eens ophouden. Alsof ze kenners zijn.

Ja idd ik haat t als m'n leeftijdsgenoten lopen te zeiken over bier. Hadden we een keer Gulpener staan, kom m'n neef aan. "ja wtf man dat drink ik niet! Heineken, Hertog Jan of Amstel jwz!!!1" zonder t überhaupt geproefd te hebben. >.<
mij boeit t niet zo veel welk merk er op staat. Vond het sowieso lekker(enkele uitzondering daargelaten). :)


Als ik een avond gulpener drink heb ik de dag erna hoofdpijn, terwijl ik dat anders nooit heb. Smaak, tsja ik drink gewoon wat het cafe schenkt na een paar glazen proef je het toch niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 02:21 
 

lol
Afbeelding
Top seizoen so far
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 08:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goodmorning, school tot 15;10 .. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 08:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Goodmorning, school tot 17:00.. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
STAN- schreef:
Goodmorning, school tot 14:10.. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 08:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Goodmorning, school van 11:00 tot 14:00 .. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 08:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Intervention schreef:
STAN- schreef:
Goodmorning, school tot 15:30.. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 09:00 
 
Artiest

Almighty schreef:
lol
Afbeelding
Top seizoen so far


stukken beter dan het echte HSV iig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 11:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Goodmorning, vrij tot morgen 08:30.. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
STAN- schreef:
Goodmorning, vrij tot morgen 10:45. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 12:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dagje "thuiswerken" ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 14:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vrijdag ben ik op tv :thumbsup: :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 14:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Vrijdag ben ik op tv :thumbsup: :yay: :yay: :yay:

Waarmee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 14:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dennis schreef:
roberttt schreef:
Vrijdag ben ik op tv :thumbsup: :yay: :yay: :yay:

Waarmee?


Moet volksliederen spelen van Nederland en Moldavië, tijdens de EK kwalificatie wedstrijd in de kuip \0/


Fucking hard, gewoon als vip de wedstrijd zien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Documentaire over kaakschaatsen en de gevolgen van drugs?

:worship:

roberttt schreef:
dennis schreef:
roberttt schreef:
Vrijdag ben ik op tv :thumbsup: :yay: :yay: :yay:

Waarmee?


Moet volksliederen spelen van Nederland en Moldavië, tijdens de EK kwalificatie wedstrijd in de kuip \0/


Fucking hard, gewoon als vip de wedstrijd zien xd


Gruwelijk vet! Je rijgt de boekingen wel aan een stuk aan elkaar hé? Binnenkort Qlimax 2012, anthem playing orchest? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 14:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Vrijdag ben ik op tv :thumbsup: :yay: :yay: :yay:


Jostiband? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 14:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
roberttt schreef:
Vrijdag ben ik op tv :thumbsup: :yay: :yay: :yay:


Jostiband? :$

Jaloers :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 14:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
dennis schreef:
roberttt schreef:
Vrijdag ben ik op tv :thumbsup: :yay: :yay: :yay:

Waarmee?


Moet volksliederen spelen van Nederland en Moldavië, tijdens de EK kwalificatie wedstrijd in de kuip \0/


Fucking hard, gewoon als vip de wedstrijd zien xd

Dat is wel gruwelijk vet zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 15:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad, afgelopen weekend moesten we ook in Luzern(zwitserland') optreden.

Hier de concerthal waar we in stonden:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gruwelijk vet _0_ konden iets van 2000 man in.

Later ook nog op straat haha, ook smoor druk bij ons haha XD

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net auto theorie gehaald 2 fout :innocent:
Vorige  1 ... 876, 877, 878, 879, 880, 881, 882 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic