Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 874, 875, 876, 877, 878, 879, 880 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 08:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen mensen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 09:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Morgen :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 10:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wtf ik heb gewoon pijn in mn kaken en ik heb niks gebruikt dit weekend :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Wtf ik heb gewoon pijn in mn kaken en ik heb niks gebruikt dit weekend :/



het wordt gewoon automatisme :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 12:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geniale vergalen over t weekend gehoord. Jammer dat ik niks meer me herrinner. Ben wel zwaar de sjaak vandaag. Toch oppassen met wie je op de bek pakt. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 12:10 
 

hidde schreef:
Geniale vergalen over t weekend gehoord. Jammer dat ik niks meer me herrinner. Ben wel zwaar de sjaak vandaag. Toch oppassen met wie je op de bek pakt. >.<

dawasiknie schreef:
Wtf ik heb gewoon pijn in mn kaken en ik heb niks gebruikt dit weekend :/


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 12:16 
 

Wat was ik gisteren weer ongelooflijk zat :x. Los op tomatenplukkers :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 12:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
hidde schreef:
Geniale vergalen over t weekend gehoord. Jammer dat ik niks meer me herrinner. Ben wel zwaar de sjaak vandaag. Toch oppassen met wie je op de bek pakt. >.<

dawasiknie schreef:
Wtf ik heb gewoon pijn in mn kaken en ik heb niks gebruikt dit weekend :/


:lol:

Ja was me t weekendje wel. Zo'n wijf wou me thuisbrengen(like wtf) maar dat mocht niet van me. Dus toen zou ik alleen gaan. Maat van me liep ff ergens anders heen, kwartier later kwam ie terug, stond ik er nog.
"Hidde! Wtf doe jij daar nog?!"
"Uhhhh. Wachten. Ja wachten ja."
"op wie dan??!"
"GEEN IDEE!!!" *fietst weg*

geniaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

staat hier al een half uur iemand een paar meter voor me, zie nu pas dat ie een Donkey Rollers T-Shirt aan heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 14:00 
 
Artiest

Ik stond ook net een half uur voor iemand met een Donkey Rollers shirt aan :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

En nog heerlijk kooswerkloos. :P Morgen gesprek bij uitzendbureau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ik stond ook net een half uur voor iemand met een Donkey Rollers shirt aan :oh:


op fontys ict eindhoven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 15:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alsof ook maar een persoon in heel nl een donkey trollers t-shirt draagt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Alsof ook maar een persoon in heel nl een donkey trollers t-shirt draagt


ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Alsof ook maar een persoon in heel nl een donkey trollers t-shirt draagt

Nee, twee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

College bedrijfsethiek, vrij weinig zin in na een hele dag aan een project te hebben gewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
College bedrijfsethiek, vrij weinig zin in na een hele dag aan een project te hebben gewerkt.


Het is wel een belangrijke les :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Dream Chaser schreef:
College bedrijfsethiek, vrij weinig zin in na een hele dag aan een project te hebben gewerkt.


Het is wel een belangrijke les :)


bah ethiek zon verschrikkelijke hekel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 19:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
mrazura schreef:
Dream Chaser schreef:
College bedrijfsethiek, vrij weinig zin in na een hele dag aan een project te hebben gewerkt.


Het is wel een belangrijke les :)


bah ethiek zon verschrikkelijke hekel aan.


Nah zo belangrijk vond ik het niet, ging over Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen.
Ben ook niet zo'n fan van ethiek, maar het project van dit vak vond ik dan wel weer interessant. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NEEEEEEEEE!! hoef ik een avondje niet te werken, en kan dus VI kijken. Wat denk je.. tv op sneeuw! :/ Kan t probleem niet vinden. Analoog tv doet het in huis niet. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 21:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

yay weer aangekomen in nederland ... wat een weekens ib zwitserland Xalleen maar lwkkere vrouwen en ddure autos . Ze zijn ook gul wel gingen voor de lol als srraatmuziekanten opreden XD 400 frank (300 euro) in een half uur. geniaal XD zou er rijk kennen worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 21:16 
 

roberttt schreef:
yay weer aangekomen in nederland ... wat een weekens ib zwitserland Xalleen maar lwkkere vrouwen en ddure autos . Ze zijn ook gul wel gingen voor de lol als srraatmuziekanten opreden XD 400 frank (300 euro) in een half uur. geniaal XD zou er rijk kennen worden

heb je daar de zwitserse cognac gedronken?
of had je stiekem heineken gedronken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 21:26 
 

stieve nippels!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:00 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Heineken :drool: :love:
Vorige  1 ... 874, 875, 876, 877, 878, 879, 880 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic