heineken en amstel.. heb nu ook vriendin haha helaas woont ze in zwitserland
Ja siiiiiiProject 141 wrote:U serial?Hoofdcoach wrote:Project 141 wrote:Heineken![]()
![]()
Ja siiiiiiProject 141 wrote:U serial?Hoofdcoach wrote:Project 141 wrote:Heineken![]()
![]()
pic`s or didn`t happen....roberttt wrote:heineken en amstel.. heb nu ook vriendin haha helaas woont ze in zwitserland
PierrePruuk wrote:Mwah gezeik over biermerken vind ik een beetje dom, bij een blinde test proeft toch niemand verschil.
PierrePruuk wrote:Maar vind wel Brand Bier wat ze hier overal hebben het lekkerst
Idd, geen gezeik gewoon tanken als een malle, na een paar bier proef je geen verschil meerPierrePruuk wrote:Mwah gezeik over biermerken vind ik een beetje dom, bij een blinde test proeft toch niemand verschil. Maar vind wel Brand Bier wat ze hier overal hebben het lekkerst
Nee nee, afgelopen weekend nogBanaanslak wrote:Ik drink geen alcohol weetje, maar toch vind ik gewoon dat brand het beste is.
oostzaner wrote:thijs, u bent gewoon een homo.
REPORTED!! Ik hoop echt dat je gebanned wordt mannetje want dit gedrag kan zo niet langer!oostzaner wrote:thijs, u bent gewoon een homo.
REPORTED!! Ik hoop echt dat je gebanned wordt mannetje want dit gedrag kan zo niet langer!oostzaner wrote:thijs, u bent gewoon een homo.
Die ene dat je ligt te slapen en wat vloeibare substanties uit je mond laat druipen.oostzaner wrote:Die dat ik lig te slapen of die foto's van die keer dat ik je moeder had geneukt?
Bij mij is die een beetje traag, maar heb er net nog mee gewerktDream Chaser wrote:Iemand anders ook problemen met pirate bay? Kan er al 2 dagen niet op..
is ie altijdDaveytl wrote:Bij mij is die een beetje traag, maar heb er net nog mee gewerktDream Chaser wrote:Iemand anders ook problemen met pirate bay? Kan er al 2 dagen niet op..
Hij doet het nu ook, maar erg traag inderdaad! Kan er iig weer op, dat is al heel watKSwoosh wrote:is ie altijdDaveytl wrote:Bij mij is die een beetje traag, maar heb er net nog mee gewerktDream Chaser wrote:Iemand anders ook problemen met pirate bay? Kan er al 2 dagen niet op..
werkt met vlagen