Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 875, 876, 877, 878, 879, 880, 881 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

heineken en amstel.. heb nu ook vriendin haha helaas woont ze in zwitserland
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:07 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Hoofdcoach schreef:
Project 141 schreef:
Heineken :drool: :love:


U serial? :huh:

Ja siiiiii
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:07 
 

roberttt schreef:
heineken en amstel.. heb nu ook vriendin haha helaas woont ze in zwitserland

pic`s or didn`t happen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang het geen Amstel of Oranjeboom is drink ik het meestal wel...Heineken staat zeker niet in mijn bovenste helft though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:19 
 
Hardtraxx Veteran

Mwah gezeik over biermerken vind ik een beetje dom, bij een blinde test proeft toch niemand verschil. Maar vind wel Brand Bier wat ze hier overal hebben het lekkerst :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Mwah gezeik over biermerken vind ik een beetje dom, bij een blinde test proeft toch niemand verschil.


PierrePruuk schreef:
Maar vind wel Brand Bier wat ze hier overal hebben het lekkerst :P


:huh:

Je proeft toch geen verschil? (ik zéker wel...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg ik een tweet:

@Slechte_grappen: Als het niet de bedoeling is om 's avonds snacks te eten.. Waarom zit er dan een lampje in de koelkast? #slechtegrappen

Reactie: Welke mongool stopt er nou zijn snacks in de koelkast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:22 
 
Hardtraxx Veteran

Er is zeker verschil, maar dat gezeik van 15 jarige ventjes die eens in de maand bier drinken moet maar eens ophouden. Alsof ze kenners zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:27 
 
Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Mwah gezeik over biermerken vind ik een beetje dom, bij een blinde test proeft toch niemand verschil. Maar vind wel Brand Bier wat ze hier overal hebben het lekkerst :P


Idd, geen gezeik gewoon tanken als een malle, na een paar bier proef je geen verschil meer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:28 
 

Ik drink geen alcohol weetje, maar toch vind ik gewoon dat brand het beste is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:29 
 
Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Ik drink geen alcohol weetje, maar toch vind ik gewoon dat brand het beste is.


Nee nee, afgelopen weekend nog :nono:

Maarja mijn favorieten zijn wel Heineken, Jupiler, Hertog Jan, Warsteiner, Brand
Maar in principe gaat alles er wel in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thijs, u bent gewoon een homo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:30 
 
Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
thijs, u bent gewoon een homo.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:30 
 

oostzaner schreef:
thijs, u bent gewoon een homo.

REPORTED!! Ik hoop echt dat je gebanned wordt mannetje want dit gedrag kan zo niet langer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:30 
 

oostzaner schreef:
thijs, u bent gewoon een homo.

REPORTED!! Ik hoop echt dat je gebanned wordt mannetje want dit gedrag kan zo niet langer!
Vind het gewoon zo erg dat ik het pardoes 2x post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie anders geen melding staan. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:36 
 

Ach ik heb genoeg foto's om hem mee te chanteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die dat ik lig te slapen of die foto's van die keer dat ik je moeder had geneukt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:42 
 

oostzaner schreef:
Die dat ik lig te slapen of die foto's van die keer dat ik je moeder had geneukt?

Die ene dat je ligt te slapen en wat vloeibare substanties uit je mond laat druipen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ha! die had ik verwijderd van koen zn camera! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 23:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand anders ook problemen met pirate bay? Kan er al 2 dagen niet op.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Iemand anders ook problemen met pirate bay? Kan er al 2 dagen niet op.. >.<

Bij mij is die een beetje traag, maar heb er net nog mee gewerkt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 23:36 
 

Daveytl schreef:
Dream Chaser schreef:
Iemand anders ook problemen met pirate bay? Kan er al 2 dagen niet op.. >.<

Bij mij is die een beetje traag, maar heb er net nog mee gewerkt ;)

is ie altijd ;)
werkt met vlagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trusten people :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 23:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Daveytl schreef:
Dream Chaser schreef:
Iemand anders ook problemen met pirate bay? Kan er al 2 dagen niet op.. >.<

Bij mij is die een beetje traag, maar heb er net nog mee gewerkt ;)

is ie altijd ;)
werkt met vlagen


Hij doet het nu ook, maar erg traag inderdaad! Kan er iig weer op, dat is al heel wat :x .
Vorige  1 ... 875, 876, 877, 878, 879, 880, 881 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic