Goedemorgen mensen 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat (X-Qlusive Edit)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Wtf ik heb gewoon pijn in mn kaken en ik heb niks gebruikt dit weekend 
dawasiknie wrote:Wtf ik heb gewoon pijn in mn kaken en ik heb niks gebruikt dit weekend
het wordt gewoon automatisme
Geniale vergalen over t weekend gehoord. Jammer dat ik niks meer me herrinner. Ben wel zwaar de sjaak vandaag. Toch oppassen met wie je op de bek pakt. 
-
E
hidde wrote:Geniale vergalen over t weekend gehoord. Jammer dat ik niks meer me herrinner. Ben wel zwaar de sjaak vandaag. Toch oppassen met wie je op de bek pakt.
dawasiknie wrote:Wtf ik heb gewoon pijn in mn kaken en ik heb niks gebruikt dit weekend
-
S
Wat was ik gisteren weer ongelooflijk zat
. Los op tomatenplukkers 
Ja was me t weekendje wel. Zo'n wijf wou me thuisbrengen(like wtf) maar dat mocht niet van me. Dus toen zou ik alleen gaan. Maat van me liep ff ergens anders heen, kwartier later kwam ie terug, stond ik er nog.biscuit wrote:hidde wrote:Geniale vergalen over t weekend gehoord. Jammer dat ik niks meer me herrinner. Ben wel zwaar de sjaak vandaag. Toch oppassen met wie je op de bek pakt.dawasiknie wrote:Wtf ik heb gewoon pijn in mn kaken en ik heb niks gebruikt dit weekend
"Hidde! Wtf doe jij daar nog?!"
"Uhhhh. Wachten. Ja wachten ja."
"op wie dan??!"
"GEEN IDEE!!!" *fietst weg*
geniaal
staat hier al een half uur iemand een paar meter voor me, zie nu pas dat ie een Donkey Rollers T-Shirt aan heeft 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik stond ook net een half uur voor iemand met een Donkey Rollers shirt aan 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
En nog heerlijk kooswerkloos.
Morgen gesprek bij uitzendbureau.
op fontys ict eindhoven?Skedoedelefloeps wrote:Ik stond ook net een half uur voor iemand met een Donkey Rollers shirt aan
Alsof ook maar een persoon in heel nl een donkey trollers t-shirt draagt
jaD-Nemacyst wrote:Alsof ook maar een persoon in heel nl een donkey trollers t-shirt draagt
Nee, twee.D-Nemacyst wrote:Alsof ook maar een persoon in heel nl een donkey trollers t-shirt draagt
College bedrijfsethiek, vrij weinig zin in na een hele dag aan een project te hebben gewerkt.
Het is wel een belangrijke lesDream Chaser wrote:College bedrijfsethiek, vrij weinig zin in na een hele dag aan een project te hebben gewerkt.
bah ethiek zon verschrikkelijke hekel aan.mrazura wrote:Het is wel een belangrijke lesDream Chaser wrote:College bedrijfsethiek, vrij weinig zin in na een hele dag aan een project te hebben gewerkt.
Nah zo belangrijk vond ik het niet, ging over Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen.hardaddict wrote:bah ethiek zon verschrikkelijke hekel aan.mrazura wrote:Het is wel een belangrijke lesDream Chaser wrote:College bedrijfsethiek, vrij weinig zin in na een hele dag aan een project te hebben gewerkt.
Ben ook niet zo'n fan van ethiek, maar het project van dit vak vond ik dan wel weer interessant.
NEEEEEEEEE!! hoef ik een avondje niet te werken, en kan dus VI kijken. Wat denk je.. tv op sneeuw!
Kan t probleem niet vinden. Analoog tv doet het in huis niet. 
yay weer aangekomen in nederland ... wat een weekens ib zwitserland Xalleen maar lwkkere vrouwen en ddure autos . Ze zijn ook gul wel gingen voor de lol als srraatmuziekanten opreden XD 400 frank (300 euro) in een half uur. geniaal XD zou er rijk kennen worden
-
E
heb je daar de zwitserse cognac gedronken?roberttt wrote:yay weer aangekomen in nederland ... wat een weekens ib zwitserland Xalleen maar lwkkere vrouwen en ddure autos . Ze zijn ook gul wel gingen voor de lol als srraatmuziekanten opreden XD 400 frank (300 euro) in een half uur. geniaal XD zou er rijk kennen worden
of had je stiekem heineken gedronken?
-
E
stieve nippels!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Project 141 wrote:Heineken![]()
![]()