Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 873, 874, 875, 876, 877, 878, 879 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
hardcoresjors schreef:
Syndicate was echt vet!
Wat een zieke locatie!
Echt vet!
Die tribune om die vloer heen, was gewoon te ziek voor woorden! :thumbsup:

Bitch, ik wilde ook gaan :(

Hahah, ik kwam thuis van me werk, vraagt me broer is er geen feestje vanavond?
Ik: alleen Syndicate maar dat is in duitsland!
Wij dus allebei een maatje bellen en toen hebben we om 8 uur de auto gepakt! :P
Beste reis gehad hahaha!
200 kilometer ofzo! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Hahah, ik kwam thuis van me werk, vraagt me broer is er geen feestje vanavond?
Ik: alleen Syndicate maar dat is in duitsland!
Wij dus allebei een maatje bellen en toen hebben we om 8 uur de auto gepakt! :P
Beste reis gehad hahaha!
200 kilometer ofzo! :oh:


wow, had je er wel voor over tog?
waar kom je vandaan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
hardcoresjors schreef:
Hahah, ik kwam thuis van me werk, vraagt me broer is er geen feestje vanavond?
Ik: alleen Syndicate maar dat is in duitsland!
Wij dus allebei een maatje bellen en toen hebben we om 8 uur de auto gepakt! :P
Beste reis gehad hahaha!
200 kilometer ofzo! :oh:


wow, had je er wel voor over tog?
waar kom je vandaan dan?


Jaa 100%, gingen meteen geld pinnen, toen moesten hun nog ff drugs ophalen enz. we waren er om half 12!
Maar ik kom uit Nijkerk!
In Gelderland, bij Amersfoort in de buurt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
\
Jaa 100%, gingen meteen geld pinnen, toen moesten hun nog ff drugs ophalen enz. we waren er om half 12!
Maar ik kom uit Nijkerk!
In Gelderland, bij Amersfoort in de buurt! :thumbup:


Hmm ik woon ook in gelderland, didam bij arnhem. dacht dat dat nooit zover rijden was naar syndicate
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
hardcoresjors schreef:
\
Jaa 100%, gingen meteen geld pinnen, toen moesten hun nog ff drugs ophalen enz. we waren er om half 12!
Maar ik kom uit Nijkerk!
In Gelderland, bij Amersfoort in de buurt! :thumbup:


Hmm ik woon ook in gelderland, didam bij arnhem. dacht dat dat nooit zover rijden was naar syndicate

dieemmmmm
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen weer vroeg school, ga maar eens pitten :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Morgen weer vroeg school, ga maar eens pitten :yawn:


Bij mij ook, maar dat is toch geen rede om vroeg te gaan pitten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
hardaddict schreef:
hardcoresjors schreef:
Hahah, ik kwam thuis van me werk, vraagt me broer is er geen feestje vanavond?
Ik: alleen Syndicate maar dat is in duitsland!
Wij dus allebei een maatje bellen en toen hebben we om 8 uur de auto gepakt! :P
Beste reis gehad hahaha!
200 kilometer ofzo! :oh:


wow, had je er wel voor over tog?
waar kom je vandaan dan?


Jaa 100%, gingen meteen geld pinnen, toen moesten hun nog ff drugs ophalen enz. we waren er om half 12!
Maar ik kom uit Nijkerk!
In Gelderland, bij Amersfoort in de buurt! :thumbup:





nijkerk! whaha :P , dat is wel bekend bij mij.. ik woon in Renswoude :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Renswoude ken ik niet man sorry! :P
ligt het dichtbij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker chill zondagje gehad met mijn meisje :) . Nu maar eens lekker slapen, hopen dat ik morgen een beetje over de nederlaag van vanmiddag heen ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gelukkig is Studio Ajax nu afgelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Renswoude ken ik niet man sorry! :P
ligt het dichtbij?


:cry: :cry: ligt bij barneveld, scherpenzeel, woudenberg, veenendaal, ede.. etc etc :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
hardcoresjors schreef:
Renswoude ken ik niet man sorry! :P
ligt het dichtbij?


:cry: :cry: ligt bij barneveld, scherpenzeel, woudenberg, veenendaal, ede.. etc etc :P


Barneveld ken ik wel, ligt dichtbij haha!
Daar heb je ook Van Maanen, of had, maar daar heeft me pa iniedergeval gewerkt! :P
Hahaha grappig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Gelukkig is Studio Ajax nu afgelopen.

Dan kijk je het (net als ik) toch niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 23:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
dennis schreef:
Gelukkig is Studio Ajax nu afgelopen.

Dan kijk je het (net als ik) toch niet :P

Ik wouw het vandaag nog een kans geven. Maar helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Steffnov schreef:
dennis schreef:
Gelukkig is Studio Ajax nu afgelopen.

Dan kijk je het (net als ik) toch niet :P

Ik wouw het vandaag nog een kans geven. Maar helaas

Ajax verloor, dan weet je het al. Lemme guess, ongeveer een half uur Ajax, 10 minuten Feyenoord, beetje AZ misschien omdat ze koploper zijn en de rest moet het laatste kwartier met willekeurige crap delen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 23:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ajax verloor, dan weet je het al. Lemme guess, ongeveer een half uur Ajax, 10 minuten Feyenoord, beetje AZ misschien omdat ze koploper zijn en de rest moet het laatste kwartier met willekeurige crap delen?

Zo is het ongeveel wel gegaan ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker verrassend. Blij dat ik niet heb gekeken dan xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 23:32 
 
Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
Steffnov schreef:
Ajax verloor, dan weet je het al. Lemme guess, ongeveer een half uur Ajax, 10 minuten Feyenoord, beetje AZ misschien omdat ze koploper zijn en de rest moet het laatste kwartier met willekeurige crap delen?

Zo is het ongeveel wel gegaan ja.


But not
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 23:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
dennis schreef:
Steffnov schreef:
Ajax verloor, dan weet je het al. Lemme guess, ongeveer een half uur Ajax, 10 minuten Feyenoord, beetje AZ misschien omdat ze koploper zijn en de rest moet het laatste kwartier met willekeurige crap delen?

Zo is het ongeveel wel gegaan ja.


But not

In grote lijnen is het wel zo hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsjah, Ajax blijft qua geschiedenis voor eens en voor altijd Nederlands trots qua voetbalgeschiedenis, logisch dat ze Ajax dus het meeste behandelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Tsjah, Ajax blijft qua geschiedenis voor eens en voor altijd Nederlands trots qua voetbalgeschiedenis, logisch dat ze Ajax dus het meeste behandelen.

Ik kijk geen TV voor geschiedenis waar ook hedendaags nieuws over is. Dat het de club met meeste fans is klopt...maar voor commerciële TV hebben we de commerciële zenders. Bij de publieke omroep verwacht ik tenminste een gelijke verhouding met de samenleving, zo niet één die dichter bij het clubaandeel zit. Maar goed, ik kijk het toch al niet meer, dus kan mij het verrekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja en vanuit dat opzicht hebben ze het t meest over Ajax. Ik kan het voor jou ook niet verhelpen. Als je echt inhoudelijk praatprogramma's + samenvattingen wilt zien moet je Match of the Day 1 en/of 2 kijken, of Sport1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Tsja en vanuit dat opzicht hebben ze het t meest over Ajax. Ik kan het voor jou ook niet verhelpen. Als je echt inhoudelijk praatprogramma's + samenvattingen wilt zien moet je Match of the Day 1 en/of 2 kijken, of Sport1.

Doe ik nu ook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 01:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

lekker mijn bedje induiken en morgen weer niks doen.
Vorige  1 ... 873, 874, 875, 876, 877, 878, 879 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic